Hoş geldiniiiz
Öncelikle old ama gold olan Kivirciiikk06bir kullanıcıdan bahset arkadaşımızın doğum günü bugün. Ben alarm falan kurmuştum ama kendi hatırlattığı için sürpriz olamıyo.
FKAŞDLFJKADLŞGJAK ALLAH'IM YA! NEYS HABERİN YOKMUŞ GİBİ DAVRAN BU BÖLÜM SANA
Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan kuş yaptım konacak pencereneee!
Yaşlandın aga
Bu fotoğraf senin içinnn
O ZAMAN VOTELR ATILDIYSA DEVVVAMMM EDELİM
Başlıyoruzkee
***
Korkuyla elimdeki telefona baktım.
Ona bir şey yapmazdı değil mi? Beyin fonksiyonlarım durmuş gibiydi.
Ne yapacağımı, kime ne diyeceğimi bilmiyordum. Kuzey'i öyle birden görünce sanki yapılması gereken şeyin aslında oraya gitmekti tek çözüm.
Mantıklı düşün Aşkın sen aptal değilsin.
Mantıklı düşün! Dışarıdaki en sağlam kişiyi arayacaktım fakat ya telefonlar dinleniliyorsa? Ama aramam lazımdı!
Gözlerim odada gezinirken çekmecem göz hizama girdi.
Tabii ya! Babamın Çağın'a aldığı fakat annemin daha küçük diye elinden aldığı telefon bendeydi. Kardeşime yeni telefon alınınca o ben de kalmıştı.
Hemen gidip, onu çıkarttım. Rehberime girip, polis diye kaydettiğim numarayı kardeşimin telefonundan aradım.
Umarım kontörün vardır!
Telefon çalarken mutlulukla gülümsedim. Karşı taraf açınca konuşmasına izin vermeden konuştum.
''Lütfen bir arkadaşınız arıyor gibi davranın etrafa bir şey belli etmeyin.'' Bunu dememle birkaç hışırtı sesi geldi ve sonra;
''Oo devrem! Sen arar mıydın ya? Bekle sessiz bir yere gidelim görevdeyim şuan.'' Bunu demesiyle derin nefes aldım.
Çok şükür belli etmemişti.
''Tamam seni dinliyorum bir şey mi oldu?'' Titreyen ellerimle telefonu daha sıkı tutup;
''Az önce bir numara mesaj attı. Kuzey'in üstüne silah doğrultulmuştu, iş yerindeydi. Atacakları adrese gelmezsem Kuzey'i Öldüreceğini söylüyordu.'' telaşlı bir şekilde konuşmamla gülme sesi geldi.
''Ben de seni özledim devrem. Gelmişken alırım ben seni bana adresi ve fotoğrafları atar mısın? Nerede olduğunu tam kavrayayım.'' Bunu demesiyle görmeyeceğini bilsem de kafamı sallayarak onayladım onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Aşkın ✔️
HumorTamamlandı Aşkın Erdem! Annesinin enerjisini, halasının flörtöz tavırlarını gen edinmiş bir liseli! Babam halletsin demek yerine olaya 'Sa' diye giren biri. Heijan dinleyerek Adidas takımıyla karşınıza çıkarsa her an dolandırılabilirsiniz. Tatlı tu...