𝟏𝟐.

47 9 0
                                    


***

Pov Camille


Camille złożyła wizytę swojej córce Ester, za którą bardzo tęskniła i, z której była bardzo dumna, że dobrze prezentowała nazwisko Amor.


Matka spędziła czas z córką idąc na zakupy, na pedicure, rozmawiając o planach Ester związanych z Alec'iem, a na koniec poszły do najlepszej restauracji w Kalifornii.


Jej druga córka Kirby postanowiła zamieszkać z Magnus'em mimo jej zakazu, bo Camille nie za bardzo akceptowała związek swojej córki z czarnoksiężnikiem i wolała, by była z nocnym łowcą, a nie Podziemnym, by przedłużyć ród Amor oraz nocnych łowców, których rodziło się coraz mniej.


Kobieta pokłóciła się o to z Kirby, zanim pożegnała się z Ester i wróciła do kalifornijskiego instytutu.


***

Pov Ester


Kiedy rudowłosa dziewczyna wróciła do nowojorskiego instytutu i od razu poszła do swojego pokoju, by się przebrać i wziąć prysznic, zanim spotka się ze swoim chłopakiem i przyjaciółmi.


Kiedy była na miejscu z szafy wyciągnęła skórzane spodni, czarny długi rękaw z widocznym dekoltem oraz czarne szpilki na obcasie.


Szybko wzięła prysznic, przebrała się, poprawiła makijaż i rozpuściła włosy. Na końcu spojrzała w swoje odbicie w lustrze


Szybko wzięła prysznic, przebrała się, poprawiła makijaż i rozpuściła włosy. Na końcu spojrzała w swoje odbicie w lustrze i wyszła z łazienki, zanim udała się do sterowni, gdzie zobaczyła swojego chłopaka, Jace'a, Clary, nieznanego blondyna oraz swoją zaginioną czarnowłosą przyjaciółkę Izzy za, którą tęskniła.


Ester podeszła do nich z uśmiechem na twarzy, zanim przytuliła swoją przyjaciółkę Izzy.


- Bardzo za tobą tęskniłam Izzy - Powiedziała rudowłosa dziewczyna, kiedy odsunęła się od przyjaciółki i spojrzała na nią. 


Następnie Ester podeszła do swojego chłopaka.


- Witaj kochanie - Powiedziała z uśmiechem Ester i złożyła pocałunek na ustach swojego chłopaka, a ten go odwzajemnił i położył ręce na jej talii. Para kontynuowała pocałunek, ale ten romantyczny moment przerwała siostra Alec'a Izzy.


- Możecie przestać się całować? Musimy znaleźć Azazel'a - Stwierdziła Izzy, kiedy para odsunęła się od siebie.


- Jak zwykle psujesz  taką miła chwilę miłą atmosferę - Powiedziała Ester, kiedy spojrzała na nieznanego blondwłosego nocnego łowcy. - Jak się nazywasz?

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz