Teltek múltak a napok.
Nort úgy viselkedett, mint egy csendes gyilkos.
Egy gyilkos, aki éppen kiszemeli következő áldozatát és csak arra vár, hogy végezzen vele. Akármikor beszélgettünk félelmetesen mosolygott és mindig azt felelte "Minden rendben, ne aggódj."
Éjszakánként későn ért haza, kivéve, ha Christa is vele volt, akkor időben szépen mindig megérkeztek. De mióta Christa elutazott a családjával a távoli rokonokhoz és nem volt vele, hogy vigyázzon rá, mindig eljárkált. Nagyon félelmetes volt.
Közeledett a hétvége, már szinte a nyakunkat taposta. Mark egész hétvégén nem ér rá, a nagymamájának segít kifesteni a házat és anya, Nicolas és Lilla is elutaznak kicsit kikapcsolódni.
Csak én maradtam itthon és Nort.
A félelmetes Nort.
Tudom, hogy jó ember és majd lenyugszik, de azért egyedül egy házban picit félek majd vele kettesben maradni.
Péntek estére nem sok programom volt. Rendet raktam a szobámban, főztem egy kis vacsorát, hátha Nort is hazajön egyszer, lefürödtem és filmeket néztem.
Már majdnem elaludtam amikor hallottam kinyílni a bejárati ajtót.
- Anna, megjöttem, fent vagy még?
- Nort, szia, jaj majdnem elaludtam itt a kanapén. Mi újság, hol voltál?
- Egy régi haverommal találkoztam a középiskolából, ittunk egy sört és beszélgettünk, egész jó kis este volt.
- Ennek örülök. – Ásítottam egy hatalmasat.
- Menj aludni cicus, vagy itt akarsz aludni ezen a kényelmetlen kanapén?
- Jó, mindjárt megyek. Van vacsora a hűtőben, ha netán éhes lennél, Carbonara tészta, csak meg kell melegíteni.
- Király, azt imádom. De szerintem előtte gyorsan el megyek zuhanyozni, aztán eszek.
- Jólvan menj csak.
Ásítottam még párat, aztán láttam, hogy a telefonom mindjárt lemerül. Akartam még Markkal beszélgetni egy kicsit később, így felszaladtam az emeletre egy töltőért.
A sajátomat nem találtam. Gondolom Lilla vitte el magával. Szokása volt, hogy lenyúlja a cuccaimat, de nem tudtam haragudni rá.
Bementem Nort szobájába hiszen tudom, hogy ugyan olyan telefonja van, mint nekem.
Megtaláltam a töltőt, magamhoz vettem és elindultam kifelé. Ekkor belerúgtam egy pulcsiba, ami a földön hevert. Ebben jött haza Nort. Ahogy felemeltem, hogy felakasszam egy fogasra, észrevettem, hogy néhány helyen vérfoltok vannak rajta. Hirtelen eldobtam és a számhoz kaptam a kezemet.
- Uramisten, ne, kérlek ne.
Kirohantam a szobából, és egyenesen a fürdő felé vettem az irányt.
Kopogás nélkül rontottam be Northoz..
- Mi a fasz, Anna mi van? – Arcán meglepettség ült, mikor meglátott engem.
- Miért véres a pulóvered?
- Anna, nyugodj meg és kérek hadd, hogy elmagyarázzam.
- Miért véres az a kibaszott pulóvered Nort, válaszolj bazdmeg.
- Elmentem a sráchoz, ahhoz a Danielhez.
- Mit tettél vele? – Szememben könny kezdett gyülekezni.
- Semmi olyan esküszöm. Összeszólalkoztam vele, egy paraszt volt és egyszer, de csak egyetlen egyszer orrba vágtam. Attól lett véres a pulcsim. Hidd el Anna, nem bántottam komolyabban. Ő is megütött engem, Gyomorszájon vágott, nézd meg be is lilult egy kicsit az oldalam. - Levette a felsőjét és ott állt előttem egy szál fekete boxer alsóban.
- Ennyi? Biztos, hogy csak ennyi történt? Nort ne hazudj nekem.
- Anna, hidd el csak ennyi történt. Semmi több. Az a gyerek egy kibaszott nagy kretén. Nem ér annyit az egész, hogy ennyit foglalkozzak vele.
- Rendben van..
Nort hasa, vagyis inkább az oldala elég lila volt.
- Hé, hozzak valami krémet az oldaladra? Elég csúnya és ha nem kezeljük dupla hosszú lehet a gyógyulási idő.
- Az jó lenne, köszi. Le fürdök gyorsan utána bekenjük.
Kimentem a fürdőből és hagytam Nortot elkészülni. Döbbenetes, hogy milyen szexti teste van. És az, hogy az alsó nadrágjában mennyire dudorodott a férfiassága, hihetetlen, eddig fel se tűnt.
- Atya ég, Anna, fejezd be mit csinálsz? Ne gondolj a mostohatesód farkára, és amúgy is van barátod. Ne legyél ribanc. – Suttogva mondtam magamnak.
Nagyjából fél órával később Nort csatlakozott hozzám a nappaliban. Szintén csak egy alsó gatyát viselt, és rajtam sem volt több ruha. Egy vékony kis rövidnadrág és egy sima fekete felsőt viseltem.
Bekentük az oldalát, kapcsoltam valami ócska vígjátékot a tv-ben, kinyitottunk egy üveg bort és beszélgettünk, nevetgéltünk.
Másfél órával később már túl voltunk három üveg boron, amikor Nort felhozta azt, amiről a legkevésbe sem akartam hallani.
- Emlékszel mikor rajta kaptalak azon, hogy megdugod magad egy mű fasszal?
- Na jó ne, ez annyira kínos. Nevettem és majdnem kiköptem a számban levő korty bort is.
- Nagyon vicces volt. Akkor mindenre számítottam, csak arra nem, hogy ez a látvány fog fogadni.
- Ne piszkálj már vele, oké? Te is kiszoktad verni magadnak szóval nem kell apöcsfej duma.
- Ah ne is mond. Ki vagyok éhezve, mióta Christa elment nincs ki leszopjon, pedig jól esne egy kiadós szopás már. És még két hét mire visszajön, el tudod ezt hinni?
- Te szegény mindjárt megsajnállak. Menj fel és verd ki gyorsan. – Nevettem.
- Az nem olyan. Szeretem magam átadni az élvezetnek teljesen. Amikor dugom a partnerem, azt akarom, hogy száz százalékig élvezze, hogy dugom. Hogy én dugom. -Emelte ki ezt a mondatot.
- Ennyire jó vagy az ágyban?
- Kurva jól nyalok baszki. Olyan technikám van, amitől többször is el lehet élvezni egy menet alatt.
- Hu nagyon durva, én meg fantasztikusan szopok a haverod szerint.
- Azt ki is nézem belőled, te ilyen nagyon pajzán csajnak tűnsz.
- Mert úgy is van. Szeretek dugni.
- Ahogy én is. – Kacsintott.
- Lehet ma este is bevetem a vibrátoromat. Megjött a kedvem egy kis élvezethez.
- Biztos, hogy azt akarod használni? Nem próbálnál ki valami mást?
- Mire gondolsz?
- Semmire, semmire, nem lényeges.
- Na de mond el, érdekel mire gondoltál.
- Semmire, hagyj békén.
Erre neki dobtam egy párnát a kanapéról.
- Vagy elmondod hogy mire gondoltál, vagy indul a párna csata. – Kiabáltam, leraktam a poharamat és ütni vágni kezdtem Nortot.
Ő is felkapott egy párnát és csapkodni kezdett vele.
- Én fogok nyerni, hidd el én fogok. – Üvöltöttem ahogy csak bírtam.
Ekkor Nort fejbe vágott a párnával és a földre huppantam.
- Igen, ez az én vagyok a győztes. – Éljenezett Nort, majd, amikor nem figyelt kirúgtam az egyik lábát.
A földre esett ő is mellém.
- Mondtam, hogy én fogok nyerni. – Forgott velem a szoba annyira sokat ittunk.
- Jó na igazad lett, te nyertél. – Nort felém hajolt, kihúzott egy tincset a szemem elől és az arcomat bámulta.
- Nagyon szép vagy Anna. – Mondta remegő hangon.
- Ó, most így akarsz letaszítani a trónomról.
- Nem.
Tovább nevettem és hirtelen fel sem fogtam mi történik.
Lehajolt és megcsókolt.
Hogy mi?
Nort megcsókolt?
ESTÁS LEYENDO
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomanceAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...