- Miért nézel így rám?
- Tudod, hogy miért nézek így rád.
- És mit akarsz, amikor így nézel rám?
- Pontosan tudod, hogy mit akarok. Hogy hogy akarom, hogy mikor akarom és hogy hol akarom.
Közelebb lépett és odanyomott a konyhapulthoz.
Azonnal megcsókolt.
Édes volt és tüzes. Azonnal behatolt a nyelvével a számba és vadul körözni kezdett vele. Ez nem helyes. Abba kell hagynunk.
Félrelöktem Nortot.
- Fejezd be, nem tehetjük ezt meg többé érted? Akármennyire is édes volt az a csók az előbb, vagy akármennyire is élvezetes volt a szopás és a nyalás tegnap este, nem ismétlődhet me,g értetted? Testvérek vagyunk, nem vérszerinti de testvérek. Soha többet nem csináljuk ezt.
- Anna nem értelek. Egyszer azt mutatod, hogy nem akarsz engem, utána meg azt, hogy majd szét vet az ideg annyira rám másznál és a szemeddel megdugsz konkrétan, nem értelek téged.
- Barátom van, aki a legjobb barátod, neked ez nem pofátlan egy kicsit? Nem fogok ennyire aljas lenni Markkal szemben, elfogom neki mondani, ha tetszik, ha nem. Nem vagyok egy ribanc, megértetted?
- És attól jobb lesz, ha elmondod neki, hogy leszoptad a legjobb haverját, aki a testvéred bazdmeg? Nem lesz jobb, vagy megbocsájt vagy nem és akkor egyedül maradsz, egyszeri alkalom volt a tegnap esti, jobb lenne, ha szimplán csak tovább lépnénk rajta. Többet én sem hozom fel és te sem gondolsz rá, nem beszélünk róla, mintha soha meg sem történt volna. Ehhez mit szólsz?
- Még átgondolom, rendben? Most felmegyek, lefekszem, késő van és kurva fáradt vagyok.
- Anna várj...
- Nem érdekel. Hagyj békén.
Elindultam fel, nem néztem vissza. Nem tudom elhinni, hogy bele keveredtem egy ilyen helyzetbe. Mit gondoltam, amikor hagytam, hogy Nort rám vesse magát és hagytam mind azt, ami megtörtént? Hülye picsa vagyok, ez nem kérdés.
Egyenesen a fürdőbe mentem és bezártam az ajtót. Még véletlenül se legyen olyan, hogy Nort meglep és bejön miközben meztelenül a zuhany alatt állok.
Hamar lemostam a sminkemet és beálltam a tűzforró víz alá. Annyira égette a bőrömet, hogy azonnal piros lett a bőröm színe. Jó volt egy kis fájdalmat okozni magamnak, hiszen én még nagyobbat fogok okozni Marknak, ha elmondom neki mi történt.
Ezt még át kell gondolnom.
Nem csak az én jövőm a tét, hanem Nort és Mark barátsága is ettől függ. Ha soha többé nem gondolok rá és Nort is elfelejti, nem hozza majd fel ellenem akkor lehet róla szó.
De kibaszott nehéz ez.
Gondolkozom tovább és gyorsan megmosom magam. Lemostam a sminket, felkentem egy kis esti arckrémet és visszamentem a szobámba.
Az este további résében nem hallottam Nort hangját egyszer sem. Jó lenne tudni, hogy mi járhat az ő fejében is. De ezt valóban sosem fogom megtudni.
SMS hang szólt a telefonomból, mikor már az ágyban feküdtem.
- Ébren vagy? – Az üzenet Marktól jött, amitől azonnal jobb lett a kedvem.- Szia édes, igen fent vagyok, mi újság veled?
- Szörnyen hiányzol bébi, de még mindig nincs kész a ház, a holnapi napom is teljesen rá fog menni. – Írta.
- Sajnálom kedvesem, pedig már nagyon látni akarlak. – Komolyan gondoltam.Nagyon hiányzik nekem Mark. Hülyeséget csináltam, de ettől még nagyon szeretem őt.
- Ha nagyon fáradt leszek, akkor szerintem kiveszem a hétfőt szabad napnak,muszáj lesz kicsit kipihennem magamat. Kibírnád a hétfői napot nélkülem?
- Nem hiszem hogy menne, de ha így van maradj otthon és aludj egy jó nagyot. Majd mi tartjuk a frontot a szaros irodában.
- Imádlak bébi. Viszont most megyek, mert mindjárt elalszom, csak még akartam veled pár szót beszélgetni, aludj jól szépségem. Szeretlek. Holnap írok.
- Én is téged drágám, aludj jól, álmodj velem.
YOU ARE READING
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomanceAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...