𝟏𝟓.

181 10 2
                                    


***

Życzę wam miłego czytania tego rozdziału. Zapraszam do zostawienia głosu i komentarza pod rozdziałem, aby zmotywować mnie do dalszego pisania tej książki.

***

Pov Ester


Po rozmowie z przyjaciółmi Ester i Clary udały się do mieszkania Magnus'a Bane'a i miały nadzieję, że czarnoksiężnik pomoże im w znalezieniu portalu do ich świata. Kiedy były na miejscu, Ester zapukała do drzwi i po kilku sekundach drzwi się otworzyły i zobaczyła Magnusa, który był ubrany inaczej niż w ich świecie.


W tym świecie on i jej siostra Kirby byli zaręczeni i po roku znajomości zamieszkali razem i powoli przygotowywali się do ślubu.


- Hej Ester, jeśli szukasz Kirby to tu jej nie ma, bo wyszła na zakupy - Stwierdził Magnus, kiedy zobaczył Ester w towarzystwie Clary. 


- Nie przyszłam do mojej siostry, tylko do ciebie. Więc czy możemy wejść, bo chcemy porozmawiać i potrzebujemy twojej pomocy - Powiedziała Ester.


- Oczywiście, że możecie wejść. Wchodźcie dziewczyny i  zaraz powiecie mi w czym mogę wam pomóc - Powiedział z uśmiechem Magnus i wpuścił Ester i Clary do swojego mieszkania.


***


Kiedy dziewczyny weszły do mieszkania Magnus'a, od razu podeszły do stołu, gdzie ten czytał Clary z kart tarota. W między czasie przedstawił im swoje dwa koty - Przewodniczącego Miau i Church'a. Rudowłosa wyjaśniła, że Magnus jest czarnoksiężnikiem. Nie uwierzył im.


- Magnus musisz mi uwierzyć. Jesteś czarnoksiężnikiem i potrzebujemy twojej pomocy - Stwierdziła Ester.


- Ester zrozum, że nocnych łowców nie ma od setek lat, bo nie byli potrzebni - Powiedział Magnus.


- Mogę ci to udowodnić - Stwierdziła Clary i wyciągnęła stelę, która w tym wymiarze nie działała. Ester tylko patrzyła na rudowłosą, która nie udolnie próbowała udowodnić, że nocni łowcy istnieją.


- Clary zapomniałaś, że w tym wymiarze runy nie istnieją. A ty Magnus musisz nam uwierzyć, że ja i Clary jesteśmy z alternatywnego wymiaru, a ty jesteś czarnoksiężnikiem - Powiedziała Ester, a Magnus spojrzał na nią jak na wariatkę.


- Gdyby była to prawda to potrzebowałyście by kotwicy, która łączyła by was z tym wymiarem - Powiedział z uśmieszkiem Magnus.


- Uwierz mi, próbujemy z tym walczyć, dlatego potrzebujemy twojej pomocy. W naszym wymiarze nocni łowcy nadal polują na demony. A teraz sytuacja w naszym wymiarze jest jeszcze gorsza - Powiedziała Ester, kiedy spojrzała na czarnoksiężnika.


- Nawet gdybym chciał wam pomóc dziewczyny, to nie mogę, bo moja magia została uśpiona – powiedział Magnus, ale Ester wpadła na pomysł, który mógłby mu pomóc odzyskać magię magię.

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz