***
Życzę wam miłego czytania tego rozdziału. Zapraszam do zostawienia głosu i komentarza pod rozdziałem, aby zmotywować mnie do dalszego pisania tej książki.
***
Pov Ester
Kiedy Jace opowiedział Ester plan uwolnienia Meliorn'a z rąk Clave, to rudowłosa udała się do mieszkania Magnus'a Bane'a, by prosić go o pomoc. Ester wyjaśniła mu plan.
- Musisz mi pomóc - Stwierdziła rudowłosa, kiedy patrzyła na swojego przyjaciela i chłopaka siostry.
- Więc mówisz mi, że potrzebujesz steli Alec'a, żeby otworzyć sejf i chcesz, żebym mu ją ukradł? - Zapytał ją Magnus.
- Tak i dlatego proszę cię o pomoc i nie nazwałam bym tego kradzieżą, tylko pożyczeniem steli na czas nieokreślony, bez jego wiedzy - Odpowiedziała Ester.
- Mimo, że przyjaźnimy się, to nie mogę ci pomóc - Powiedział Magnus, co zszokowało rudowłosą.
- Magnus musisz to zrobić. Chociaż na wzgląd naszej przyjaźni i będę winna ci przysługę lub jakiś antyczny zabytek, który pragniesz. Poza tym jesteś w związku z moją siostrą Kirby i może w przyszłości zostaniesz jej mężem, a ja wtedy będę twoją szwagierką i będziemy rodziną. A rodzina musi sobie pomagać i mieć dobre stosunki między sobą. A jeśli ciebie to nie przekona to Clave chce przekazać Meliorn'a Cichym Braciom i będzie gorzej, jeśli Clave dostanie kielich anioła. Więc proszę cię bardzo, pomóż dostać mi stelę Alec'a z tego sejfu i go powstrzymać - Powiedziała przekonująco Ester, kiedy patrzyła na Magnus'a.
Ester wiedziała, że Magnus, w końcu postanowi jej pomóc, bo miał do niej słabość i była siostrą jego dziewczyny.
- Dobrze pomogę ci, ale ze względu na to, że się przyjaźnimy i ciebie lubię - Stwierdził zrezygnowany Magnus.
- Dziękuję, jesteś najlepszy - Krzyknęła wesoła Ester i rzuciła mu się w ramiona.
***Jakiś czas później
Po tym jak Magnus zgodził się jej pomóc w ukradnięciu kielicha anioła. On i Ester oszli do instytutu, by wykonać plan.
- Zróbmy to szybko, by nikt nas nie zobaczył - Powiedziała Ester, kiedy podeszli do pomieszczenia, gdzie w sejfie był ukryty kielich anioła.
- Nie martw się Ester zrobimy to szybko - Stwierdził Magnus, kiedy zaczął używać swojej magii, by zdobyć kielich anioła z sejfu, ale wtedy zza rogu pojawił się Jace z Clary.
- Za chwilę będzie tu Alec i musimy zabrał kielich anioła, a potem znikać - Powiedział Jace.
- Wy idźcie i zabierzcie kielich anioła z sejf, a ja odwrócę jego uwagę - Powiedziała Ester i odeszła jak najdalej, by Alec ją zauważył i nie zobaczył, że Magnus i Jace nie próbowali ukraść kielicha anioła.
CZYTASZ
𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝
Paranormal𝐄𝐬𝐭𝐞𝐫𝐚 𝐒𝐨𝐥 𝐀𝐦𝐨𝐫, 𝐩𝐫𝐳𝐲𝐩𝐚𝐝𝐤𝐢𝐞𝐦 𝐬𝐩𝐨𝐭𝐲𝐤𝐚 𝐬𝐰𝐨𝐣𝐚̨ 𝐝𝐚𝐰𝐧𝐚 𝐩𝐫𝐳𝐲𝐣𝐚𝐜𝐢𝐨́ł𝐤𝐞̨ 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐲 𝐅𝐫𝐚𝐲 𝐢 𝐧𝐨𝐜𝐧𝐲𝐜𝐡 ł𝐨𝐰𝐜𝐨́𝐰, 𝐤𝐭𝐨́𝐫𝐳𝐲 𝐩𝐨𝐦𝐚𝐠𝐚𝐣𝐚̨ 𝐫𝐮𝐝𝐨𝐰ł𝐨𝐬𝐞𝐣 𝐨𝐝𝐧𝐚𝐥𝐞𝐳́𝐜́ 𝐣𝐞𝐣 𝐦...