Part 27. - Ó, te picsa.

10.6K 158 0
                                    

- Úr isten, Nort, ne hagyd abba. – Ez a mondat hagyta el reggel a számat miközben Nort dugott meg az ágyamban.

- Élvezz el a farkamtól. – Mondta.


 Tíz perccel korábban.


- Akkora egy fasz vagy, nem hiszem el, hogy képes vagy ennyire pöcsfej lenni. – Üvöltöttem.

- Jaj, ne játszad már az ártatlant, nem történt semmi. Ne hisztizz, mint egypicsa.

- Én vagyok a picsa? Menj a kurva anyádba.

- Ezt azonnal vond vissza bazdmeg.

- Nem vonom vissza, egy seggfej vagy, ez a véleményem.

- Hülye idióta picsa vagy Anna.

- Gyűlöllek.


Mondtam és felrohantam a lépcsőn.  Nort átlépett egy határt ma reggel.  Az egyik nyomorék haverjával videó chatelt telefonon, én a konyhában álltam egy szál köntösben. Bejött, beszélt még valamit azzal a barommal, mögém állt és felrántotta a köntöst a kamerába,hogy lássa az a kretén haverja is. És még én vagyok a hisztis picsa? Na azt már nem. Bejöttem a szobámba és bekúrtam az ajtót. Hatalmasat csattant.
Hallottam ahogy Nort fut fel a lépcsőn, majd kopogás nélkül rontott be a szobám ajtaján.

- Sajnálom oké, viccesnek tűnt. – Mondta vihogva.

- Ez nem vicces értetted? Ennyire idióta barom vagy? Hogy mersz ilyet megtenni? Utállak, érted?

- Anna kérlek ne mondj ilyeneket.

- De mondok, mert ilyet csak egy igazi faszfej csinál.

- Ne beszélj így, és ne mondj nekem olyat, hogy menjek a kurva anyámba.

- Miért ne? Te bármit megtehetsz velem? Na azt már nem.

- Ne beszélj így a halott anyámról mert szájon váglak, világos voltam?

- Ah, tegnap még meg akartál baszni, ma meg már szájon vágnál? Bazdmeg Nort,bazdmeg.

- Fejezd be, nem mondom még egyszer. – Arca paradicsom vörös lett.

- Nem fejezem be, kurva bántó, amit tettél, na takarodj ki innen.

- Nem megyek amíg bocsánatot nem kérsz? – Parancsolt rám.

- Még hogy én kérjek bocsánatot. Biztos, hogy nem. Na húzzál ki innen bazdmeg.

- Nem megyek.

- Hát jó.  Akkor ki teszlek innen. –Lökdösni kezdem Nortot de nem mozdult.

- Menj már innen ki, nem akarlak látni.

- Anna fejezd be, meg fogsz sérülni. Ne legyél ekkora idióta.

- Nem érdekel, menj innen. – Elegem lett ebből a szócsatából, meglendült a kezem és arcon vágtam.

Csak néztem ahogy felemeli a kezét és megfogja ott, ahol eltaláltam.  Ezek után nem tudtam mi fog következni.
Hirtelen megfogta mind két karomat és a falhoz nyomott teljes erővel. Nemtudtam volna kiszabadulni.
A falnál elengedte az egyik karomat és a nyakamra helyezte kezét.  Óvatosan megszorította. Azt hittem meg fog folytani.
Mélyen a szemembe nézett és halk komor hangon megszólalt.

- Ne hergelj fel hugi, különben olyat teszek veled amire álmaidban sem gondolnál.

Nem hagytam magam.

- Ó, igen? Tedd meg Norti, tedd meg, ne legyél ennyire puha pöcs. Ne csak a szád legyen nagy.

- Fejezd be a picsába ezt. – Még jobban a falhoz nyomott.

- Kurvára nem félek tőled tesó. Nem tudsz megijeszteni.

- Addig fejezd be amíg van még egy kevés türelmem. – Szigorú volt, de még ekkor sem féltem tőle.

- Na gyerünk Norti. Most legyél kemény.

- Te kibaszott nőszemély.

Elengedte a másik karomat is, kezét az arcomra tette és vadul csókolni kezdett. Megragadtam a karját és magamhoz húztam szorosabban. Már kemény volt a farka.
Ó, basszameg.
Abbahagytuk a csókot és gyorsan elkezdete levenni a köntösömet, én is levettem a pólóját és ott állt előttem egy kék alsó nadrágban.

- Nem bírok leállni Anna, egyszerűen nem megy. – Lihegte.

De nekem sem ment, iszonyatosan kívántam őt. Nem tudtam leállni.

- dugj meg. – Néztem a szemébe, és minél jobban akartam, hogy bennem legyen, nagy vastag kőkemény farka.

Lefeküdt az ágyra, magára húzott engem, benyálaztam a puncimat és habozás nélkülráültem.

- Baszki. – Nyögtem.

- Lovagolj meg, bébi.

Ahogy kérte meglovagoltam. Úgy mozgott a csípőm, mint még soha senkin. Nagyon fel voltunk húzva mindketten, tudtam, hogy ebből egyszer dugás lesz. Ütemesen mozogtam rajta, a kezével emelgette a fenekemet, egyszer hirtelen felgyorsított és úgy ugráltam rajta, hogy a melleim nem győzték irammal.

- Úristen, Nort,ne hagyd abba.

- Élvezz el a farkamtól. – Mondta.

Kétszer is elélveztem és mind a kétszer sikítottam a nevét.
Mire közeledett a harmadik orgazmusom is, tudtam, hogy ő sem bírja már sokáig tovább. Lovagoltam, nem hagytam abba, pár perc után megfeszült a teste és éreztem ahogy belém engedi forró ondóját.

- Basszammeeeeg.... – Üvöltötte teli torka szakadtából.

- Nooort. – Sikítottam és remegő testel elélveztem újra.

Testem összerogyott, leborultam rá és kapkodtuk a levegőt.
Az ágyamban feküdtünk összebújva, egy kemény kiadós kefélés után.
Amint kaptam levegőt, ránéztem és csodás volt a kielégült arca.

- Nort, nem éppen abban egyeztünk meg hogy ez többet nem fog megtörténni? –Nevetve kérdeztem.

- De, ezt jól elbasztuk.  – Nevetett ő is és egy csókot nyomott a számra. – De van egy kis gond. -Folytatta.

- Micsoda? – Kérdeztem.

- Ezután állandóan téged kívánlak majd, és téged akarlak rojtosra kefélni minden este. – Mondta.

Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora