𝟏𝟎.

53 8 0
                                    


***

Pov Ester


W głównej sali operacyjnej w, której uczestniczył Alec, Aldertree. Ester i kilku nocnych łowców w z bronią odbywała się odprawa, ponieważ w świecie cieni było niebezpiecznie i Valentine i jego członkowie kręgu atakowali podziemnych i polowali na Ester i Clary.


Zabezpieczenia instytutu zawiodły, a większość nocnych łowców zajmowała się atakami Podziemi.


Kiedy Ester i Alec szli z kilkoma nocnymi łowcami w stronę wyjścia, a drzwi otworzyły się, więc wszyscy zatrzymali się i chwycili za broń, by się obronić przed intruzem. Przez drzwi przeszła Madzia.


- Nie strzelajcie to tylko dziecko! - Krzyknęła Ester, która wiedziała że Madzia mogła ich skrzywdzić swoją magią i nie pozwoliła by, by ktoś ją skrzywdził.


- Co ona robi tu sama? I kim ona jest? - Zapytał jakiś nocny łowca.


- Nie wiem, ale ona jest czarnoksiężnikiem - Odpowiedział Alec i odłożył swój łuk na podłogę i wraz z Ester podszedł do Madzi, która swoją magią powaliła 3 nocnych łowców.


- Madzie czy wszystko w porządku? - Zapytała Ester, ale Madzia nie odezwała się, tylko swoją magią wepchnęła ich do windy i zamknęła drzwi od windy, kiedy ta dwójka była w środku.


Ester i Alec wstali i próbowali otworzyć windę, ale nic nie pomogło w otworzeniu jej. Nagle rudowłosa dostała wizję nowej runy.


- Alec odsuń się, bo dostałam wizję runy, która otworzy tą windę - Stwierdziła Ester, a Alec wykonał rozkaz rudowłosej, bo jej ufał. Dziewczyna swoją stelą narysowała runę wizji na drzwiach windy i kopnęła drzwi swoją nogą. 


Po chwili drzwi się otworzyły a Ester i Alec byli wolni.


- Twoje zdolności są niesamowite - Stwierdził Alec, kiedy patrzył jak Ester używała swoich nowych zdolności. Czarnowłosy wiedział, że Ester skrywała w sobie ogromną moc ze względu na dużą ilość anielskiej krwi w ciele. Chłopak chciał ją chronić przed Valentine'm, który chciał ją wykorzystać do aktywacji miecza dusza.


Do Alec'a zadzwonił Jace' z informacją, że Valentine chciał użyć rdzenia mocy zamiast błyskawicy, porwał Simon'a, którego chciał zabić, jeśli Clary nie pojawi się i aktywuje miecza dusz.


Ester wiedziała, że skoro Valentine chciał, aby rudowłosa dziewczyna aktywowała miecz dusz nie wiedział, że Ester znajdowała się w instytucie - co ją cieszyło, bo nie miała zamiaru być schwytana przez ojca Clary i wykorzystana do aktywacji miecza dusz. Miała nadzieję, że Madzie nie ujawni, że Ester była w instytucie.


Alec opowiedział Jace'owi, że Valentine użył Madzie, żeby zdjąć blokadę w instytucie i udusiła wszystkich. Czarnowłosy chłopak kazał Jace'owi pilnować Clary, by ta nie aktywowała miecza.

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz