𝟎𝟒.

144 10 4
                                    


***


Po uzdrowieniu Alec'a Magnus został ukarany przez Aldertree za rzucenie Raj'a o ścianę oraz wyprowadzenie Alec'a z instytutu.


Jocelyn na rozkaz Clave miała zostać przeniesiona do idris'u z kilku powodów: Jocelyn była żoną Valentine'a Morgenstern'a, ukrywała kielich anioła przez 18 lat i musiała udowodnić, że była lojalna wobec Clave, bo jej nie ufali i jeśli nie wykonała by tego rozkazu została by uznana za zbiega w świecie cieni.


Ester i Alec'a byli na odprawie w centrum operacyjnym z powodu ataku demona na przyziemnego w centrum miasta. Izzy, Alec, Ester i Clary udali się do miejsca, gdzie znajdowały się zwłoki z dziurą w klatce piersiowej.


- Paskudny demon, który zostawia dziurę w klatce piersiowej - Powiedziała Ester, kiedy pobrała wymaz z miejsca zbrodni.


- Wątpię, że będzie nie jedyna ofiara tego demona - Stwierdził Luke.


 - W najbliższej okolicy nic nie ma - Powiedział Alec.


- Zabieramy to ciało do Instytutu i przeprowadzę kilka testów, żeby zobaczyć, z jakim rodzajem demona mamy do czynienia - Powiedziała Izzy.


- - Ja i Clary sprawdzimy teren - Stwierdził Alec, kiedy odszedł z Clary.


***


Ester wróciła do instytutu że swoją przyjaciółką Izzy. Instytut był postawiony w stan najwyższej konieczności w związku z demonem, który opętywał ludzi i z znikał, by znaleźć kolejne ciała. Potem Alec i Clary wrócili i opowiedzieli o rannej dziewczynie, którą opętał demon, a ona nic nie pamiętała.


Nocni łowcy znaleźli kolejną ofiarę demona leżącą na podłodze z dziurą w klatce piersiowej.


Cała grupa znajdowała się nad trupem.


- Ma taką samą dziurę w klatce piersiowej jak Przyziemny w kostnicy - Stwierdziła Izzy, kiedy patrzyła na trupa przed nią.


-  Obawiam się, że ten demon jest w Instytucie - Powiedział Alec.


- Włączono nadzór awaryjny. Victor jest nieosiągalny, więc kazałam poddać Instytut kwarantannie, dopóki nie zabijemy tego czegoś -  Powiedziała Lydia.

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz