Arra gondoltunk, hogy jövő hétvégén elmehetnénk kirándulni valamerre. - Jegyezte meg Nicolas, miközben egy jó nagy adag paradicsomos tésztát tolt be a szájába.
- Remek ötlet, hova megyünk?
- Megnézhetnénk a romokat, vagy el mehetnénk abba a kastélyba ami nem messze van innen. Kirándulunk, beülünk valahova ebédelni, tök jó lesz. - Mondta anya.
- Felőlem mehetünk, de melyik nap?
- Szombat mondjuk?
- Az megfelel. Vasárnap úgy is Markkal leszek. Elmegyünk egy autó bontó telephelyre. - Mesélte Nort.
- Autó bontó? Minek?
- Alkatrészeket nézni.
- Izgi programnak hangzik. - Mondta Lilla szarkasztikusan.
- Anna mehetnénk mi is vasárnap valamerre, pláza vagy ilyesmi. Úgy is szeretnék új kabátot venni magamnak.
- Benne vagyok. - Mondtam.
A vacsora fantasztikusan telt. Nort házi készítésű olasz paradicsomos tésztája isteni lett, kétszer is szedtem belőle.
Este 8 óra van.
Ideje lenne elmenni lezuhanyozni.
Felmentem az emeletre, ledobáltam magamról azt a keveske ruhat amit viseltem, bementem a fürdőbe és kulcsra zártam az ajtót.
Megmostam az arcom és a fogam. Ahogy néztem magam a tükörben, a meztelen testemet, a délután jutott eszembe. Mark hatalmas kezei, amint hozzám érnek és bekenik krémmel a hátamat.
Végig húztam a jobb kezemet a melleimen, hirtelen mély lélegzetet vettem és kirázott a hideg.
Csábító gondolat volt Markkal pajzankodni, de ez tilos volt számomra. Egy olyan sráccal nem fogok semmit sem csinalni aki állandóan piszkál és egy pöcsfej velem.
Engedtem magamnak egy kád teli forró vizet, belekúrtam egy kis habfürdőt és valamilyen fürdősót.
Be másztam a hatalmas hab rengeteg közé. Kicsit égetett a víz, de nem bántam, jól esett.
- Hol a telefonom? - kérdeztem sajat magamat.
Elő kerestem, majd készítettem egy szexi képet a lábaimról, ahogy látszik hogy a kádban fekszem.
Posztol.
Nem voltam egy ribanc típusú lány, de valamiért nagyon akartam hogy Mark lássa a képeimet és a lábamat.
Hogy az én lábaimra izguljon fel és akár arra verje ki a farkát.
Beteg egy gondolat de be indultam tőle.
1 új értesítés.
Mark2288 reagált a képedre.
Egy tűz emoji. Találó.
Lehet lángra lobbant tőlem.
1 új üzenet.
Mark2288.
- Szexi lábak. Kérlek most ne legyél béna és ne ess el a fürdőben.
Rögtön válaszoltam.
- Nem vagyok én annyira béna hogy egy rossz lépést többször is elkövessek. - Hú ez eleg erős válasz.
- Lazítasz?
- Igen. Jól esik egy kis fürdőzés. Lazulni a tűz forró vízben.
- Én is lazulok. Az ágyamon fekszem.
- Cuki lehet. - Cuki? Mi a faszért írtam ilyet? Megbolondultam?
- Szóval cuki vagyok?
- Nem úgy értettem. - Próbáltam menteni a menthetőt.
- De tudom hogy cukinak gondolsz.- Nem gondollak annak.
- Na persze.
- Mindegy, hagyjuk ezt. - Erre már nem válaszolt.
Kedves tőle, de jobb is így, mert elég kínosra sikeredett ez a beszélgetés.
Teljesne megbolondultam. Nem irogathatok neki ilyeneket. Soha többet nem csinálok ilyet.
A nyugalmam hirtelen elszállt és minnél hamarabb ki akartam mászni a kádból. Meg mosakodtam, hajat mostam és már törülközőben álltam a fürdő közepén.
Valaki kopogtatott az ajtón.
- Anna sokáig leszel még bent? - Nort hangja volt az.
- Nem, már készen vagyok. - Kiabáltam ki.
Másnap reggel, idegesen, de mégis boldogan indultunk el munkába.
Nort és én egy kocsival mentünk, ha már úgy is egy helyen dolgozunk.
- Ma egész csinos vagy Anna. - Jegyezte meg.
- Ezt értsem úgy hogy eddig mindig szarul néztem ki?
- Nem. Nem, dehogy. Nem úgy értettem. Csak ma valahogy csinos vagy. A hajad is szépen fel van tűzve.
- Köszi.
Szóval eddig úgy néztem ki mint egy banya. Ahha értem.
A munkába vezető úton végig beszélgettünk. Nort mesélt a gyerek korukról, hogy milyenek voltak kicsiként és merre kirándultak, mennyire rossz gyerekek voltak.
Az anyjuk meghalt még kis korukban rákban. Szomorú. Ez után Nicolas egyedül nevelte fel őket. Volt néhány kapcsolata, de egyik sem bizonyult tartósnak. De most az anyámmal egyszerűen ragyognak egymás mellet. Boldog vagyok hogy ennyire jól sikerült a sorsuk. Az apám mellet sohasem volt boldog anya. Rettegett es félt állandóan.
Amint megérkeztünk Nort leparkolt, kiszálltunk a kocsiból és vettünk magunknak egy egy kávét.
Mikora bejárat felé sétáltunk észrevettem at ott ácsorgó Markot aki éppen dohányzott.
Mi a faszom ez? Cigizik? Ó, ne már.
- Szép reggelt testvérpár. - Kiálltotta oda, huncut mosollyal az arcán.
- Szevasz haver. - Mondta Nort majd kezet ráztak.
- Jó reggelt Anna. - Köszöntött engem is.
- Jóreggelt Mark.
- Milyen csinos vagy ma. Nem olyan ágról szakadt, mint amilyen eddig voltál. - Ez most komoly? Eddig tényleg ennyire szarul néztem ki minden nap? És ágról szakadt? Baszódj meg.
- Látod, mondtam én hogy csinos vagy ma.- Vágott közbe újdonsült testvérem.
- Köszönöm. Jól esik ez a mérhetetlen kedvesség ami árad belőletek.
Megfordultam és besétáltam az irodába.
Puffogtam magamban nagyon, de közben meg boldog is voltam, amiért Mark megdicsérte a kinézetemet.
Csapat Meetingel indult a mai nap. Nort és Mark is részt vett rajta, hiszen mind a marketing osztályon dolgoztunk.
Leültem a barátnőm Christa mellé. Még ő is meglepődött és megjegyezte hogy milyen csinos vagyok ma.
Faszomat már.
Ahogy telt az idő egyre unalmasabb lett a meeting. Majdnem elaludtam rajta, de ezt a Marketing vezetőnk Helga észre sem vette, idős cuki néni volt, hatalmas múlttal rendelkezett, az egyik legjobb volt a szakmában. Imádtuk őt.
Alvásomat a telefonom rezgése szakította félbe.
- El ne aludj bazdmeg.
Nort küldte. Felnéztem rá és nevetett. Ez engem is megmosolyogtatott.
- Ne mond hogy te nem unod ezt az egészet. Szeretem a meetingeket, de ez most nagyon unalmas.
Küldés.
Nort azonnal megnézte. Gépelni kezdett.
- Ebéd ma a Malvin's-ban? Jöhetne Christa is.
Enyhe burkolt célzás hogy Ő nem meri elhívni randira, és rajtam keresztül próbál a közelébe férkőzni.
- Oké de te fizeted. És ne legyél ennyire beszari punci. Hívd el randira. Nincs pasija.
Nort amint elolvasta, felnézett rám és bemutatott a középső ujjával.
Erre hangosan felnevettem.
Mark odakapta a tekintetét. Komor volt és mintha egy kicsit féltékeny, úgy láttam.
- Anna, csillagom jól vagy? - Kérdezte Helga.
- Igen, csak félre nyeltem a kávét. - Füllentettem.
- Jaj Édes drágám vigyázz magadra.
- Vigyázok. - Mosolyogtam.
Mark még mindig engem nézett, feltűnt neki hogy amint Nort abbahagyta a gépelést és letette a telefonját, én felvettem az enyémet.
Ezt bámulta még vagy 5 percig, aztán ő is a telefonjáért nyúlt.
Mint kiderült nekem üzent.
- Szex chat a mostoha tesóval?
Hogy mi? Normális ez? Felnéztem rá kikerekedett szemekkel, de flegmán nézett vissza rám.
- Te nem vagy normalis bazdmeg. - Írtam.
Rögtön elolvasta, de semmi érzelmet nem mutatott ki az arcán. Várt pár másodpercet majd gépelni kezdett.
- Én úgy tudom hogy az nem illegális. Meg megnyugtatlak, éáttam már Nort farkát, egész nagy.
Ez bolond. Bolond és nem normális.
Hagytam az üzenetet, nem válaszoltam neki, inkább Nortnak írtam.
- Kérlek Mark ne jöjjön velünk ebédelni.
- Miért ne? - kérdezte.
- Mert egy faszfej.
- Ahogy akarod.
Felnéztem és Nortra kacsintottam.
Mark ezt is látta, de nem érdekelt.
Nem telt el harminc másodperc sem mikor újra megrezzent a telefonom. Egy új üzenet Marktól.
- Szép, csak védekezetek majd.
Nem reagáltam rá.
A meetingnek vége lett szerencsére és hamar kisiettem a teremből.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
Любовные романыAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...