Kapıdan çıktığında Minho, gözyaşlarını silip Chan'ın ardından ilerledi.
~~~
Chan ve Minho asansörle iki kat yukarıya çıktıklarında Chan yolunu ezbere bildiği ofise doğru ilerledi.
Kapıyı tıklattı ve içeriden gelen telaşlı sesle kıkırdadı.
"Bir saniye!"
Biraz beklediler ve içeriden gelen sesle kapıyı açtı.
"Girebilirsiniz."
Saçı başı dağılmış ikiliyi gördüğünde tekrardan kıkırdadı.
"Başkomiserim? Hangi rüzgar attı sizi buraya?"
"Yiyişmenizi bölüyorum kusura bakmayın Changbin komiserim ama biraz önemli."
Jisung ve Changbin ikilisi kızarırken Chan önce elindeki laptopu masaya bırakıp daha sonra flaş belleği taktı.
"Bu flaşın içerisindeki bütün görüntüler ve dosyalar Lee Hyungsik soruşturmasına ait. Yanımda gördüğünüz Lee Minho, yani oğlu, ve gayrimeşru oğlu Hwang Hyunjin tarafından getirildi. Asayiş günlerinize geri dönmüş gibi olmasın ama tüm soruşturma boyunca size ihtiyacımız var."
Jisung hiçbir şey demeden laptoptaki birkaç dosyaya göz gezdirdi.
Göz ucuyla Minho'ya bakıp tek kaşını kaldırdı.
"Bu dosyalar kopyalanmış?"
"Babamın adamları dosyaların silindiğini anlamaz mıydı sizce de? Kopyalamak zorundaydım."
Jisung biraz daha göz gezdirip kollarını göğsünde bağladı ve tekrar Minho'ya döndü.
"Düzenlenmiş dosyalar var burada, orijinal kopya değil."
Minho histerik bir gülüş bıraktı ortaya.
"Sizce babam işlediği her suçu kayıt altında mı tutuyor? Eklemem gereken şeyler vardı."
Jisung ile aralarında rekabetçi bir bakışma geçti.
Bu bakışma dolayısıyla bir süre sessizliğe büründü ofis.
Jisung en sonunda kendinden emin bir şekilde çenesini kaldırarak konuştu.
"Orijinal kopyaları da istiyorum. Yarın öğlene kadar zamanın var."
Minho'nun bakışları karardı ve sert denilebilecek bir şekilde ellerini masanın üzerine yerleştirdi.
"O odaya girmek o kadar kolay mı sanıyorsun sen?"
Changbin oturduğu yerde dikleşti.
"Vücut diline ve konuşma diline dikkat et."
Minho tekrardan histerik gülüşünü sundu üçlüye.
"Bu bilgileri alırken bile az kalsın yakalanıyordum ve eğer yakalansaydım oğlu olmam sikinde bile olmazdı."
Jisung masanın diğer ucundan bir adım atıp Minho gibi ellerini masaya yerleştirdi.
"Nasıl yaptığın beni alakadar etmiyor. Orijinal kayıtları bulup getireceksin, bir boka bulaştıysan devamını getirmek zorundasın."
Aralarında tekrardan gergin bir sessizlik geçerken Changbin gururlu bakışlarını nişanlısından Chan'a doğru çevirdi fakat Chan gergin görünüyordu.
Minho, Chan'a döndü ve yalvarır bakışlarıyla göz kontağı kurdu fakat bakışlarını kaçıran Chan pek yardımcı olmuyordu.
"Chan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxB
FanfictionANGST DEĞİL!!! Başkomiser Bang Chan ve Yardımcısı Seungmin, Ünlü Mafya Babası Lee Hyung Sik'in Oğlu Lee Min Ho ve Suç Ortağı Hwang Hyun Jin'in peşine düştü. Ama bu suçların altında çok başka gerçekler yatıyor... Bang Christopher Chan + Lee Min Ho Hw...