(2023)
Hyunjin, hazırlanan sevgilisine arkadan yaklaşıp, kollarını beline sardı ve kokusunu uzun uzun içine çekti.
"Hazır mısın?"
"Hazırım ama... gitmekten korkuyorum Hyunjin."
Seungmin arkasına dönüp kollarını sevdiği adamın boynuna doladı.
"Ben de güzelim, ben de korkuyorum. Ama eğer şimdi gitmezsek geç kalacağız, her şey biterken yanlarında olamadık, en azından bundan sonra olalım. Bize kırgın olmalılar."
Seungmin gözyaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı.
"Bize çok kırgınlar, son anında Hyung'umun yanında olamadım..."
"Sakın böyle düşünme güzelim, ağlamandan nefret ederdi Hyung, en iyi sen bilirsin."
Hyunjin, Seungmin'in gözyaşlarını silip gözlerine öpücükler kondurdu.
"Hadi gidelim."
Seungmin kafasını aşağı-yukarı salladı ve birlikte evden çıkıp arabaya bindiler.
Kısa ve sessiz bir yolculuktan sonra hastaneye vardılar.
Hastaneye girdiklerinde bekleme koltuklarına oturmuş diğerleriyle karşılaştılar.
Beomgyu, ikiliyi görür görmez ayağa kalkmış ve Hyunjin'in sırtını patpatlamıştı.
"İyi misiniz?"
"Ne kadar iyi olabilirsek..."
diye cevapladı Seungmin.
"Benimki de soru..."
Beomgyu kendine sitem ederken, Taehyun, Jongho ve Yeosang'da oturdukları yerden kalkmışlardı.
Jongho, Seungmin'in şişmiş gözlerine bakıp Hyunjin'in kulağına fısıldadı.
"Çok ağladı değil mi?"
"Gece uykusunda bile 'Hepsi benim suçum, özür dilerim Hyung.' diye sayıklıyordu."
Jongho destek verircesine sıvazladı Seungmin'in sırtını.
Seungmin'in telefonu titreyince hızlıca cebinden çıkardı ve ekrandaki 'Jisungie' yazısını görünce hızlıca açtı.
"Efendim."
"Seungmin, biz Changbin'le birlikte evden çıkıp Jeongin ve Felix'i aldık ama hastaneye yetişemeyeceğiz sanırım, çok fazla trafik var orada buluşuruz. Zaten Felix ağlamaktan heba olmuş, arkada Jeongin'in kucağında uyuyakaldı,görmesin o şekilde."
"Tamamdır, görüşürüz."
"Görüşürüz."
Seungmin kısaca diğerlerine anlattı ve beklemeye başladılar.
Kısa bir süre sonra beyaz önlükler içerisinde Yeonjun ve Soobin göründü.
"Çıkış verilmeden önce görebilirsiniz."
Soobin titrek sesi ve dolu gözleriyle konuşunca, Yeonjun, sevgilisinin sırtını sıvazladı.
Birlikte YeonBin ikilisinin peşinden ilerlediler.
Soğuk odanın karşısında sekiz arkadaş kapının sağ köşesinde asılı olan 'Morg' yazısıyla bakıştı bir süre.
Yeonjun, Seungmin'e döndü ve mahçup gözlerle baktı.
"Seungmin, gözlerin çok şişmiş daha kötü olmanı istemiyorum. Sen dışarıda beklese-"
"Hayır Hyung. Bende gireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxB
FanficANGST DEĞİL!!! Başkomiser Bang Chan ve Yardımcısı Seungmin, Ünlü Mafya Babası Lee Hyung Sik'in Oğlu Lee Min Ho ve Suç Ortağı Hwang Hyun Jin'in peşine düştü. Ama bu suçların altında çok başka gerçekler yatıyor... Bang Christopher Chan + Lee Min Ho Hw...