Yanımda Hyunjin'in üzerine çıkmış onu yumruklara boğan Chan'ı gördüğümde hıçkırıklarımın artmasını engelleyemedim.
~~~
O GÜNÜN ERKEN SAATLERİ
Chan, kardeşi kan tahlilini verdikten sonra kan alma laboratuvarından çıktılar.
Kapının önünde kardeşinin koluna yara bandını yapıştırdı ve aynı yere minik bir öpücük kondurdu.
"Diğer randevuna yarım saat var, şimdilik bir şey yeme, belki bu doktor da tahlil ister."
Felix kafasını aşağı yukarı salladı. Abisinin yavaşça huzursuzlanan sesi acilen sigara içmesi gerektiğine işaret ediyordu.
Felix'in sigara dumanı soluması yasak olduğu için sabah 6dan, yani uyandığından beri, sigara içmemişti.
Ve saat şuan 9 buçuktu. Felix abisine döndü.
"Abi ben doktorun kapısının önünde bekleyeyim sen bir sigara iç gel istiyosan, normalde izin vermem ama kötü gözüküyorsun."
Chan düşünceli kardeşine gülümsedi ve kocaman sarıldı.
Sabahtan beri kardeşinin canı çekmesin diye o da yemek yememişti.
Felix'in tahlilleri bittikten sonra beraber yiyebilirlerdi.
Felix doktorun odasına doğru giderken Chan hastane kapısına çıkıp derin bir nefes aldı.
Cebinden paketini çıkarıp sigarasını yaktı ve büyük bir duman çekip telefonunu çıkardı.
En son aramalarda duran tanıdık numarayı çevirip kulağına götürdü.
"Alo."
"Kolay gelsin Seungmin Hazretleri."
"Saolun Chan Bey. Ne rica etmiştiniz?"
"Zevzeklik yapma. Nasıl gidiyor?"
"Dediğin gibi Tae ve Beom'la konuştum. Tahmin ettiğimiz gibi göz kaçırmalar, bacak sallamalar, cevapsız bırakılan sorular vs. Hyuka'yı çağırttım şimdi."
"Beomgyu ve Taehyun'u, Hyuka'dan daha uzun yıllardır tanıyorum ama o ikisinde yanlış giden bir şeyler var. Hyuka'nın sözleri..."
Derin bir sessizlik ve iç çekmeler.
"Gerçekçi değil mi?"
"Sorgunu etkilemeyeyim Min. Hyuka'nın sorgusunu aldığında konuşuruz."
"Dert etme şimdilik, kırk yılda bir izine çıkıyorsun zaten. Felix'le zaman geçir."
"O.. gittikçe kötüleşiyor Seungmin."
"Bugün hastaneye gidecek misiniz?"
"Hastanedeyiz şuan. Randevu saatine yarım saat var, sigara içmek için çıktım."
"Sonuçları çıkınca bana haber ver olur mu?"
O sırada telefonun diğer ucundan kapı tıklatma sesi duyuldu.
"Ben kapatıyorum Hyung. Görüşürüz, Felix'i öp yerime."
"Tamamdır kolay gelsin."
Chan, sigarasını bitirip bir sigara daha yaktı ve telefonunu cebine koyup boşluğu izlemeye başladı.
Felix'in durumu hiç iyi değildi. Astım'ı gittikçe ilerliyordu ve üstüne üstlük guatr hastalığı çıktığı için vücudu bir türlü gelişemiyordu.
Seungmin'le yaşıttı fakat Seungmin ondan kat kat daha büyük duruyordu.
Bu Felix'i psikolojik olarak da zorlamasıyla beraber, okulda yabancı olduğu için gördüğü zorbalık onu daha kötü hale getiriyordu.
Chan sigarasından bir nefes daha aldı ve ayağa kalkıp daireler çizmeye başladı.
Yere baktığı için çarpıştığı bedenden bir tıslama duydu.
Chan'ın sigarası gencin elini yakmıştı.
Chan sigarasını hemen yere atıp söndürdü ve karşısındaki bedene baktı.
"Çok çok özür dilerim, iyi misiniz?"
Karşısındaki genç elini tutup biraz salladıktan sonra Chan'a baktı.
"Yok iyiyim, küçük bir yanık sadece."
"Cidden kusura bakmayın, göremedim kafam dağınıktı."
Chan gencin yüzüne biraz daha baktı ve kaşlarını çattı.
"Lee Min Ho."
Genç kaşlarını çattı.
"Tanıyamadım?"
Chan yan bir gülüş attı.
"Şimdilik tanımana gerek yok, tek bir yanlış hareketinde ensende belireceğim zaten."
Minho anlamsız bakışlarını Chan'a gönderirken Chan, hastanenin kapısından içeri girdi ve kardeşinin yanına ilerledi.
---
Felix'le birlikte sonunda boğucu hastaneden çıkıp yemeklerini yediler.
Restorandan çıktıklarında biraz dolaşmaya karar verdiler.
Felix, alışveriş yapmak istediğini söyleyince avm'ye gitmek adına sokak arasına girdiler ve Felix abisini durdurdu.
"Hyung, sende duyuyor musun?"
Chan bir süre durdu, gelen hıçkırıklı ağlama sesleriyle kaşlarını çattı.
Felix'i arkasına alıp yavaşça sese doğru yürümeye devam etti.
Binanın duvarının arkasından kafasını çıkarıp olan şeye baktığında gözleri faltaşı gibi açıldı.
Seungmin yerde hıçkırarak ağlıyor, üzerindeki her kimse durması için yalvarıyordu.
Chan koşar adımlarla yanlarına gidip genci, Seungmin'in üzerinden aldığında gördüğü tanıdık yüzle birlikte kendine hakim olamadı.
~~~
060123~552
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxB
FanfictionANGST DEĞİL!!! Başkomiser Bang Chan ve Yardımcısı Seungmin, Ünlü Mafya Babası Lee Hyung Sik'in Oğlu Lee Min Ho ve Suç Ortağı Hwang Hyun Jin'in peşine düştü. Ama bu suçların altında çok başka gerçekler yatıyor... Bang Christopher Chan + Lee Min Ho Hw...