1 ÉVVEL KÉSŐBB.A kertben volt az egész család.
Nort születésnapjavolt.
Mindenki élete a lehető legjobban alakult. Lilla és Marcus egy párvoltak, sokat utazgattak, Nort és Christa össze költöztek, ahogy hallottam megakarja majd kérni a kezét. Végig néztem a családomon és hálát adtam mindenjóért. Anya és Nicolas imádták hogy nagyszülők és totálisan elkényeztették alányunkat.
- Anya, kérlek figyelnél egy kicsit Daisyre.
- Persze csillagom, annyit vigyázok rá amennyit csak lehet.
Beszaladtam a házba, fel az emeltre.
- Hogy vagy férjem? Gyere elő.
- Itt vagyoook. – Kapott el Mark az ajtó mögül.
- Anya figyel Daisyre egy kicsit. Így van egy kis időnk kettőnkre.
- Úgy érted, hogy egy kis idő amikor úgy dughatlak meg kedvem szerint ahogycsak akarlak és nem kell hallkan csinálni?
- Mondhatjuk úgy is. Inkább ne dumálj annyit és csókolj meg te vadállat.
Mark vadul csókolni kezdett és elkezdte levenni rólam a ruháimat.
- Ész veszejtően dögös vagy bébi. – Mondta. – Tovább csókolt és ledöntött azágyra.
- Annyira azért nem kell sietnünk, van időnk bőven kiélvezni a dolgokat.
Lekapta rólam a nadrágot és felém helyezkedett.
- Tudom, hogy van sok időnk, de iszonyatosan kívánlak és minél többször akarlakmegdugni téged a mai nap folyamán.
Nem is beszéltünk többet, azonnal egymásnak estünk. Vadul csókolt és markoltuk egymást. Gyors menet volt mind a ketten el élveztünk tíz perc alatt.
Egymás karjaiban pihentünk a következő menet előtt.
- Nagyon boldog vagyok, hogy itt kötöttünk ki. Te meg én. – Mondta.
- Ezt, hogy érted?
- Úgy, hogy elég nehezen indult a kapcsolatunk. Emlékszem, hogy a nappalitok közepén ujjaztalak meg szépségem?
- Sose tudnám elfelejteni azt a pillanatot. – Kuncogtam.
- Már akkor beléd szerettem szerintem mikor az esküvő után elestél a fürdőszobában.Akkor azt mondtad, hogy ne menjek a szobádba, de én bementem, és milyen jóltettem. Azóta te vagy a mindenem Anna. Te és a kislányunk.
- Én is szeretlek titeket. Nagyon.
Apró csókot lehet az ajkamra.
- Na készen állsz a következő menetre? - Tette fel a kérdést.
- Még szép, hogy készen. Gyere ne várass tovább.
Vége.
Köszönöm, hogy elolvastad az írásomat, ami itt ott néha perverzre sikeredett.
Igyekeztem minél fordulatosabbra készíteni, de én imádtam.
Nagyon sokszor ez adott nekem nyugalmas, hogy esténként írhattam.
A történet teljes mértékben kitalált.
A sok sok káromkodásért elnézést.
A történetet így terveztem hogy maximum 50 part lesz.
A főszereplőt Annát, magamról mintáztam, itt gondolok csak a névre és a külső jegyekre. :D
Remélem tetszett és még fogsz olvasni tőlem.
A helyesírási hibákért szintén elnézést. Néha olyan gyorsan gépelek, hogy észre sem veszem, de ha látok egyet, azonnal kijavítom.
Találkozunk egy teljesen másik történetben. : ) És köszönöm hogy velem voltál végig.
Puszi.
Anna.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomansaAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...