Po paru dniach rybacy w Tajlandii zauważyli na brzegu ciało znanej idolki, a właściwie byłej idolki. Pare tygodni wcześniej zrezygnowała bycia w świecie biznesu, a teraz popełniła samobójstwo. Nikt by się tego nie spodziewał, świat był w żałobie. Uzdolniona dziewczyna, miła i otwarta dla każdego przyspieszyła zakończenie swojego żywota. Nikt ze znajomych jej osób się tego nie spodziewał. Nikt się nie domyślał co jej wpadło do głowy, aby zrobić taki wielki błąd. Jej rozczarowani rodzice płakali dniami i nocami, biorąc tabletki garściami. Psychiatrzy uważali, że ich to uspokoi na pewien czas.
Pogrzeb był trzy dni później po znalezieniu ciała, przyjaciółki z jej zespołu przybyły, chociaż miały inne plany na ten czas.
Świat bez Lalisy Manoban już nie był kolorowy jak wcześniej. Wszystko z dnia na dzień stawało się czarno białe. A rozpacz jej bliskich była nie do zniesienia.
3 lata po śmierci
Zespół Blackpink rozpadł się, bo każda z dziewczyn nawzajem siebie obwiniała o samobójstwo najmłodszej. Nic nie było takie samo jak dawniej.Jhope z Bts miał duże wyrzuty sumienia, że to przez niego wszystko się stało i był głównym powodem jej samobójstwa. Jego wyrzuty sumienia były takie ogromne, że sam postanowił popełnić samobójstwo dając kulkę w głowę. Przed śmiercią mówił i powtarzał każdemu, że bardzo ją kochał tylko popełnił mały głupi błąd. W rzeczywistości to był ogromny błąd z jego strony.
Rodzice młodej zdolnej dziewczyny, pozbierali się ledwo co z pomocą specjalistów. Sprzedali swoją wspólną restauracje i zamieszkali w małej wiosce, daleko od ludzi.
Nigdy nikt nie dowie się o mocach dziewczyny, oprócz osób które już wiedziały. Wyjątkowa osoba, która mogła być bohaterką świata zrobiła to co uważała za słuszne.
Pożegnajmy ją. . .
CZYTASZ
Mysterious power | Lisa [BLACKPINK&BTS]
RandomBycie normalnym człowiekiem musi być ciekawe i o wiele łatwiejsze. Czy mogła bym urodzić się w innym ciele? Albo chociaż być kimś innym przez jeden dzień. Zawsze wyróżniałam się na tle innych ludzi, talentem i czymś bardzo tajemniczym. Tylko najbl...