بخاری که از نفس هاش روی شیشه پنجره شکل گرفته بود و با کف دست پاک کرد و دوباره نگاهشو به چانیول داد.
یک ربعِ گذشته با همان شلوار گرمکن و پولیور یقه هفت نازک بیرون زیر نم بارون ایستاده بود و سومین سیگارشو آتیش میزد.
دیدنِ صورتش بین دود غلیظ و سنگین سیگار مشکی مابین انگشت های درشتش جذاب بود.
کلاه هودی تنشو روی سرش کشید و با برداشتن کاپشنی مشکی از در شیشه ایِ کشویی پنجره خارج شد.با انداختن کاپشن روی تنِ لرزان چانیول با چشم های خمار از کشیدن کام سنگین سیگارش بهم نگاهی انداخت.
- برو داخل سرما میخوری.
بجای گوش دادن به تذکری که داد بهش نزدیک شدم.
" نمیرم، خودت گرمم کن "
- چرا یادم میره تا چه حد میتونی لجباز باشی؟!
شانه ای با بی خیالی بالا انداختم و بازور بین تنش و گارد چوبی بالکن قرار گرفتم.
دستی که سیگار را گرفته بود برای جلوگیری از برخورد سرِ داغش بهم، ازم دور کرد و با پک عمیقی فیتیلشو پایین انداخت.
نگاهِ گذرایی بهم که تقریبا تو آغوشش بودم کرد و بعد نگاهشو به پشت سرم-رودخونه- داد.
برای چشیدن طعم لب های تلخش که همیشه بعد از کشیدن سیگار گس میشد سرمو جلو بردم و کامی کوتاه از لب هاش گرفتم.
از رودخونه دل کند و با دلخوری بهم نگاه کرد." ببخشید "
چانیول طبق معمول جلوی نگاه مظلوم بکهیون کم آورد و با گرفتن دو طرف کلاهِ هودی اش لبهاشو روی لب های نازک بکهیون گذاشت.
مثل همیشه عطشِ لبهای نازکش را داشت اما به لمس کوتاهی قناعت کرد و کمی عقب کشید.- نیاز به گفتن ببخشید نیست..من زیاده روی کردم.
" خب، فکر کنم مثل همیشه من باعثش بودم. "
شونه ای بعد حرفم بالا انداختم و معذب تکخندی زدم.
- من فقط نمیخوام اشتباهی کنم که باعث شه ترکم کنی بکهیون، میترسم دوباره باعث شم آسیب ببینی.
چشم های درشتش برعکسِ لحنِ محکمش غمیگن دودو میزدند.
دستهامو با محبت دورش حلقه کردم و با صدای پایینی که فقط از همین فاصله ی بینمون قابل شنیدن بود پِچ زدم." قرار بود فراموش کنیم. بارها تکرار کردیم. سلام من بیون بکهیونم. ولی تو باز به دفعات منو برگردوندی به همون گذشته ای که ازش فرار میکنم. تنها آسیبی که بهم میزنی همینه!یادآوری دورانی که میخوام پنهان شه اما هربار برام مرورش میکنی.
چانیول هم به تبعیت از بکهیون آروم زمزمه کرد.
- همیشه در حال خرابکاریم.
" بزرگترین خرابکاریت دزدیدن قلبم بود پارک "
چشم های مشکیش با حرفم برقی افتاد.
ESTÁS LEYENDO
☃ωiитeя løøνe ☃
FanficFiction: Winter Love couple: چانبک 🔥کایسو ، سولی ، (هونهان) Genre: رومنس،انگست،کمی اسمات، انتقامی 🔞NC +18 Writer:Rahaˢᴴᴵᴹᴹᴱᴿ ☢در حال آپ Story is About : اینجا یک باره .... نظرت چیه برای گرم کردن🥵 میله ی وسط بار و بهت بدم که باهاش بازی کنی..😏...