Part 5. - Nedves edzés.

15.7K 243 2
                                    


- Mit kértek enni? – Kérdezte Nort, amikor beültünk ebédelni a Malvin's-ba.

Nem volt nagy étvágyam a Markkal folytatott beszélgetés után, mert nem tudtam megérteni azt hogy hogy lehet valaki ekkora faszfej.  Szerencsére Christa és Nort nem vették észre, hogy feszengek.
Szívem szerint visszamentem volna az irodába, megkeresni Markot és lebaszni neki egy hatalmas pofont.
Nort rendelt valami ételt magának majd nekem szólt.

 - Anna mit kérsz?

 - Öhm, lazacot kérek szépen.

 Hamar meghozták az ételünket, de akkor sem tudtam tovább lépni azon, hogy mekkora seggfej volt velem. Vissza kell vágnom valahogy, csak nem tudom hogyan.

 - Jut eszembe Anna, ma Mark nálunk tölti az estét, csak szólok hogy ne érjen meglepetésként ha netán össze találkoznál veel a folyosón.

 - Hogy tessék? – Döbbentem le.

 - Nálunk alszik ma este, remélem nem baj.

 Áh, miért is lenne baj egy olyan ember jelenléte a saját házamban, akit utálok. Nagyon vonzó férfi volt számomra Mark, de a mérhetetlen bunkó stílusa miatt kezdtem egyre jobban megutálni.

 - Nem, dehogy baj. Ha paraszt lesz velem lebaszok neki egy pofont.

 Jót nevetett Christa és Nort is. Vicces volt, de én komolyan gondoltam, hogy ha bármit be mer nekem szólni, akkor nem fogom visszafogni magamat.  Tudja hol a helye, ha én is ott vagyok.
Ebéd után vissza sétáltunk az irodába, dolgoztunk még egy kicsit, és szerencsére hamar eljött a munkaidő vége.

Nort és én elindultunk hazafelé, de előtte még felvettük Lillat is a saját munkahelyén.  Lilla egy fogászati rendelőben dolgozott, mint fogorvosi rezidens. Okos lány volt nagyon és mérhetetlenül büszke voltam rá hogy beteljesíti az álmát, hogy fogorvos legyen..
Haza érve semmi különöset nem csináltam. Beszélgettem egy kicsit anyuval, és elmondta hogy Nicolassal olaszországba mennek majd nászútra. Irigyeltem őket hogy elmehetnek együtt egy ilyen szerelmes helyre.
Délután 5-re minden teendőmmel végeztem.
Úgy gondoltam ideje lenne végre egy kicsit tornázni, úgy is rám fér egy kis testmozgás. Mivel anya és Nicolas a kertben voltak, kertészkedtek, Lilla és Nort meg az emeleten, így a nappaliban találtam meg az új helyemet egy kis edzésre.
Bekapcsoltam a tv-t, benyomtam egy hasizom videót és mozogni kezdtem.
Egész jól bírtam, meglepő módon az elején szinte el se fáradtam.

 - És most nyújtás képen, hajoljunk előre, nyújtott térdel, és fogjuk meg mind két bokánkat. – Kérte a videóban szereplő nádszál vékony edzőnő.

 - Hogy mi a faszt csináljak? Neked elment az eszed? Dehogy hajolok én előre. – Vitatkoztam a tv-vel hangosan. Megpróbáltam lehajolni, de nem igazán ment.

 - Fogadjunk, ha én kérnélek, hogy hajolj előre és told ide a segged, rögtön menne a feladat.

 Hirtelen felugrottam és nem hittem a szememnek hogy ki áll a nappali bejáratában. Mark állt ott és úgy nézett rám mint egy éhes vad oroszlán az ártatlan kiszemelt áldozatára.


 - Mit keresel te itt? Menj el innen.

 - Nem megyek el.

 - Mióta nézel engem? Te perverz paraszt.

 - Egy jó ideje már. De segítek neked, ugyanis a nyújtás fontos.

 - Nem kell a mocskos segítséged. Menj fel az emeletre, Nort már biztosan vár téged.

 - Na, ne ellenkezzél ennyire és tedd amit mondok, szépen lassan hajolj előre.

 Mark mögém sétált, kezéd a derekamra helyezte, amitől kirázott a hideg és lassan elkezdtem előre hajolni

 - Szépen lassan csináld, menni fog.

Felemelte a kezét és végig húzta a hátamon. Még közelebb lépett hozzám, mire megéreztem hogy a farka pont hozzá ért az ágaskodó fenekemhez. Nagyot nyelt és halkan kifújta a levegőt.

- Lélegezz. - Suttogta.

Akaratlanul is, de hozzá nyomtam a fenekemet. Hirtelen megfogta a csípőmet és gyengéden megmarkolta. Ő is közelebb lépett hozzám,majd kemény farkát teljesen belenyomta a puha hátsómba. Nem vártam tovább, óvatosan felegyenesedtem, félig hátrafordultam, így a fejem az ő fejével szembe került. Még mindig fogta a csípőmet és a farka a fenekemnél volt.

 - Mark. – Szóltam rá.

 - Ha most nem lenne rajtad ruha, már rég a farkamon lovagoltatnálak.

 - Fejezd be. – Suttogtam.

 - Lovagolnál és hevesen zihálnál. Azt a formás kis husis seggedet csapkodnám és azt kiabálnám, hogy keményebben.

 - Kérlek.

 - Igen, ezt üvöltenéd. Csináld még kérlek, keményebben kérlek. A nyakadat és a melleidet szívogatnám. Egészed addig, ameddig egy hatalmasat nem élvezel és sikítva üvöltöd az én nevemet.

 - Mit művelsz?

Válaszul jobb kezét elcsúsztatta a csípőmről a nadrágom felé és lassan haladt belefelé.
Óvatosan benyúlt a nadrágomba, egészen le a bugyimig.
Amikor hozzá ért a puncimhoz, a tangán keresztül, legszívesebben ott helyben letepertem volna.  Egyik ujjával félretolta a vékony selyem anyagot és lassan betolta a másik ujját az ajkaim közé.

 - Ahh. – Felnyögtem.

 Lassan mozgatni kezdte bennem két ujját, egyre gyorsabban. Szabad kezével jobban átkarolta a csípőmet, arcát közvetlen közel az enyémhez nyomta. Szinte a szájába lihegtem, de nem csókolt
meg.

- Élvezz el.

 Gyorsabban és gyorsabban mozgatta az ujjait a szinte már vizesen csúszós puncimon, amikor elöntött az orgazmus. Nem kellet sok hozzá, hiszen rég voltam már együtt valakivel.
Hangosan nyögtem, amit próbáltam elnyomni, de nem ment mert annyira élvezetes volt a dolog. A nyakába karoltam és a fülébe suttogtam.

 -  Úristen.

Reszkettem és kapkodtam a levegőt. Amint kezdett alábbhagyni a mámorító érzés, felpillantottam rá. Arca piros volt, zihált és mosolygott.
Kihúzta a kezét a nadrágomból, hátralépett kettőt és megállt előttem.
Ekkor lettem csak figyelmes arra a kis zajra, hogy valaki jön le a lépcsőn.

 - Szevasz haver, végre ide értél, mi újság veled? – Nyújtotta a kezét Nort.

 - Csá haver – Azzal a kezével fogott kezet, amelyikkel az előbb ujjazott meg.  

 - Semmi különös, most értem ide, épp felakartam menni hozzád.

 - Gyere menjünk akkor.

 A fiúkra mosolyogtam, akik aztán végre eltűntek az emeletre vezető lépcsőn.

 - Ez meg mi volt? - Suttogtam az újra üres nappalinak.

 Épp, hogy délután fogadtam meg magamban hogy meg kel valahogy bosszúlnom Markot és nem nyúlok hozzá, erre most ujjazott meg.
Muszáj elmennem zuhanyozni és rendben rakni a gondolataimat.

Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant