Hoş geldiniz bu bölümü Ömer'in ve Kuzey'in ağzından okuyacağız.
Başlıyoruz.
---
Ömer
Elimdeki kola daha da yüklenip, Beyza'nın takımına bir gol daha geçirince sırıttım.
Bu maçı kim kazanırsa diğerine sürpriz bir hediye alacaktı.
Şu an skor yediye altıydı. Üzülmemesi için altı golü bilerek yemiştim. Kısa maç yapıyorduk gözüm dakikaya kayınca dört dakika kaldığını gördüm.
''Ömer hile yapıyorsun!'' Beyza'nın dediği şeyle şokla ona baktım.
''Mızıkçılık yapma kızım. Seri gel dört dakika kaldı.'' Ben ona bakarak laf verirken ekrandan gelen sesle oraya baktım.
Gol atmıştı.
Nedense onunla konuşurken yüzüne bakmadan konuşasım gelmiyordu ya göz göze gelecektik ya da ben ona bakacaktım.
Skor eşitlenince son iki dakika bildirimi geldi.
Bu kadar avans yeter şimdi kendi becerilerimle oynama vakti.
Kaleye giderken Beyza sinirle elimdeki kola uzandı.
''Ulan ekrana bakmadan oynuyorsun hile yapma!'' Bir elinde kolla oyunu oynamaya çalışırken diğer eliyle de elimdeki kolu almaya çalışıyordu.
Kolu ondan uzatıp, diğer tarafa çektim.
''Şimdi nasıl gömüyorum seni izle.'' Bunu dememle skorun berabere olduğunu görünce kendi kolunu bırakıp, benim elimi iki eliyle tuttu.
Ya sen minicik ellerine ne yapabilirsin ki? Üflesem Allah'ına kavuşacaksın.
Yine de tuşu bırakmayıp kaleye geçerken Beyza bu sefer gözümü kapattı.
Sinirle sırıtıp, bileğinden tutarak çektim.
Yalpalayarak bağdaş şekilde duran bacağımın arasındaki boşluğa yan şekilde düştü. Ona bakmadan son saniye golümü atarak eşitliği bozdum.
Golü atmamla biten maçla Beyza kaşlarını çattı.
Kolu bırakıp, boynuna gelen saçlarını yana çektim.
Bunu yapmamla nerede olduğunu yeni kavrayabilmiş gibi gözleri şokla açılırken kalkacaktı fakat yalpalayarak geri düştü.
Belinin iki tarafından da tutarak;
''Rahatsan kalkma. Güzel yer bir daha böyle alan bulamazsın.'' Dediğimle gözlerini büyütüp bana baktı.
Bir şey diyecek gibi olsa da ağzını açıp, geri kapatıyordu. Gözlerim yüzünde gezerken yutkundum.
Güzel bir kadındı bunu yalanlayamazdım.
Beyza bana parlak gözlerle bakarken elim istemsiz bir şekilde yanağına gitti. Boydan boya parmağımı gezdirirken bana hafifçe yaklaşmasına karşılık yüzümü ben de ona yaklaştırdım.
Dudaklarımızın arasında kısa bir mesafe kalırken dışarıdan gelen kapı sesiyle Beyza hızlıca kucağımdan kalkıp, kendini yanıma attı.
Eline kolu alır almaz açılan kapıyla yutkunarak kafamı oraya çevirdim.
Aşkın direkt açmazdı önce delikten bakardı müsait değilsek giderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Aşkın ✔️
HumorTamamlandı Aşkın Erdem! Annesinin enerjisini, halasının flörtöz tavırlarını gen edinmiş bir liseli! Babam halletsin demek yerine olaya 'Sa' diye giren biri. Heijan dinleyerek Adidas takımıyla karşınıza çıkarsa her an dolandırılabilirsiniz. Tatlı tu...