Part 28. - Őszinte leszek.

7.2K 146 3
                                    


- Ne feledd, ami köztünk történt az csak szex volt és semmi több, ha baszakodni mersz velem kibaszottul meg fogod bánni, érthető vagyok?

 - Nyugodj már meg kérlek, hát szerinted én tönkre akarok tenni mindent? Mark a legjobb barátom, és hidd el a barátságom többet ér vele, másrészt te a mostoha húgom vagy.  Tudtuk, hogy ez meg fog történni, megtörtént és most vége, ennyi volt, nincs többé.

 - Rendben van, így legyen. Szeretem Markot nagyon.


Kedd reggel a kocsiban nem volt valami jó kedvem. Norttal munkába igyekeztünk és múlthét péntek óta, most fogok először találkozni Markkal. Bűntudatom van amiért dugtam Norttal és hogy ennyire élveztem.
A kibaszott büdös picsába.
Miközben a folyosón sétáltam az irodai szobám felé, nem tudtam hogyan viselkedjek. Tudom, hogy nagyon túl reagálom ezt az egészet, de szerintem el fogom mondani Marknak ezt. Nem bírok ezzel a teherrel élni. Vagy ott a másik lehetőségem. Lenyugszom és normálisan viselkedem.
Kávé. A kávé majd segít.
Sietősen végig rohantam a kávézóhoz, de hirtelen beleütköztem valakibe.

 - Szépségem, szia, baszki, de hiányoztál már. – Válaszolni sincs időm mert egy csók éri a számat.

 - Mark, szia, hogy vagy? - Vágtam rá hirtelen.

 - Alig vártam már hogy lássalak, kurvára hiányoztál nekem.

 - Te is nekem drágám. Sikerült kipihenned magad?

 - Nem igazán, de azért valamennyire sikerült. Hé, mi a ma esti programod? Vacsizhatnánk együtt, akár nálatok is aludhatok, ha van kedved hozzá.

 - Én igazából...

 - Hé haver, szevasz, mi a helyzet? – Jelent Nort, a kurva életbe.

 - Csá tesó, minden oké, nem volt kedvem ma bejönni, de már nem bírtam az én kis bébim nélkül. Veletek mi újság? Hogy telt a hétvége?

 Nort mosolyogva nézett rám.
Bassza meg.

 - A hétvége nagyon jól telt, igaz Anna?

 - Moziban voltunk, egy igencsak szar filmet néztünk meg. - Nort választotta.

 - Jaj, én máshogy emlékszem, úgy rémlik igencsak élvezted. - Újabb kacsintás.

 Ezt nem fogom sokáig bírni. Folyton arra utalgat, hogy keféltünk hétvégén sajnos többször is.  Egymásnak estünk a zuhany alatt, a nappaliban, az ő szobájában, az enyémben ismét és így tovább.

 - Akkor élveztétek biztos. – Jegyezte meg Mark.

 - Én nem élveztem semmit. – Sajnos ezt nem mondtam, hanem üvöltöttem.

 - Hé, kicsim, jól vagy? Olyan sápadt vagy, minden oké?

 - Nem, én nem...

 - Mit nem? Anna, megijesztesz, mi a baj?

 - Én ezt nem tudom tovább csinálni. – Könnyezni kezdtem.

 - De mit? – Mark csak faggatott, Nort meg se szólalt.

 Itt az idő, muszáj kimondanom előtte is. Viszlát Mark, Hello újra szingli élet.

 - Mark, én...

 - Anna, mond már mi van, nagyon megijesztesz most már.

 - Sajnálom. -Nort felé fordultam, majd vissza Markhoz. - A hétvégén többször is szexeltünk egymással. Nort meg én.

 - Hogy mi történt? – Mark lefagyott.

 - A hétvégén Nort és én szexeltünk egymással, többször is. Én és a mostoha testvérem szexeltünk egymással. Mark annyira sajnálom, nem tudom mi történt.

 - Ti keféltetek egymással? – Fordult Northoz, a kezét ökölbe szorította.

 - Haver, kérlek hadd magyarázzuk meg. Csak hallgass végig minket, két percet kérünk.

 - Oké, hallgatlak titeket. Kibaszottul kettő percetek van, hogy elmondjátok mikor mi történt.

 - Péntek este történt, ittunk és berúgtunk nagyon, akkor csak kézzel és szájjal estünk egymásnak. – Remegő hangon halkam mondtam ki ezeket a szavakat.

 - Aztán? – Mark egyre dühösebb lett.

 - Aztán vasárnap szexeltünk először, és még többször is a nap folyamán. – Potyogtak a könnyeim. – Mark figyelj, nem akarok mentegetőzni, kibaszottul sajnálom, ami történt, de mindig is volt egy rejtett vonzalom Nort és közöttem, tudtam legbelül, hogy ez egyszer megfog történni, hogy ő és én egymásnak esünk. És sajnos megtörtént.

 - Nort, hogy tudtad ezt megtenni velem?

 - Haver, kibaszottul sajnálom, nem tudtuk, hogy mit teszünk, csak az élvezet hajtott minket.

 - Az élvezet? Megbasztad a barátnőmet, aki a mostoha húgod te kibaszott idióta. – Meglökte és Nort a falnak esett.

 - Igen, tudom, és tényleg nagyon sajnáljuk.

 - Mark kérlek, nézz rám. – Kérleltem de nem tette.

 - Nem akarlak titeket látni, egyikőtöket sem, megértettétek? - Elindult, de a karja után nyúltam.

 - Mark kérlek, hallgass meg, kérlek ne menj el.

 - Ne merj hozzám érni Anna, egy kibaszott ribanc vagy, érted? Kefélsz a mostoha tesóddal? Atya ég, ezt fel sem fogom.

 - Mark adj neki egy esélyt, én másztam rá, nem ő rám.

 - Kussolj bazdmeg, nekem te többé nem vagy a haverom, soha többé. Anna, te egy kibaszott nagy ribanc vagy, téged sem akarlak látni.

 - Kérlek ne menj el. – Kiabáltam és a földre estem.

Annyira sírtam, hogy szinte elhomályosult előttem minden. Nort megpróbált felhúzni és elvinni egy terembe, ahol nem volt senki és letudok picit nyugodni.
Annyira zokogtam, hogy kiestek a képek teljesen.

Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt