Part 14. - Nem vagy egyedül.

10.7K 207 3
                                    

Csodálatos szex és kegyetlen bűntudat.
Ezt érzem jelenleg.
Mark át baszta a fejemet, hogy megbaszhasson. Pokolian érzem magam ettől, legszívesebben átmennék hozzá és lekevernék neki egy hatalmas pofont.

Dühösnek érzem magam, de nem tudom kiverni a fejemből a jelenetet ahogy a fürdőszoba kövön kefélt meg. Ahogy nyögött és zihált a teste miközben keményen tolta belém a farkát, valami eszméletlen érzés volt.
Felpofoznám és újra rávetném magamat.
Nort ezt nem tudhatja meg, de igazából nem lehet tudni hogyan reagálna rá, lehet tök jól fogadná és nem is lenne dühös.
Görgetem az internetet, fotókat kedvelek, posztokat olvasok, de semmi sem tudja elterelni a figyelmemet Markról. Kurva nagy mázli, hogy holnap szombat van és sokáig lehet aludni. Anyáék kirándulni mennek, Nort se lesz itthon, úgy tudom Lilla sem, szóval enyém az egész ház, juhé.
Lekapcsoltam a lámpát, lehunytam a szeme és aludni próbáltam.

*

- Az a kurva telefon. - Nyöszögtem.

Arra ébredtem, hogy rezeg a telefonom, előkotortam a párna alól és csukott szemmel felvettem.

- Haló?

- Édesem, itt az anyukád, jóreggelt, felébresztettelek?

- Jó reggelt anya, igen fel, de miért telefonon hívsz?

- Szívem már fél tizenkettő van, azt hittem már régen felkeltél, na mindegy, Nicolassal mi már rég eljöttünk otthonról és szerintem Nort és Lilla sincs már otthon. El leszel egyedül? Nem gond?

- Oh, tényleg, ti elmentetek kirándulni. Gond lenne, hogy tudok egy kis időt szánni magamra? Olyan lesz ez nekem, mint egy wellness nap.

- Jólvan, van ebéd a hűtőben, ha bármi van hívj nyugodtan, mi csak este érkezünk haza szerintem.

- Oké anya, érezzétek jól magatokat, puszillak és puszilom Nicolast is.

- Átadom, szia csillagom.

Végre enyém az egész lakás. De előbb muszáj lesz róla meg győződni. Kiugrottam az ágyból, kiléptem az ajtómon és el üvöltöttemmagamat.

- Van itthon valaki? – Nem jött válasz.

- Senki sincs itthon? – Kérdeztem még egyszer, de erre se jött válasz.

Szuper. Nincs is jobb, mint egy reggeli laza masztizás. Laptop elő, síkosító is jöhet és a titkos kis játékszerem. Na jó annyira azért nem is kicsi. Még tavaly rendeltem, mert néha muszáj egy kis extrém lazítás.
Ledobtam a ruhámat, elterültem az ágyamon, és böngészni kezdtem.
- Na jó mire élvezzek el ma reggel? – Kérdeztem magamtól.
Pornó oldal bepötyög, kezdődhet a keresés. Szeretek időt szánni a tökéletes pornó megtalálásához.
Általában meg szokott témakörökben mozgok. Nagyon beindít a Step Dad téma, persze nem igaziból, hanem a megrendezett változatok, híres pornó színésznőkkel és színészekkel. De ez is csak a pornóban indít be, a való életben eszembe se jutna kefélni a mostoha apámmal.
Most is egy ilyen mellet döntöttem. Mivel üres a ház, nem raktam be fülhallgatóba, szeretem hangosan hallgatni a nyögéseket, zihálásokat és káromkodásokat.

Széttártam a lábaimat, nyomtam egy hatalmas adag gélt a vibrátoromra és a puncimhoz helyeztem.
Rezegni kezdett és imádtam ezt az érzést. Tudom ez nem olyan, mint egy igazi farok, de ennek is meg van a hatása a maga módján. Nagyobb fokozatra kapcsoltam és nyögni kezdtem.
Össze sem lehetett hasonlítani a tegnap esti dugásommal, de arra pont jó volt, hogy le csillapítsam a kínzó szex utáni vágyamat.

- Ahh. – Nyögtem fel.

Egyre gyorsabban mozgattam magamban a mű faszt és egyre jobban közeledett az orgazmus. A videóban a csaj sikítva élvezett el, ennek hatására nekem sem kellet sok, a maximális fokozatra kapcsoltam, a kezem vadul mozgott és szintén sikítva, a falat csapkodva élveztem el.

Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.Where stories live. Discover now