25.Bölüm ''Yemek''

51.4K 4.4K 1.4K
                                    

Hoş geldiniiiz panom şampiyonlar ligi arkadaşlar rahat durun şfkagkalşdg

bu arada yakışıklı abisi olanlar dm.

Vote verdiyseniz başlıyoruz kfşaldgadlşkga

Başlıyoruz.

---

Derin nefes alıp, kendimi sıktım. O son tostu yemeyecektin Aşkın!

''Beyza çektin mi?'' Okulun tuvalet kabininde, Kuzey'e kitlediğim elbiseyi giymeye çalışıyordum. Daha doğrusu Beyza bana giydirmeye çalışıyordu.

''Çektim çektim.'' Tekrar derin nefes alıp, dikleştim. Hiç bitmeyecek sandım.

Aynaya dönüp, kendimi süzerken düz saçlarımı biraz geriye attım. Giydiğim balon kollu, omzu açık, çiçekli, beyaz elbise yaşıma göreydi.

Eh en azından zevksiz değildi. 

''Kanka abim mesaj atmış. Kapının önünde bekliyor git hadi.'' Onu kafamla onaylayıp, kendime son kez baktım. Şu an herkes dersteydi o yüzden hiçbir sorun olmazdı.

Beyza yanağımı sesli bir şekilde öpüp, lavabodan çıktı. Ben de kendime aynadan bir bakış atıp, ayrıldım oradan.

Gideyim de bütün endamımla durayım.

Şuan Kuzey'in yanına güzel bir yürüyüşle gitmeliydim o yüzden aklıma bir şarkı getirip, sanki şu an o çalıyormuş gibi kendimi gazladım. 

Dombıra miting müziği kulağımda uğuldarken kaşlarımı çattım. 

Neyse devam Aşkın devam! 

Okuldan çıktığımda güvenlikle konuşan Kuzey'i görünce onun yanına adımladım. Bu adam güvenliğe haber mi veriyordu? 

Peh, niye?

Yani ben dört yıldır buradayım sanırım o da bilmiyorum ben çıkarken hiç izin almadım. İzin almamız gerekiyor muydu onu bile bilmiyordum.

''Tamam Kuzey Bey müdürümüz haber verdi zaten.'' Nasıl ya? Ulan geçen babam içinizden geçmiş biraz beni bir yerlere salarken pinpirikli olun be.

Kuzey kafasıyla onaylarken benim geldiğimi fark ederek bana döndü. Kafasıyla ağır ağır süzerken gözleri gözlerimi buldu.

Eliyle arabasını gösterip, hareketlendi. 

Hayvan herif! İnsan ne güzel olmuşsun falan der değil mi? Yakışıklı, zengin, zeki olmasan kaybederdin bu hayatta. 

Aklımdaki müziği kapatıp, ön koltuğa geçtiğim zaman Kuzey'de yerine geçti. 

Ona bakmadan ehliyet kemerimi takıp, arkama yaslanırken aklıma gelen şeyle yutkundum. 

Hassiktir! Lan kemeri takmayacaktım o da üstüme takmak için eğilecekti yakınlaşacaktık belki öp-

Acaba çıkarsam fark eder mi? Saçmalama Aşkın. Zamanı değil, biraz alttan al. Ürkütme adamı.

''Güzel, tatlı bir şey olmuşsun.'' Bir ney? Hayır anlamıyorum sen sosyeteden gelmiyor musun? Şey ne?

''Ney olmuşum?'' Dudaklarını dişlerinin arasına alıp;

''Güzel olmuşsun kızım işte.'' Ona göz devirip;

''Sen de bir şeye benzemişsin.'' Dedim. Aşkın sen bir davarsın. Hayır anlamıyorum adama neden öyle diyorsun? Sonra bu işler bitince bu adamı nasıl kaybettim diyeceksin.

Aşk-ı Aşkın ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin