Teoman-Güzel Bir Gün
"Bu reçeli hiç sevmiyorum ben. Ekşi gibi, tatlı gibi, tuhaf bir tat bırakıyor. Neden sürekli alıyoruz bunu?"
Jungkook reçeli sevmediğini söylemesine rağmen elindeki ekmek dilimine kaşıkla boca ederken homurdandığında Jimin gözlerini devirdi.
"Çünkü Taehyung seviyor," dedi sonra, vişne reçeliydi ve Taehyung da aynı Jungkook gibi yiyordu. Ancak şikayet etmiyordu tabii ki. "Sevmiyor gibi de görünmüyorsun ama..."
"Jungkook'un işi bu. Şikayet eder." Namjoon açıklama yaptı, her zamanki gibi, onun üzerine de çenesine doğru akmakta olan pembe reçele rağmen Jungkook somurttu.
"Yoongi burada olsaydı şikayet etmezdim ki."
"O kadar çok bahsettiniz ki, gerçekten merak ediyorum şu Yoongi'yi." Jimin kahve kupasını eline alıp geriye yaslandı. Taehyung uyuyordu, Namjoon ve Jungkook ile kahvaltı ediyorlardı. Daha çok Jungkook yediği her şeyin tadına bir kulp buluyordu, Namjoon yalnızca karnını doyurmaya çalışıyordu ve Jimin de yargılayarak onları izliyordu. Ancak her günleri böyle geçtiği için... sıradan bir kahvaltıydı işte.
"Sakın Jungkook'a anlattırma, saatlerce konuşur," dedi Namjoon, Jungkook hülyalı hülyalı uzaklara bakıyordu.
"Hakkım var bence. Tamam, Yoongi... ufak tefek bir şey, aynı senin gibi. Görmen lazım parmak uçları, dizleri, dudakla dirsekleri ve— neyse, pembe. Sana baktığında gırtlağını sökmek istiyor gibi görünebilir ama el ele tutuşmaya bayılıyor, o yüzden ne zaman bakışları öfkeli hale gelse elini tutman lazım. Unutur gider. Sonra... genelde elma gibi kokuyor. Şampuanı yüzünden ama ne bileyim şişeden koklayınca aynı değil."
"Jungkook, sanırım Jimin onu sormuyordu," diyerek onu böldü Namjoon, sıkıntıdan patlayacak gibiydi. Jimin, onun bunları ne kadar dinlediğini merak etti. Jungkook sanki hazırda bekliyor gibi olduğundan dolayı ve belliydi ki ilk anlatışı da değildi.
"Önemli değil, nasıl anlatmak istiyorsa..."
"Of, tamam. Yoongi, o... biraz soğuk biridir. Öyle görünür yani, çekinirsin onunla konuşmaya en başında ama bir kez onun tarafından sevildiğinde... onun tarafından seviliyor olmak dünyanın en güzel şeyi. Dünyanın en fedakar insanı olabilir. Gururlu ama biraz da fazla gerçi. Bütün bunlara neden olan şey de bu."
"Haksızlığa dayanamıyor olması." Namjoon sessizce bir ekleme yaptı. "Gördüğü usülsüzlüğü düzeltmek istedi. Sessiz kalsa daha iyiydi muhtemelen ama gururuna yediremezdi."
"Belki de sessiz kalmalıydı," Jimin söylendi. "Buna değmezdi."
"Olan oldu." Jungkook iç çekti. "Bu reçelden gerçekten nefret ediyorum," dedi sonra, sesi düşmüştü, Yoongi'den bahsetmek onu duygulandırmış gibi görünüyordu, birazdan ağlayacak gibiydi. "Çilek reçeli olsa daha iyiydi."
"Yoongi hyung rahat dememiş miydin? Arkadaş edinmiş falan..." Namjoon onu yatıştırmaya çalıştı ama daha kötüye gitti.
"Kolu kırılmadan önceydi o. Şimdi güvende olup olmadığını nasıl bileceğim ben?"
"Emin ol," dedi Jimin, "Haesoo bunu gerçekten yaptıysa şimdi peşine düşeceği sen olacaksın."
"Ben olacaksam sorun yok," dedi Jungkook. "Ancak Haesoo yaptı. Eminim bundan."
"Her neyse. Haesoo'yu tanırım. Bazı... bazı çekilmez özellikleri vardır. Mesela intikama düşkün olması gibi... bedel ödetmeye meeaklıdır yani. Ayrıca yüzüne de düşkündür, dediğin gibi burnunu kırdıysan kendine gelir gelmez yapacağı ilk şey seni aramak olacaktır." Jungkook bu defa gerçekten rahatlamış gibi görünüyordu, Jimin tuhaf buldu, birilerinin onun peşine takılacağını söylemişti ancak bu çocuk resmen bundan mutlu olmuştu! Utanmasa gülecekti sevincinden.