Part 7. - Forró zuhany.

13.3K 214 2
                                    


Oké, a terv a következő.

Anya és Nicolas elmentek itthonról az egyik barátjukhoz iszogatni. Lilla a szobájában van, telefonál az egyik barátnőjével. Nort a számítógép előtt ül, és valami lövöldözéses játékkal játszik online, ami azt jelenti, hogy nem léphet ki, mert akkor egy hétre kitiltják a játékból.
Mark meg éppen elment zuhanyozni. Ott fogom elkapni.
Most kell a tettek mezejére lépnem.
Indulás.

Hallottam, hogy folyik a zuhanyból a víz. Tökéletes lesz az időzítés, mert így nem tud elmenekülni előlem.
Óvatosan lenyomtam az ajtó kilincset.
Kinyílt.
Ahogy sejtettem, nem zárta be.
Beléptem és még óvatosabban becsuktam. Háttal állt nekem, a forró gőzölgő zuhany alatt  és mosta magát. Nem vártam semmire, azonnal a tettek mezejére léptem.

 - Khmmm. – Megköszörültem a torkomat, mire ijedten megfordult.

 - Basszameg, Anna, mit keresel te itt? – Arcán döbbenet és meglepettség látszódot.

 - Beszélnünk kell. Itt és most.

 - Úristen, bazdmeg, miről akarsz beszélni, éppen zuhanyozok nem látod?

 - Arról, hogy mi történt ma. Amikor is meg ujjaztál a nappalinak a közepén, ha nem emlékeznél bazdmeg.

 - Anna, megkérlek, hogy menj ki.

 - Nem megyek ki, ezt most azonnal megmagyarázod nekem.

 - Mit magyarázzak meg?

 - Eddigi egész életemben egy bunkó paraszt voltál és vagy velem. Ma délután odaléptél hozzám, mocskos dolgokat súgtál a fülembe miközben az egyik kezed a derekamon, a másik a puncimban volt. Rémlik már te okos tojás?

 - Én nem is tudom mit mondjak. – A padlót bámulta.

 - Csak azért csináltad mert a ribanc barátnőd éppen kidobott?

 - Nem.

 - És kellet valaki, akinél hirtelen sikerélményed lehet?

 - Nem.

 - És gondoltad, hogy gyorsan meg ujjazod a legjobb barátod mostoha húgát? – Kezdtem nagyon dühös lenni. Mark semmire sem válaszolt. Ez nagyon felbaszta az agyamat.

 - Anna, nézd, én nem tudom mi történt velem ma oké? Ott álltál, vagyis inkább hajolgattál a nappaliban amikor beértem és megtetszett a látvány. Nem hittem, hogy ez lesz belőle, de teljesen elvesztettem az eszemet. Amikor elindult lefele a kezem, be a bugyidba akkor már nem akartam leállni. Azt akartam, hogy jó legyen, hogy neked legyen jó.

 - Aha, na persze.

 - Komolyan mondom. Bazdmeg itt állok egy szál faszban és magyarázkodom neked, nem látod? Amikor láttam az arcodon, az első érintésemet, a puncidon, nem akartam kicsit sem leállni.

 - Szóval akkor igazából ez csak egy pillanatnyi fel lángolás volt a részedről?

 - Igen.

 - Akkor nem érzel irántam semmit sem.

 - Nem érzek, sosem éreztem. Nem tetszel nekem, kicsit sem. – Arca és tekintete őszintének látszott.

 - Akkor sem volt szép, hogy ezt tetted velem. Kurváramegbántottál te szemét. – Mondtam.

 - Nézd én tényleg nagyon sajn....

 - Hé Mark bent vagy? Bejöhetek?

- A kurva életbe.

- Basszus ez Nort. Nem találhat itt veled. Menj arrébb.

Beugrottam Mark mellé a zuhanyzóba, elhuztam a függönyt, mindketten a forró zuhany alatt álttunk, csak én ruhában. 

 - Lefogunk bukni. – Rikácsolta Mark.

 - Úristen hallgass már el. Hívd be, akkor hamarabb elmegy, és én is mihamarabb kimehetek innen.

 - Öhm izé, igen én vagyok bent, gyere. – Kiabálta Mark.

 Nyílt az ajtó. Nort bejött. 

 - Bocs haver, de már majdnem be hugyoztam. Meg ha már itt vagyok meg is mosom a fogamat. Nem zavarok?

 - Öhm, nem, nem zavarsz. – Lefogunk bukni Mark miatt.

- Lazulj már el. Bazdmeg tiszta feszült vagy. – Forgattam a szememet. – Legyél természetes. - Suttogtam neki, hiszen a víz zúgása miatt Nort nem hallhatott minket.

- És jól érzed itt magad nálunk? Ízlett a vacsora? 

Mark engem nézett, mutogattam neki, hogy kezdjen el beszélni.

 - Igen, kurva jó volt. Anyád egy tehetség a konyhában.

 - Az, nekem is ízlett.

 - Ja.

 Ó, anyám. Ez kész katasztrófa.

 -És mi újság Annával? Megtudtad, hogy mitől volt rosszul? - Kiváncsiskodott Mark. 

 Hogy mi? Mit csinál ez? Értetlenül néztem rá, de ő csak egy huncut mosolyt villantott az arcán, mint aki azt akarja üzenni, hogy most megszopathat és visszakapom azt, amiért rátörtem a zuhanyzóban.

 - Igen, beszéltem vele. Valami srác miatt van így ki.

 - Milyen srác? – Gyorsan kérdezett vissza. Ördögi vigyor jelent meg az arcán.

 - Azt nem tudom, nem mondta meg. Azt mondta egy srác, aki eddig pöcs volt vele, közeledett hozzá szexuálisan és most nem tudja hova tenni az egészet.

 - Igen? Hmm ez érdekes. Ki az a barom, aki beindulna a húgodra?- A rohadék. Ezt még vissza fogja kapni.

 - Na, kérlek, ne basztasd őt, rendben? Amúgy is, nem pont te mondtad a múltkor, hogy igencsak jól kiverted a farkadat a képeire egy este alatt többször is?

 - Az nem ő volt. - Hirtelen zavarba jött. 

 - De ő volt, emlékszem, hogy mondtad is, hogy még ha akarnám én is kiverhetem rá, hiszen nem vérszerinti testvér. Ha már dugni nem dughatok vele, mivel a testvérem. Ezt mondtad.

 - Én ilyet, soha. – Az arca piros lett.

 - De igen.

 - És te dugnál vele? – Úristen, miért kérdez ilyeneket Norttól?

 - Dehogyis te állat. Ő a húgom. Anna nagyon szép lány, de ő a testvérem. És ez mindennél fontosabb.

 Jól estek Nort szavai, na de hogy Mark ilyeneket kérdezett és mondott neki, kibaszott felháborító. Az meg pláne, hogy az én képeimre verte ki a farkát. Az én kibaszott képeimre. Azt a kemény farkát. 
Késztetést éreztem arra, hogy most azonnal megmarkoljam azt, ami a szemem előtt ágaskodott.
Egymás szemébe néztünk. Tudtam, hogy mi lesz.
Nem haboztam, közelebb léptem és megmarkoltam ágaskodó férfiasságát.

 - Mi a..

 - Pszt... – Mutattam a kezemmel.

 Elkezdtem simogatni, fel és le.
Óvatosan.
Lassan.
Nem vettem le a szememet az arcáról. Halkan felnyögött, behunyta a szemét és megnyalta a szája szélét. Nem igazán érdekelt, hogy a mostoha tesóm a függöny másik oldalán van és épp a fogát mossa.
Nem bírtam vissza fogni magam és ha jobban belegondolok kicsit sem akartam vissza fogni magamat.
Ahogy Mark sem. Meg akartam mutatni neki mit tudok. Hogy nem egy olyan lány vagyok, akivel baszakodhat.

Gyorsabban mozgattam a kezemet kemény farkán, kinyitotta a szemét, szinte elvesztem a tekintetében. Halkan nyögött, zihált a teste, kapkodta a levegőt. Éreztem, hogy mindjárt vége és el fog élvezni. Kezét hirtelen a nyakamra tette, közelebb rántott magához, és éreztem a tűzforró ondóját a kezemen.
Hosszú másodperceken át, nyögött és remegett. Mikor végzett, teste lassan megnyugodott, és lazított a nyakamt szorító fogásán.
Lenéztem és még midnig a farkát fogtam. Karomat és a kézfejemet szinte teljesen beborította az ondó.Kibaszott szexi volt.

 - Na jó Mark, én kimentem, a konyhában leszek, lejössz majd, kajálni? – Teljesen megfeledkeztünk Nortról.

 - Igen, menj csak, majd, ha végeztem én is megyek.

Az ajtó kinyílt, majd becsukódott. Újra csak ketten voltunk a fürdőszobában.
Megakartam szólalni, de nem bírtam. Mark is kereshette a szavakat, de ő sem találta őket, de az arca csillogott a kielégüléstől.

 - Izé, én most megyek. - Suttgotam.

 - Rendben, menj.

Elengedtem a farkát, óvatosan kihúztam a függönyt, és kimásztam a zuhanyzóból.
Mark végig követett a tekintetével, a még mindig meredező farkával.
Kinyitottam az ajtót, körbe néztem, gyorsan beszaladtam a szobámba és becsuktam az ajtót.

 - Azt a kurva életbe.

 Ránéztem a még mindig ondóval borított kezemre és arcomon mosoly terült el.


Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang