***
Życzę wam miłego czytania tego rozdziału. Zapraszam do zostawienia głosu i komentarza pod rozdziałem, aby zmotywować mnie do dalszego pisania tej książki.
***
Pov Ester
Po spotkaniu ojca Jace'a dziewczyny, Michael i ranny Jace udali się do restauracji Jade Wolf przez portal Valentine'a. Kiedy byli na miejscu wołali o pomoc i spotkali Simon'a, który stał w cieniu restauracji i Luke'a.
Jace został położony na najbliższym siedzeniu. Do dziewczyn podszedł zaniepokojony Simom który unikał słońca. Luke był zdziwiony widokiem swojego dawnego przyjaciela - Michael'a Wayland'a, który został zabity przez Valentine'a Morgenstern'a.
- Cześć, Lucian - Powiedział Michael.
- To nie może być on - Powiedział zszokowany. - Myślałem, że już nigdy cię nie zobaczę
- Nigdy nie myślałem, że jeszcze kogoś zobaczę - Powiedział smutno ojciec Jace.
Ester przeczuwała, że on nie był prawdziwym Michael'em, tylko najprawdopodobniej samym Valentine'm Morgenstern'em, który udawał ojca Jace'a.
- Co się stało? - Zapytał Luke, który spojrzał na rannego Jace'a.
- Dopadł go demon, ale nie może walczyć z trucizną. Jego runy są za słabe i potrzebuje krwi, ale nie możemy iść do instytut - Odpowiedziała Ester, która miała łzy w oczach z powodu stanu zdrowia swojego chłopaka. Rudowłosa cały czas czuwała przy Jace'ie, bo nie chciała go stracić, bo bardzo go kochała i nie wyobrażała sobie życia bez niego.
- Może pojedziemy do Hotelu DuMort po krew? - Zaproponowała Clary.
- Dobra, ale musimy to zrobić osobiście. Mój van jest w garażu, Clary ty prowadzisz, a ja schowam się pod kocem, by nie spaliło mnie słońce. A przy hotelu jest podziemny parking - Powiedział Simon.
- Simon nie jest nam tu potrzebny, a ja z nim pójdę, kiedy Ester będzie przy Jace'ie - Powiedziała Clary i wraz z Simon'em poszli do hotelu Dumort.
***
Kiedy Clary wróciła z krwią dla Jace'a z hotelu DuMort. Michael zrobił transfuzję krwi, by pomóc synowi, kiedy Ester z niecierpliwieniem czekała na wieści o swoim chłopaku. Dziewczyna siedziała w restauracji, a Jej oczy były czerwone od łez.
Ester nigdy nie pozwalała sobie na to, by emocje wzięły w górę, ale w tej chwili miała powód i nie mogła tego kontrolować.
Po jakimś czasie do restauracji wszedł ojciec Jace'a.
CZYTASZ
𝐓𝐫𝐮𝐝𝐧𝐚 𝐦𝐢ł𝐨𝐬́𝐜́|| 𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐉.𝐖𝐚𝐲𝐥𝐚𝐧𝐝
Paranormal𝐄𝐬𝐭𝐞𝐫𝐚 𝐒𝐨𝐥 𝐀𝐦𝐨𝐫, 𝐩𝐫𝐳𝐲𝐩𝐚𝐝𝐤𝐢𝐞𝐦 𝐬𝐩𝐨𝐭𝐲𝐤𝐚 𝐬𝐰𝐨𝐣𝐚̨ 𝐝𝐚𝐰𝐧𝐚 𝐩𝐫𝐳𝐲𝐣𝐚𝐜𝐢𝐨́ł𝐤𝐞̨ 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐲 𝐅𝐫𝐚𝐲 𝐢 𝐧𝐨𝐜𝐧𝐲𝐜𝐡 ł𝐨𝐰𝐜𝐨́𝐰, 𝐤𝐭𝐨́𝐫𝐳𝐲 𝐩𝐨𝐦𝐚𝐠𝐚𝐣𝐚̨ 𝐫𝐮𝐝𝐨𝐰ł𝐨𝐬𝐞𝐣 𝐨𝐝𝐧𝐚𝐥𝐞𝐳́𝐜́ 𝐣𝐞𝐣 𝐦...