"Tanıştığıma memnun oldum, komiserim. Yakında beraber çok eğleneceğiz."
Odadan çıkarken arkasında iki çift sorgulayıcı göz bıraktı.
~~~
O gün, Minho ve Hyunjin sorunsuz bir şekilde karakoldan çıktılar.
Bir hafta oldu, bir ay oldu ve sonunda geçen iki ay boyunca ikiliden hiçbir şekilde haber alınamadı.
HueningKai ve Taegyu arasındaki gerginlik hala devam ediyor, kimse bir şey diyemiyordu.
O günden sonra Minho ve Hyunjin'in dosyasını durdurdular bir süre.
Bugün sabahın köründe ayarlanan süpriz ve acil bir toplantıyla birlikte herkes toplantı odasında yerini aldı.
Chan herkesin dikkatlice dinlediğinden emin olduktan sonra sözlerine başladı.
"Biliyorsunuz ki müdürümüz birkaç ay boyunca aramızda olmayacak fakat kendisi gitmeden önce bana kesin bir emirle Lee Min Ho ve Hwang Hyun Jin'in dosyasını devam ettirmemizi söyledi arkadaşlar. Dosya askıya alınmadan önce Yoongyu'nun sorgusunda bahsettiği depo ve çiftlik evine sırayla baskınlar düzenleyeceğiz. Öğleden sonra herkesi burada istiyorum. Öğle saatine kadar Seungmin ve Yeosang'la birlikte harita üzerinden baskın planı çıkaracağız. Öğleden sonra tam olarak bir buçukta herkesi bu masada otururken göreceğim. Toplantı bitmiştir. Yeosang ve Seungmin, odama."
-2 Ay Önce-
"Size dedim ki Hueningkai'yi bu işin içine bulaştırmayın!"
Toplantı masasında gözleri öfkeyle bürünen Jongho, Beomgyu ve Taehyun ikilisine doğru bağırıyordu.
"Ne yapsaydım Jongho? Arşiv dosyalarını attığımı gördü diyorum! O söylemeden önce ben bir şeyler uydurmalıydım!"
Jongho, Taehyun'un üstüne yürümeye başlarken Minho, ikisine doğru bağırdı.
"Yeter! Olan oldu artık, Taehyun ve Beomgyu'dan şüphelenmiyorlarsa olay bitmiştir."
"Ulan kardeşim dedim, onu bu işe bulaştırmayın dedim. Tam olarak ateşin içine attınız, kafayı yedirteceksiniz bana!"
Beomgyu ayağa fırladı.
"Her gün karakola geliyorsun adamı almak için, bir gün seni yakalasalar yaptığın boktan işlerin herhangi birinde, yine başı yanan Hyuka olacak seni tanıdığı için! O enayi seninle arkadaş olmaya devam ederse her türlü burnu boktan kurtulmayacak zaten!"
"Kardeşim hakkında düzgün konuş!"
"Konuşmazsa ne olurmuş?"
Taehyun'da ayağa fırladığında toplantının başından beri sessiz kalan Hyunjin ayaklarını koyduğu masadan kaldırdı.
"Yeter be! Oturun oturduğunuz yerde!"
Hyunjin olduğu yerde dikeldi ve yerine yavaşça oturan üçlüden gözünü ayırıp Minho'ya döndü.
"Bu toplantı ne için?"
Minho yan bir gülüş bıraktı ortama.
"Beomgyu ve Taehyun, bana Chan'ın aşırı değer verdiği herhangi bir şey bulun. Ama onsuz yaşayamaz olsun, yokluğunda kafayı yesin."
Taehyun ve Beomgyu bir süre düşündü.
"Seungmin var ya işte."
Beomgyu'nun cevabından tatmin olmamış gibi yüzünü buruşturdu Minho.
"Yok, Seungmin olmaz. Ya Seungmin kadar, ya da Seungmin'den daha çok değer verdiği bir şey istiyorum."
-Şimdiki Zaman-
Chan, herkesi topladığı toplantı odasına girdi ve bilgisayarını açık bir şekilde masanın üzerine bırakıp baskın planlarını açıklamaya başladı.
"Depo, Seoul çıkışında Suwon girişine doğru küçük bir köyün ilerisinde. Orada gerçekten bir depo olup olmadığına bakmak için iki kişi gönderdim Suwon girişine doğru ve gerçekten de bahsedilen yerde bir depo var. Göze batmayan bir yerde, terkedilmiş bir görüntüsü var-"
Çalan telefonla sözü kesildi Chan'ın. Telefonunu çıkarıp arayan kişiye baktığında küçük kardeşi olduğunu gördü.
"Kusura bakmayın arkadaşlar."
Telefonu açıp kulağına götürdü.
"Felix, toplantıdayım."
Sessizce kurduğu ingilizce cümleden sonra kaşları çatıldı.
"Olduğun yerde kal, geliyorum."
Telefonu kapatıp cebine koydu ve sandalyesine astığı ceketini tekrar giyerken konuştu.
"Çok üzgünüm arkadaşlar ama kardeşim hakkında acil bir durum var. Seungmin size baskın planını anlatacak, ne zaman olduğunu bu akşam kararlaştırıp yarınki toplantıda söyleyeceğim."
Laptop'unu toplayıp çantasına koydu ve Seungmin'e döndü.
"Sana email olarak atmıştım, alırsın ordan."
Chan apar topar toplantı odasından çıkarken Taehyun ve Beomgyu birbirlerinin aklından geçen şeyi tahmin ederek gülümsediler birbirlerine.
~~~
220123~538
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxB
FanficANGST DEĞİL!!! Başkomiser Bang Chan ve Yardımcısı Seungmin, Ünlü Mafya Babası Lee Hyung Sik'in Oğlu Lee Min Ho ve Suç Ortağı Hwang Hyun Jin'in peşine düştü. Ama bu suçların altında çok başka gerçekler yatıyor... Bang Christopher Chan + Lee Min Ho Hw...