[{(3)}]

169 17 0
                                    

Chan ve Seungmin toplantı odasından çıktılar ve askıda duran ceketlerini alıp karakoldan çıktılar.

~~~

Arabada oluşan sessizlikle birlikte Seungmin cebinden telefonunu çıkarıp instagramda dolanmaya başladı.

"Ne düşünüyorsun?"

Chan'ın sorusuyla telefonu kapatıp geri cebine koydu.

"Ne konuda?"

"HueningKai hakkında."

Seungmin büyük bir iç çekti.

"Hiç bilmiyorum, çok garip geliyor. İnanmak istemiyorum."

"Son zamanlarda Taehyun ve HueningKai çok garip davranıyordu. Daha doğrusu Taehyun gittikçe HueningKai'den uzaklaşıyormuş gibi."

"Bu konu yüzünden olabilir. Düşünsene Hyung sen emniyetin arşiv dosyalarını aradığımız bir suçluya attığımı görüyorsun ve gözünün içine baka baka sana yalan söylüyorum. Hareketlerin illaki değişirdi."

"Büyük ihtimal gözümü oyardım ama asla kabullenmezdim."

Beraber güldüler.

"Dosya hakkında düşüncelerin neler Hyung?"

"Düşüncelerim Lee Min Ho'nun tam bir orospu çocuğu olduğu yönünde. O ibneyi hala yakalayamadığımıza inanamıyorum."

"Ona bakarsan Hyunjin'in de altta kalır bir yanı yok."

"Babası gözünün önünde annesini öldürdü Seungmin."

"O konu hakkında sözüm yok, küçükmüş zaten. Fakat böyle bir ortamda yetişmesi onu haklı kılmıyor. İstediği zaman tekrardan yetimhaneye dönebilirdi. Gözetim altındalardı zaten. Bu hayata baştan beri imreniyormuş ki kendisini kurtarma zahmetinde bile bulunmamış. "

"Bir şeyler yanlış bu konuda. Hala anlayabilmiş değilim fakat çözeceğim."

Kısa bir süre sonra cezaevine varmışlardı.

Seungmin, Yoongyu'yu sorguya çekme izninin bulunduğu belgeleri aldı ve birlikte arabadan indiler.

Chan, cezaevinin kapısındaki askerlere polis kimliğini gösterdi ve ikisi birlikte içeri girdiler.

Cezaevi müdürünün odasına geldiklerinde Chan kapıyı çaldı ve içeriden "İçeri gelin." sesini duyduğunda kapıyı açıp içeri girdi.

Cezaevi müdürü beklemediği misafirlerle karşılaşıp kaşlarını çattığında Chan polis kimliğini çıkarıp gösterdi.

"Ah buyrun ayakta kalmayın."

Seungmin ve Chan müdürün masasının karşısındaki iki koltuğa oturduğunda Seungmin arabadan aldığı belgeleri müdürün önüne bıraktı.

"Biz lafı uzatmayalım. Hwang Yoon Gyu adlı zanlıyı sorguya çekmemiz gerekiyor. Belgede soruşturma müdürü ve başkomiseri yazıyor. İmzalar da tamam, izninizle hızlıca sorguyu bitirmek istiyoruz."

"Tabiiki hiç sorun değil. Bir dakika verin bana. Öncelikle bir şey içer misiniz?"

"Yok teşekkürler."

Cezaevi müdürü masasının üstündeki ankesörlü telefonda bir askerle konuşup Yoongyu'yu sorgu odasına götürmesini söyledi. Daha sonra telefonu kapatıp ayağa kalktı.

"Kapının önündeki asker sizi sorgu odasına götürecektir. İyi görevler."

Chan ve Seungmin teşekkür ettiler ve odadan çıkıp askeri takip ettiler.

Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin