Ilyen feszült még sosem voltam.
A vacsora pokoli eddig.
Miután észrevettem, hogy Nort a farkát simogatja az asztal alatt teljesen elveszítettem az önuralmamat. Izzadok, folyik rólam a víz és hevesen lüktet a puncim a farok utáni sóvárgástól. Ezt nem tehetem meg, nem történhet meg még egyszer az, ami megtörtént. Abba kell hagynom a mostoha testvérem utáni nyáladzást.
Pofátlanul mosolyog és kacsintgat rám miközben próbálom letolni a torkomon a vacsorát.
- Arra gondoltunk, hogy elutazhatnánk valahova. Csak mi, a család. Szerintem mindenkire ráférne egy kis levegőváltozás, na mit szóltok hozzá? – Kérdezte Nicolas.
- U, apa ez egy csodás ötlet, én benne vagyok kérdés nélkül. – Lelkesedett Lilla.
- Ó, édesem ez szuper ötlet, csak mi öten a család és senki más, benne vagyok. – Mondta anya.
- Én nem is tudom. – Haboztam – Nem tudom, hogy jó ötlet e ennyit kimaradni a munkából.
- Jaj, ne csináld már Anna, tök jó buli lesz. És apának teljes mértékben igaza van. Mindenkire rá fér már egy kis pihenés.
- Jó majd holnap megbeszélem a főnökömmel. – A fenébe.
- És az én részemről is oké az utazás. Már a faszom ki van ebből a városból, kell egy kis kikapcsolódás. – Mondta Nort.
- Jól van fiam, de ne beszélj ilyen csúnyán.
- És hova mennénk?
- Beszéltem Estherrel és azt mondta mehetünk az ő nyaralójukba nyugodtan.
- Esther? Milyen Esther?
- Mark anyukája Esther.
- Hűha, ez ám a meglepetés. – Motyogtam.
- És ők is ott lesznek? Mármint Mark, az apja és az anyja?
- Igen, de csak 3 napot lennénk velük együtt azt hiszem, utána miénk az egész nyaraló. Gyönyörű környezet, szép vidék, pont amire szükségünk van.
- És mikor mennénk?
- Jövőhétvégén. Ha mindenkinek megfelel.
- Nekem meg.
- Nekem is, már nagyon várom.Mindenre számítottam ma este, csak ezekre nem.
YOU ARE READING
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomanceAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...