𝟎𝟑.

473 20 2
                                    


Kilka godzin później, Apartament w Nowym Jorku


Rudowłosa dziewczyna spała sobie spokojnie po imprezie w klubie, w wynajętym przez jej matkę apartamencie. Jej spokojny sen został przerwany przez dzwoniący telefon, który ją obudził. Rudowłosa zmęczona po imprezie otworzyła oczy i kilka razy pomrugała by przyzwyczaić się do światła. Mając dosyć dzwonienia telefonu dziewczyna wstała i od razu  poczuła ból głowy po wypitym alkoholu. 


Ester chwyciła telefon, który leżał na szafce nocnej i zobaczyła na wyświetlaczu imię jej byłej przyjaciółki Clary. Rudowłosa była wściekła za przerwany sen, ale zmieniła ton na miły, kiedy odebrała telefon.


- Halo?


- Halo Clary możesz mi powiedzieć czemu do mnie dzwonisz? Co się stało? Bo właśnie przerwałaś mój sen


- Potrzebuję twojej pomocy, więc zadzwoniłam do ciebie, a to jest ważniejsze niż twój sen. Wyśpisz się później


W tym momencie Ester miała dosyć wkurzającego głosu Clary, który powodował, że miała ochotę ją udusić za przerwanie jej snu. Clary Fray jak to miała w zwyczaju zachowywała się egoistycznie i nie myślała o innych, a o sobie.


- Możesz mi w końcu powiedzieć w czym potrzebujesz mojej pomocy Clarisso Fray?


- Ester Simon został porwany przez wampiry, które chcą wymienić go za kielich anioła, którego nie mamy, więc musisz mi pomóc go uratować


- Nie obchodzi mnie to, że Simon Lewis został porwany przez wampiry, bo to pewnie było z twojej winy, jak zawsze. Bardziej współczuję tym wampirom, które go porwały niż jemu, ponieważ on jest bardziej wkurzający od ciebie Clary i umie doprowadzić do wściekłości i chęci mordu


- Ester nie bądź nie miła i chociaż raz mi pomóż 


- Mam ci pomóc po tym jak mnie zdradziłaś i odebrałaś mi chłopaka. Bardzo go kochałam, a ty o tym wiedziałaś i chciałaś mnie zranić za to, że ja zawsze byłam bardziej lubiana niż ty. Dla ciebie nie zrobię tego bezinteresownie, więc jeśli chcesz, abym ci pomogła, to będziesz winna mi przysługę i kiedyś przyjdę do ciebie po tą przysługę. Zgadzasz się Clary? 


- Tak, tylko bądź za 20 minut


- To pa


Po zakończeniu rozmowy z Clary Ester uśmiechnęła się zwycięsko. Wyszła z łóżka i poszła do szafy. Wyciągnęła z niej: biały top na ramiączkach, czerwoną krótką spódniczkę, czarne szpilki i czerwoną narzutę. Rudowłosa dziewczyna poszła do łazienki. Zabrała prysznic, ubrała się w wcześniej wybrane ubrania, zrobiła makijaż i fryzurę. Kiedy była gotowa z uśmiechem spojrzała na lustro i wiedziała, że wygląda idealnie, by zwrócić na siebie uwagę Alec'a Lightwood'a i Jace'a Waylnad'a.


 Na kartce napisała informację, że wyszła, by znajomi się o nią nie martwili. Rudowłosa wyszła z łazienki, a potem z hotelu i zamówiła taksówkę, by szybciej być na miejscu. Kiedy dojechała na cmentarz zobaczyła Clary z nocnymi łowcami.

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz