Yerde oluşmuş, parkeleri ıslatan, kan gölünü gözyaşlarıyla beslerken Hyunjin'in narin yüzünün yansıması o gölette fosilleşmiş gibi kalmıştı.
Bu bilimsel olarak mümkün müydü, yoksa beyninin ona bir oyunu muydu; belirsiz.
~~~
Chan arabadan hızlıca inip tarlanın yanındaki ormanda onu bekleyen ekibinin yanına gitti.
"Gelişme var mı?"
Hueningkai cevapladı.
"Görebildiğimiz kadarıyla tüm adamları indirdik fazlası da vardır diye düşünüyorum. Çiftliğin içerisine erişim sağlayamıyoruz."
Chan kafasını aşağı yukarı salladı ve ilerlemeleri için eliyle komut verdi.
Boş tarlada temkinli fakat hızlı adımlarla ilerlerken etrafı iyice kolaçan ettiler.
"Temiz."
Chan, telsizine doğru konuştuğunda ahırın etrafını sardılar.
Hueningkai kulağını yaslayıp içeriyi dinlemeye çalıştı fakat içerisi zifiri sessizdi ve çok kötü kokuyordu.
"Ses yok."
Hueningkai'nin fısıldayarak söylediği sözle birlikte Chan, telsizine konuştu tekrar.
"İçeri giriyoruz. Üç, iki..."
Ve hızla çelik kapıyı itip içeri daldılar fakat görmeyi bekledikleri manzara asla bu değildi.
Çiftliğin içerisinde hayvanların arasında ölü yatan bir sürü adam ve yere çökmüş kendisine gülümseyerek bakan bir Lee Minho.
"İşinizi kolaylaştırmak istedim Başkomiserim, iyi yapmış mıyım?"
Chan elini yukarı kaldırarak ekibinin silahları indirmesini sağladı.
~~~
Chan, acil kapısından içeri girdi ve ameliyathanenin önünde yere oturmuş donuk gözlerle yeri izleyen Seungmin'in yanına ilerledi.
"Seungmin, neler oldu böyle?"
Seungmin donuk gözlerle ona bakarken Chan üzerindeki kurşun geçirmez yeleği çıkarıp yanındaki koltuğa attı.
"Seungmin konuş benimle."
Bakışları kadar donuk bir sesle konuştu Seungmin.
"Hyunjin kendini vurdu."
Tam o sırada ameliyathaneden çıkan Yeonjun ve Soobin'le birlikte ikisi de ayağa kalktı.
"Durumu nasıl?"
Seungmin'in sorusuyla birlikte Yeonjun gülümsedi.
"Şok geçirdiği için veya eli titrediği için tam kalbine isabet etmemiş kurşun, sağ taraftan çıkardık. Bir süre uyanmayabilir, çok kan kaybetti ama şuan durumu stabil. Yoğun bakımda tutacağız bir süre, nolur nolmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxB
FanficANGST DEĞİL!!! Başkomiser Bang Chan ve Yardımcısı Seungmin, Ünlü Mafya Babası Lee Hyung Sik'in Oğlu Lee Min Ho ve Suç Ortağı Hwang Hyun Jin'in peşine düştü. Ama bu suçların altında çok başka gerçekler yatıyor... Bang Christopher Chan + Lee Min Ho Hw...