[{(4)}]

135 18 0
                                    

Yoongyu yerde acıdan kıvrılırken Chan masadaki belgeleri aldı ve Seungmin'le birlikte hızlıca cezaevinden çıktılar.

~~~

Karakola döndüklerinde müdürün odasının kapısını tıklattılar fakat içeriden ses gelmeyince orada olmadığını farkettiler.

Müdür gelene kadar ses kaydına aldıkları sorguyu yazıya dökmeye karar verdiler.

Onlar işlerini yaparken HueningKai yanlarına oturdu.

"Kimin sorgusu?"

Chan göz ucuyla Hyuka'yı süzdü ve cevapladı.

"Hwang Yoon Gyu."

"Hiç duymadım. Yeni dosya mı?"

Chan başını aşağı-yukarı salladı.

"Taehyun'la aranız bozuk mu?"

Hyuka'nın yüzü düştü ve olduğu yerde küçüldü.

"Bana çok garip davranıyor Seungmin Hyung. Ne yaptığımı da bilmiyorum ki! Bir sorun mu var diye sorduğumda göz devirip yanımdan uzaklaşıyor. Beomgyu Hyung'a sordum bilmediğini söyledi. Artık kafayı yiyeceğim."

"Ona karşı bir yanlışın falan oldu mu? Bi gözden geçir yaptıklarını, belki bi hareketine kırılmıştır."

Chan'ın söylediği şeyi onaylarcasına kafa sallayan Hyuka sıkıntılı bir nefes verdi.

"Hyunglarıma cidden değer veriyorum, size de öyle. Bana böyle davranmasını hiç istemiyorum. Siz konuşsanız olur mu Hyung? Lütfeen~ Taehyun Hyung'un bana böyle davranması beni çok üzüyor."

Chan ve Seungmin'in bakışları kısa bir süre buluştu ve Seungmin, Hyuka'ya karşı gülümsedi.

"Merak etme, biz konuşuruz."

Sevinerek ellerini çırpan Hyuka o kadar masum görünüyordu ki söylenenlere karşı inançları her an yok olabilirdi.

"Teşekkür ederim Hyung! Size kolay gelsin."

Masadan kalkan Hyuka'yle birlikte ikilinin gözleri tekrar birbirini buldu.

"Kafam allak bullak. Hiçbir şey sorma Seungmin."

~~~

251222~213

Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin