EPILOGUE

139 9 13
                                    

A/N: Hi happiness, this will be the last part of U-BELT SERIES #4 CHASING LOVE. Thank you for being with me since day one. I'm beyond happy for your support. I hope you love this story haha. Thank you! <33 see you on the 5th installment of U-BELT SERIES. 

I'll rest muna abangan niyo na lang ang Series 5. Love y'all.

Play "Malay mo tayo"by Tj Monterde

Ps. Wag kayo magalit sakin chos HAHAHAHAH

Happy Reading


I will never Fall In Love with my best friend. I won't like her romantically because I don't want to ruin our friendship. She's the only friend that I have and I trust the most. I don't want her to be gone.

I was silently walking when I saw Flaire and Elle talking. I don't want to eavesdrop but I accidentally heard what they're talking about. My heartbeat raced so fast because of that I heard.

Ito 'yung bagay na gusto kong iwasan. I don't want her to fall In love with me and hearing from her that she likes me made me worried. I don't want to hurt her. Ayokong masaktan ko siya.

Flaire is pretty, she's girlfriend material but I don't want her to be my girlfriend because I don't want that to ruin our friendship. I treasure her.

"Problema mo pre?"Liam asked

"Wala,may iniisip lang."sagot ko at umiwas ng tingin.

"Sino? Si Re?"natatawa niyang saad

"Gago! Do'n kana nga kay Patricia."pagtataboy ko sa kanya. He laughed and left me alone.

Days passed and I felt awkward every time I'm with her. Siguro kung hindi ko narinig ang napag usapan nila ni Elleana hindi ganito ang mangyayari. I don't want to distance myself from her but I know this is the only thing I could do.

I like someone else and I courted her. Isa na din sa dahilan ay para naputol ang pagkagusto ni Flaire sa akin. I have this feeling that if she will know that I'm In a relationship she will stop liking me.

"Tangina Andrew."Elle shout at me. I look at her, I don't know why she's mad at me. Hindi ko alam anong nangyari sa kanya,hindi ko alam anong ikinagagalit niya.

"Tangina mo, Pwede ka naman lumandi,wala kaming pakialam do'n pero bakit sa harapan pa ni flaire? Alam mo diba? Alam mo,drew! Pero sa ginagawa mo mas lalo mo siyang sinasaktan. Pwede ba!."singhal niya,ngumisi ako.

"Hindi ko kasalanan 'yon Elle. Hindi ko kasalanan kung bakit siya nagkakagano'n. Hindi ko gustong saktan siya,hindi ko ginusto na magkagusto siya sa akin. Bakit parang kasalanan ko pa? Bakit parang ako pa ang mali? Bakit parang kasalanan ko pa?"tanong ko.

Huminga ako ng malalim at nagsimulang maglakad papalayo sa kanya. I know I hurt her pero anong magagawa ko? I don't want to ruin our friendship pero sa mga nangyayari parang nasisira na e.

Being in a Relationship with your bestfriend is not a good Idea. We all know that at the end of the day there's always a break up and I don't want us to be at that point.

It's better to stay as a best friend. Mas makakabuti at mas maganda kapag gano'n kasi panatag ka na walang may masisira. I kinda regret being clingy with her. Siguro iyon ang naging dahilan, siguro 'yon ang nagbigay ng dahilan para magustuhan niya ako.

"babe"Brenna encircling her hands on my arms. I smile at her. I'm not really serious about relationships. Hindi pa ako dumating sa point na kailangang mag seryoso sa isang bagay. Maybe I'm just enjoying things? I know Brenna's also do want I did?

Chasing Love Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon