𝟏𝟑.

44 8 0
                                    


***

Pov Ester


Ester obudziła się po wczorajszej nocy i poczuła, że druga połowa jej łóżka była pusta, więc wywnioskowała, że Alec musiał wyjść z jej po przebudzeniu się.


Dziewczyna szybko zabrała prysznic, przebrała się w czarne skórzane spodnie, biały długi rękaw z widocznym dekoltem i stały element jej garderoby - czarne szpilki. 


Po jakimś czasie Ester poszła do pomieszczenia kontrolnego i zobaczyła swoich przyjaciół i chłopaka, którego pocałowała na powitanie.


- Co się dzieje? - Zapytała rudowłosa dziewczyna, kiedy odsunęła się od chłopaka.


- Nie żyje nocny łowca Milo Keytower - Odpowiedział Alec.


- Co się stało? - Zapytała siostra Alec'a Izzy.


- Ktoś wyciął mu runy z jego ciała po tym jak zaatakował go wilk. Na jego ciele były ślady ugryzienia i pazurów - Odpowiedział Jace. 


- Czemu wilk miałby zabijać nocnego łowcę? - Zapytała Izzy.


- Bo chce wysłać nam wiadomość i przy tym zwróć na siebie uwagę Clave - Stwierdził Alec.


- Nie możemy pozwolić, by ktoś zabił kolejnego nocnego łowce - Powiedziała Ester, która obawiała się, że sytuacja się powtórzy, a winowajca będzie kontynuował morderstwa nocnych łowców.


***


Jakiś czas później grupa nocnych łowców szukała informacji na temat mordercy nocnego łowcy. Ester weszła do sterowni i zobaczyła jak jej chłopak rozmawiał ze swoim parabatai, a ta rozmowa nie była miła, bo Alec miał morderczy wyraz twarzy.


Ester podeszła do stołu z aktami, gdzie był Alec i jego parabatai.


- Kochanie wszystko w porządku? - Zapytała Ester, kiedy stanęła przed swoim chłopakiem.


- Nic takiego kochanie, tylko Jace został wyznaczony przez swoją babcie na nowego szefa instytutu - Odpowiedział Alec, kiedy spojrzał na Ester, zanim odezwał się do Jace'a - Było to do przewidzenia, bo w końcu jesteś Herondale, więc przyzwyczajaj się do korzyści z nowego nazwiska 


Ester podeszła do Alec'a i pocałowała go w usta, aby go uspokoić, a on odwzajemnił jej pocałunek i objął swoimi rękami talie rudowłosej dziewczyny. Para zaczęła się obściskiwać się i całować przy blondynie. Dopóki czerwone światła awaryjne nie zaczęły oświetlać sterowni.


Alec i Ester odsunęli się od siebie i zobaczyli Clary i Lindsay z dwoma martwymi nocnymi łowcami na noszach.

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz