♧21♧

40.6K 545 87
                                    

Kasıklarımdaki dudakları, bir yaprağın zayıflığıyla titrememe neden olurken, girişimi kurcalayan parmakları, fazlasıyla baştan çıkarıcıydı.

Parmağının üçte birlik kısmını girişime itmesiyle birlikte, yüksek sesle inlerken, "Berk Bey," dedim, tiz bir çığlığı andıran sesimle. Kadınlığımı kastığımda, parmağını içime kıstırmıştım ve bu bile, o kadar güzel bir histi ki, bu yatakta onunla saatlerce sevişebilirdim. "Sizi içimde istiyorum." Bir kez daha inledim. "Hem de deli gibi."

Bir elini üzerinden hiç çekmediği göğüslerim, sık nefeslerim sebebiyle şiddetle inip kalkarken, kasıklarımdaki dudaklarını klitorisimi emmek için birbirine bastırmadan hemen önce, nefesini kadınlığıma doğru üfleyip, "Çağıl," dedi. "Bu gece seni becermeden uyumayacağım."

Kadınlığımda hissettiğim nefesi ve hemen ardından klitorisimi emmesi, içimdeki nefeslerin bana yetmemesine neden olurken, içime daha fazla hava doldurabilmek için dudaklarımı aralayıp, başımı geriye doğru attım.

Hareketleri, bir sevişme için o kadar kusursuzdu ki, şu andan sonra, beni yalnızca tek bir dokunuşuyla bile nakavt edebilirdi.

Mesele şuydu ki, ben buraya zaten nakavt olmak için gelmiştim. Onun altında, belki üstünde zevkten deli gibi inlemek için.

Bu, doğru değildi ama yanlış olamayacak kadar da güzeldi.

Söylediği şey, zihnimde defalarca kez aksederken, zevkten yana kıvrılmış olan kupkuru dudaklarımı yalayıp, "Uyumayın," dedim hevesle. "Çünkü siz uyursanız, ben uyuyamayacağım."

Klitorisime değdirdiği dişleri, kadınlığımın merkezinde yoğun bir acı hissetmeme neden olurken, buna tepki olarak âdeta çığlık atmıştım.

Küçük ısırığının ardından, tenime bu kez küçük bir öpücük kondurduğunda, "Sikeyim," dedi, edepsiz bir isyanla. "O kadar güzelsin ki, Çağlayan, sana karşı koyamıyorum."

Dilini boydan boya kadınlığımda gezdirirken, göğüslerimdeki eli, göğüslerimden birini sertçe kavramış, hemen ardından yoğurmaya başlamıştı. Kadınlığımın tamamını dudaklarının arasına alıp emmeye başladığında, bacaklarımı iyice iki yana doğru açıp, ona kadınlığımı sömürmesi için alan açtım.

İçimdeki parmağı, girişimin duvarlarını arşınlarken, dilinin hareketlerinin hoyratlaşmasıyla birlikte, son noktaya yaklaştığımı hissettim ve kadınlığımda başlayıp tüm vücuduma yayılan titremelerin ardından, sarsılarak onun ağzının içine boşaldım.

Tüm sıvımı yutup, kadınlığımın etrafına sıçrayan ıslaklığımı hızlıca temizlediğinde, dudakları, zevk sıvımın ıslaklığıyla parlıyordu ve bu görüntü, o kadar tahrik ediciydi ki, saniyeler önce orgazm olan ben değilmişim gibi, şehvet, bedenimi kendine yeniden ve yeniden esir etti.

Berk, düşüncelerimin arasında, ani bir hamleyle üzerime uzanıp, dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Dudaklarından kendi tadımı almak, âdeta başımı döndürürken, öpüşüne hoyratça karşılık verip, hafifçe yükselerek göğüslerimizi birbirine çarptım.

Fazlasıyla hassaslaşmış olan göğüs uçlarım, yaptığım şeyle sızlarken, kısık sesle inleyip, alt dudağını dudaklarımın arasına aldım ve sertçe, acımasını zerre önemsemeden ezmeye, ara ara dişlemeye başladım.

PATRON TUTKUSU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin