***
Życzę wam miłego czytania tego rozdziału. Zapraszam do zostawienia głosu i komentarza pod rozdziałem, aby zmotywować mnie do dalszego pisania tej książki.
***
Pov Ester
W pokoju leżała para: blondwłosy chłopak i rudowłosa dziewczyna. Ester była przykryta prześcieradłem podciągniętym do piersi, z plecami do Jace'a, który rysował wzory na jej nagich plecach dziewczyny. Zaczął całować nagą szyję Ester, przez co rudowłosa mruczała z przyjemności.
- Podoba ci się - Wyszeptał Blondyn, który całował ją w szyję.
- Przecież wiesz, że tak - Wyszeptała z uśmiechem Ester.
Ester odwróciła się w stronę swojego chłopaka i położyła głowę na jego klatce piersiowej.
- Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham Ester - Powiedział Jace, kiedy gładził włosy swojej dziewczyny.
- Ja ciebie też kocham Jace - Stwierdziła rudowłosa.
Ich relaks przerwała wiadomość od Izzy, która przyszła na telefon z tekstem "Lydia została zaatakowana, a kielich anioła skradziony. Przyjdź do głównego pomieszczenia kontrolnego".
- Izzy napisała, że ktoś ukradł kielich anioła i zaatakował Lydie - Powiedziała Ester.
- Więc musimy wstać i spotkać się z Izzy, Clary i Alec'iem - Powiedział Jace, ale Ester nie miała ochoty wyjść z łóżka.
- Nie chcę wstawać - Protestowała Ester, która przykryła twarz poduszką.
- Ester nie bądź dziecinna - Powiedział Jace, kiedy zabrał poduszkę z twarzy rudowłosej. - Już wstaję - Powiedziała po chwili i wstała z łóżka.
Ester założyła szlafrok na swoje ciało i podeszła do szafy i wyciągnęła z niej: biały top, czerwoną jeansową spódniczkę, czerwoną kurtkę i czarne szpilki. Udała się do łazienki, zabrała prysznic, ubrała się w wcześniej wybrany strój, umalowała się i zrobiła fryzurę.
Kiedy weszła do pokoju Jace'a już tam nie było, bo udał się do swojego pokoju. Dziewczyna udała się do głównego pomieszczenia kontrolnego
***
Kiedy rudowłosa dotarła do swoich przyjaciół dowiedziała się, że Lydia czuła się lepiej i przebywała w ambulatorium. Podczas przeglądania nagrań z gabinetu Lydii i instytutu zobaczyli, że to Hodge znokautował wysłanniczkę Clave i ukradł kielicha anioła oraz współpracował z Valentine'm Morgenstern'em. Te informacje zszokowały całą grupę nocnych łowców, szczególnie Jace'a, Izzy i Alec'a, którzy nie mogli uwierzyć, że człowiek, którego traktowali jak rodzinę i, który trenował ich od dziecka okazał się szpiegiem Valentine'a.
CZYTASZ
ðð«ð®ðð§ð ðŠð¢Åðšð¬ÌðÌ|| ðð¥ðð ðð¢ð ð¡ðð°ðšðšð, ð.ððð²ð¥ðð§ð
Paranormalðð¬ððð«ð ððšð¥ ððŠðšð«, ð©ð«ð³ð²ð©ððð€ð¢ððŠ ð¬ð©ðšðð²ð€ð ð¬ð°ðšð£ðÌš ððð°ð§ð ð©ð«ð³ð²ð£ððð¢ðšÌÅð€ðÌš ðð¥ðð«ð² ð ð«ðð² ð¢ ð§ðšðð§ð²ðð¡ Åðšð°ððšÌð°, ð€ððšÌð«ð³ð² ð©ðšðŠðð ðð£ðÌš ð«ð®ððšð°Åðšð¬ðð£ ðšðð§ðð¥ðð³ÌðÌ ð£ðð£ ðŠ...