𝟏𝟓.

83 9 0
                                    

***

Pov Ester


Po romantycznej randce w oranżerii i oświadczynach Alec'a, które przyjęła Ester Amor. Rudowłosa spała w objęciach swojego narzeczonego i cieszyła się jego towarzystwem i, że niedługo miała zostać jego żoną Alec'a Lightwood'a.


Bardzo kochała Alec'a i chciała spędzić z nim resztę życia i mieć z nim dzieci, ponieważ był najlepszym chłopakiem, jakiego kiedykolwiek miała i to on ją wspierał i kochał ją taką, jaka jest.


Ester zaczęła się budzić i po chwili zobaczyła swojego narzeczonego, który patrzył się na nią, kiedy ta spała.


- Możesz przestać się na mnie patrzeć kochanie?  - Zapytała Ester narzeczonego, kiedy się obudziła.


- Nie, bo jesteś piękna – Odpowiedział z uśmiechem Alec, zakładając kosmyk rudych włosów Ester za jej ucho. - Pani Lightwood


- Przestań mnie tak nazywać, bo jeszcze nie jesteśmy małżeństwem - Stwierdziła Ester, kiedy pocałowała Alec'a w ust, a ten z uśmiechem kontynuował pocałunek pełen pożądania, namiętności i miłości. - Teraz musimy wstawać, bo dzisiaj trzeba przenieś Valentine'a Morgenstern'a z Clave do Idris'u i poszukać czarnoksiężnika, który ma na to takie upoważnienie, bo Magnus nie może tego zrobić 


- A dlaczego Magnus nie może tego zrobić? - Zapytała Ester, kiedy zaczęła wychodzić z łóżka i założyła satynowy krótki szlafrok.


- Ponieważ po zmianie ciała z Valentine'm Morgenstern'em, Magnus przeżywał tortury i przypomniał sobie najgorsze wspomnienia ze swojej przeszłości i nie może spać. Kiedy śpi widzi swoją martwą matkę, która popełniła samobójstwo, kiedy Magnus był małym chłopcem i nie umiał kontrolować swojej magii. Jego ojczym nazwał go obrzydliwością, obwinił go za śmierć matki i uważał, że matka Magnus'a nienawidziła się za urodzenie go. To wkurzyło Magnus'a i spalił ojczyma swoją magią - Odpowiedział Alec.


- Biedny Magnus w tak młodym wieku przeżył takie wspomnienia - Powiedziała Ester. - Przecież to nie jego wina, że urodził się czarnoksiężnikiem i nie mógł kontrolować swojej magii.


- Mówiłem mu to, ale on nie słucha i potrzebuje czasu - Powiedział Alec, kiedy wstał z łóżka i zaczął się ubierać, kiedy Ester podeszła do szafy i wyciągnęła z niej: biały golf do szyi na długi rękaw i skórzaną czarną spódniczkę oraz czarne szpilki.


- Poza tym nie wiem co zrobić z Luke'iem, który podczas mojego spotkania z Przyziemnymi próbował zabić Valentine'a, bo jeśli nie zgłoszę tego Clave oni mnie ukażą, a Luke może mieć kłopoty - Powiedział Alec, kiedy Ester zaczęła iść w stronę łazienki.


- Kochanie wiem, że to trudna decyzja, ale będę cię wspierała cokolwiek zdecydujesz - Stwierdziła Ester.

𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz