Part 44. - Az igazság pillanata.

4.6K 144 7
                                    


- Kisasszony, jobban van? – Kérdezte egy nővér.

 - Mi történt?

 - Elájult a vizsgáló szobában. Most már a színe is jobb, nagyon elsápadva hoztuk be ide.

 - Mi az eredmény? – Kérdeztem.

 - Milyen eredmény? – Nézett rám a nővér furán.

 - Az apasági teszt eredménye. Ki a gyermekem apja?

 - Kisasszony én azt nem tudom. Erről a főorvos urat kellene megkérdezni.

 - Hol van a főorvos úr? Hol vannak azok az emberek, akikkel érkeztem?

 - Kérem várjon, utána járok, addig is maradjon itt az ágyon, és nyerje vissza az erejét, úgy tudom kismama. Nem szabad megerőltetnie magát. – A nővér kiment a szobából és egyedül maradtam.

Teljesen kiesett az elmúlt pár perc. Emlékszem, hogy elhomályosult előttem minden és lecsúsztam a székről.
Pár perc múlva kinyílt az ajtó. A főorvos úr lépett be rajta.

 - Anna jobban van? Nagyon megijedtünk mind a hárman.

 - Hol vannak a fiúk, akik a szobában voltak?

 - Szerintem kimentek levegőzni, elég izgalmas volt az elmúlt tíz perc.

 - Nem tudom, nem emlékszem. Doktor úr kérem, az eredményre sem emlékszem. Mondja meg hogy ki gyermekem apja. – Kérleltem.

 - Mivel a két fiatal ember már tudja az eredményt, úgy gondolom, hogy most már ön is megtudhatja. – Elővette a zsebéből az össze hajtott papírlapot, majd átnyújtotta. – Biztos, hogy ne szóljak az apuka jelölteknek? – Kérdezte.

 - Nem kell, ők már tudják, most már rajtam a sor.

 - Hagyjam esetleg magára? Szeretne egyedül lenni?

 - Azt megköszönném. Utána elmehetek innen?

 - Igen, ha úgy érzi, hogy már jobban van elmehet. De legyen óvatos és vigyázzon magára. És bízom benne, hogy az eredmény egy kis mosolyt fog csalni az arcára, hogy ha szabad ilyet mondanom.

 - Köszönöm doktor úr, abban én is reménykedem.

Felállt és kiment a szobából. Egyedül maradtam.
Itt az igazság pillanata.
Széthajtottam a papírt és olvasni kezdtem.
A szemeim megteltek könnyel és csak úgy potyogni kezdtek.
Magamhoz szorítottam a papírt és hangos zokogásban törtem ki.

Az apasági vizsgálat kimutatja,
hogy a gyermek édesapja 99,999437 % - ban
MARK PARKER.

Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.Where stories live. Discover now