𝟏𝟏.

62 7 0
                                    


***

Pov trzeciej osoby


Od wydarzeń z mieczem dusz i śmiercią Podziemnych minęły dwa tygodnie i po schwytaniu Valentine'a przez Jace'a umieszczono go w szklanej celi w instytucie, gdzie był przesłuchiwany i torturowany przez inkwizytorkę Imogen Herondale, która przybyła z idris'u w jego sprawie.


Miecz dusz trafił do Żelaznych Sióstr, po tym jak został dezaktywowany przez nowa runę Clary.


Jace i Ester po zerwaniu zostali tylko przyjaciółmi, a ich napiętą relacja uległa poprawie.


Za to Alec po drugiej randce poprosił Ester, by została jego dziewczyna, a rudowłosa zgodziła się. Ich związek układał się dobrze - para była w sobie zakochana i nie bali się tego wszystkim okazywać.


Maryse Lightwood ucieszyła się, że jej syn był związku z Ester, którą bardzo lubiła.


A Izzy już planowała ślub swojego brata i Ester, która była jej najlepszą przyjaciółką. Uważała, że rudowłosa i Alec pasowali do siebie.


***

Pov Alec


Chłopak był ze swoją dziewczyną w pokoju jego siostry, która miała terapię rzucenia narkotyku Yin Fen. W tym pomagał jej brat i Ester, którzy ukrywali jej uzależnienie przed innymi nocnymi łowcami, by Izzy nie miała problemów.


Jego dziewczyna ze smutkiem patrzyła na Izzy, która była pokryta potem na twarzy i ciele, trzęsła się z bólu i mocno ściskała prześcieradło.


Jego siostra próbowała ich przekonać, że nic jej nie było tylko musiała wyrzucić że swojego ciała narkotyk, co ich nie przekonywało.


Chłopak patrzył jak rudowłosa dziewczyna zabrała szmatkę mokrą od wody i usiadła obok czarnowłosej dziewczyny, a potem zaczęła wycierać jej pot.


- Zabierz ta mokrą szmatkę ode mnie, bo mnie pali - Krzyknęła z bólu Izzy.


- Ktoś wie o uzależnieniu mojej siostry od Yin Fen - Zapytał swoją dziewczynę Alec, który chciał zachować w tajemnicy nałóg siostry.


- Kochanie nie martw się nikt o tym nie wie. Wszyscy myślą, że Izzy ma grypę- Odpowiedziała ze spokojem Ester, kiedy patrzyła na Alec'a.


Nagle na telefon czarnowłosego chłopaka przyszła wiadomość, którą przeczytał.


- Co się dzieje Alec? - Zapytała go Izzy, kiedy na niego patrzyła.

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz