Nem bírok aludni. Csak azon jár az agyom hogy amit az este tettem Markkal a zuhany alatt egyszerre volt kibaszott izgató és kibaszott aggasztó is, de egy cseppet sem bántam meg a dolgot.
Amikor Mark szemébe néztem ugyanazt a tüzes lángolást láttam, mint amit én éreztem múltkor a nappaliban. A szívem egyre hevesebben ver már a gondolatól is, ha elképzelem hogy hozzám ér, hogy gyengéden simogat, hogy édes vad csókot lehet az ajkamra, de ez csak álom, ezt nem tehetem meg. Mi lesz, ha Nort megtudja és nem fogadja jól a hírt, miszerint kikezdtem a legjobb barátjával?
Nem lehetek ekkora ribanc. Muszáj lesz leállítanom magamat és az egyre perverzebb gondolataimat, arról a szexi srácról, aki két szobával arrébb alszik tőlem.
Megpróbáltam aludni de nem ment mivel rezegni kezdett a telefonom.
Marktól kaptam egy üzenetet.
- Alszol?
- Nem. –Azonnal válaszoltam neki, ami így utólag belegondolva hiba volt.
- Nem tudsz aludni? – Mit érdeklődik ennyire?
- Nem tudok. Csak forgolódom.
- Én sem tudok. A gondolataim nem hagynak nyugodni.
- Szar lehet.
Próbáltam semleges és semmilyen lenni, hátha ezzel eltaszítom magamtól.
- Pláne ilyen kőkemény farokkal nem is lehet.
- Verd ki. Menj ki a mosdóba.
Ej micsoda remek ötleteim vannak. A mosdó a szobámmal szemben van. Mekkora kretén vagyok hogy ilyeneket tanácsolok neki, édes istenem.
Erre az üzenetemre végül már nem válaszolt. Tovább gondolkoztam mert az alvás még mindig nem ment és arra jutotam hogy két dolog lehetséges. Vagy kiment a mosdóba kiverni a farkát, vagy csak hazudott és csak meg akart engem szivatni hogy vajon mit reagálok arra hogy kőkemény farokkal fekszik a majdnem mellettem lévő szobába. Inkább az utóbbi.
Na jó leteszem a telefont és alvás. Holnap munka van ás kipihentnek kell lennem. Megint megbeszéléssel kezdjük a napot.
De azért akkor is durva a helyzet. Egy nap alatt, kétszer is csináltam valami perverz dolgot Markkal.
Már a gondolatától is nedves kezdek lenni.
Basszameg, ezt nem fogom sokáig bírni. Inkább alszom. Legalább kicsit lenyugszom.
*
- Jóreggelt kis csillagom, kérsz kávét indulás előtt? – Mosolygósan kérdezte anya mikor beléptem a konyhába.
- Szia anya, köszönöm nem, majd bent kávézom Christaval és Norttal.
- Jólvan, örülök, hogy ilyen jól kijössz, Te és Nort. Boldoggá tesz.
- Tudom anya, engem is. Hidd el nagyon örülök neki.
Csomagoltam magamnak valami ebédet és uzsonnát, úgy érzem a mai napom kurva hosszú lesz. Alma, müzli, banán, egy joghurt és egy kis fahéjas tejberizs.
- Szép reggelt, mindenkinek. – Trappolt be a konyhába Nort, mögötte pedig Mark.
- Sziasztok fiúk, jól aludtatok?
- Szuperül Emma, köszönjük a kérdést. – Mondta Mark, majd rám nézett – Hello Anna, mi újság? - Vigyorgott rám ez az elvetemült.
- Megvagyok kösz, indulhatunk? Nem szeretnék elkésni. – Vágtam vissza gyorsan terelve a témát.
- Persze mehetünk, Mark te indulj el Annával, majd bent találkozunk. – Lepett meg Nort a válaszával.
- Hogy mi? Te miért nem jössz?
- Majd elmesélem, ne izguljatok, menjetek nyugodtan, csak kérlek ne öljétek meg egymást a kocsiban.
- Ha ha ha de vicces vagy ma reggel. Na jó, Mark induljunk. - Utasítottam.
- Legyen szép napod Emma.
- Neked is Mark, és neked is szívecském, puszi.
Kiabálta utánunk anya. Mark kinyitotta a kocsit, beszálltunk és elindultunk. Ezt nem hiszem el komolyan, baszottul nem hiszem el, hogy egy autóban kell utaznom vele.
Nagyjából 30 perc az út a munkahelyig, valahogy csak kibírom majd.
- Ma is elég csinos vagy. Csak nem tetszeni akarsz valakinek az irodából? – Érdeklődött.
- Szerintem kurvára semmi közöd ahhoz, hogy kinek akarok tetszeni.
- Jól van, nem kell leharapni a fejemet. Köszi a tippet amúgy este.
- Milyen tippet?
- Hát, hogy verjem ki a farkamat. Annyira keményen állt, hogy szét feszítette az alsómat is.
- Nem igazán érdekel. – Kurvára érdekelt.
- Éjjel, olyan 1 óra körül, kiosontam a fürdőbe. Kerestem valami fullos dögös kis ribancot a netről és kivertem rá.
- Nem érdekel, Mark, érted? Egyszerűen nem érdekel. – Kezdtem kurva ideges lenni.
- Ne izgulj, nem rád csaptam ki. Rád már többször nem menne szerintem.
- Ezt, hogy érted?
- Nézd, a tegnap esti zuhany csak pillanatnyi fellángolás volt. Egyszer történt meg és kész, ennyi volt. Számunkra nincs jövő. Szóval nem kell izgulnod. Amúgy sem jössz be, és ez változni már nem fog.
- Köszönöm, hogy ezt elmondtad.
Csendben mentünk tovább.
A kurva anyját.
YOU ARE READING
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomanceAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...