Chan koşar adımlarla yanlarına gidip genci, Seungmin'in üzerinden aldığında gördüğü tanıdık yüzle birlikte kendine hakim olamadı.
~~~
Seungmin, son gücüyle ayağa kalkmaya çalışırken iyi olup olmadığını soran Felix'e fısıldadı.
"Abini durdur Lix."
Felix, abisini tanımadığı çocuğun üzerinden almaya çalışırken Seungmin, ayağa kalkıp Hyunjin'i ellerinden tutarak sürükledi ve Chan'dan uzaklaştırdı.
Hyunjin yerde kıvranırken Seungmin, Chan'ı sakinleştirmek için yanına gitti.
"Felix bırak beni, geberteğim şu orospu çocuğunu!"
"Chan, anlatıcam. Sakin ol, gitmesine izin ver."
Chan, kendini silkeleyerek Felix'in ellerinden kurtuldu ve Seungmin'e döndü.
"Seungmin yalvarıyordun amına koyayım! Seni zorlamadığını söyleyemezsin bana!"
Hyunjin ayağa kalktı ve dağılmış yüzüyle Chan'a gülümsedi.
Felix, korkarak abisinin arkasına saklandı.
Chan, Felix'i ve Seungmin'i arkasına alıp Hyunjin'e döndü.
Seungmin'in kemerine sıkıştırdığı kelepçeyi hızlıca alıp Hyunjin'in tek bileğini tutup arkasına döndürdü.
Seungmin, hızlıca Chan'ı durdurmaya çalıştı.
"Hyung gerçekten zorlamadı beni, bırak da anlatayım."
Chan cevap vermedi ve Hyunjin'in ellerini kelepçeledikten sonra cebindeki anahtarı Felix'e doğru attı.
Anahtarı havada yakalayan çocuk korkar gözlerle abisine bakıyordu.
"Eve git Lix."
Felix kafasını aşağı yukarı salladı ama yerinde durmaya devam etti.
Chan, Hyunjin'in arkadan kelepçelediği ellerini tutmuş karakola doğru yürüyordu.
Seungmin, Hyunjin'in açtığı düğmeleri gelişi güzel bağlamaya çalıştı fakat titreyen elleri buna izin vermeyince vazgeçip Chan'ın peşinden gitmeye başladı..
"Hyung, bırak diyorum. Zorlamadı diyorum, beni dinliyor musun?"
Felix, abisinin dediğini yaparak eve yürürken Chan, Seungmin'e cevap bile vermeden yürümeye devam ediyordu.
Chan, karakola sinirli bir şekilde ve yanında yüzü yaralar içinde Hyunjin'le girdiğinde tüm bakışlar ona dönmüştü.
Arkasından üstü başı dağılmış ve gözleri şişmiş, Chan'a yalvaran Seungmin girince Yeosang koşarak Seungmin'in yanına vardı.
Onu omuzlarından tutup sandalyeye oturtmaya çalıştı fakat başarılı olamadı.
Taehyun ve HueningKai, Chan'ın yanına gidip Hyunjin'i aldılar ve üniformalı polislerden birine teslim edip Chan'a ve Seungmin'e döndüler.
Beomgyu, sonunda şoktan çıkıp konuşmayı başardı.
"Komiserim noluyor?"
Tüm karakol ikiliyi izlerken durum biraz vahim gözüküyordu.
Chan, kızarmış ve yer yer Hyunjin'in kanının bulaştığı elleriyle sinirden ensesini kaşıyordu.
Seungmin, gömleğinin açık düğmeleriyle, Hyunjin'in boynunda bıraktığı hickeylerle, dağılmış saçlarıyla ve kızarıp ağlamaya devam eden gözleriyle Yeosang'a tutunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxB
FanficANGST DEĞİL!!! Başkomiser Bang Chan ve Yardımcısı Seungmin, Ünlü Mafya Babası Lee Hyung Sik'in Oğlu Lee Min Ho ve Suç Ortağı Hwang Hyun Jin'in peşine düştü. Ama bu suçların altında çok başka gerçekler yatıyor... Bang Christopher Chan + Lee Min Ho Hw...