Abbahagyta a csókot és elhúzódott tőlem.
Csak néztük egymást és nem szóltunk egy szót sem. Nem tudtam mi történik, lehet csak képzeltem ezt az egészet? Meg se történt csak álmodom.Nort még mindig felettem volt és nézett.
Nem tudtam mi történik, nem tudtam mit teszek. Csak a bizsergést éreztem a puncimban.
Hirtelen megfogtam a fejét és visszahúztam.
Újra csókolóztunk.
Most már hevesebben.
Éreztem szinte pár másodperc után, hogy nyom valami a lábamnál.
Felállt a farka.
Basszameg. Miattam áll fel a farka.
Nem hagytuk abba a csókolózást, a nappali padlóján estünk egymásnak.
Valamiért nem akartam, hogy abbahagyja. Lehet beindultam a „Step Brother" szexre?
Hiszen mi nem vagyunk vértestvérek. Szimpla mostoha tesók vagyunk.
Nort elhúzódott a számtól és a nyakam fele indult el, csókolgatott, harapdált, felhúzta a felsőmet és a melleimet kezdte el nyalogatni.
- Gyönyörű melleid vannak.
Nem tudtam válaszolni annyira élveztem azt, amit csinált.
Felegyenesedett és lekapta rólam a rövid nadrágomat. Ránézett a puncimra és megnyalta a szája szélét.
- Úgy szét nyalom a kis puncid hogy lábra se tudsz majd állni. – Ziháló testel mondta, nem is várt többet, befúrta a fejét a két combom közé.
- Ah basszameg Nort, ne hagyd abba. – Kiáltottam.
Olyan hévvel és intenzitással nyalt, hogy szinte két perc sem kellet már jött az első orgazmus.
- Nort. Nort.– Sikítottam és a testem reszketni kezdett.
Nem hagyta abba, folytatta és két ujját is belém dugta. Egyszerre nyalt ki és dugott meg az ujjaival.
Akkor háromszor élveztem el tőle. Még sosem éreztem ilyet. Amikor abbahagyta, felém hajolt ismét és megcsókolt. Éreztem a száján a puncim nedvét. Édeskés volt.
Mosolyogtam és kielégülten feküdtem előtte a padlón.
Amint újra kaptam rendesen levegőt felültem, és rávetettem magam Nort farkára. Lehúztam az alsó nadrágját és kőkemény farkát a számba vettem.
Azonnal hanyadt feküdt és nyögni kezdett, ami kibaszott szexi volt. Megfogta a fejemet és simogatni kezdett.
- Ah cicus. – Mondta.
Kapkodta a levegőt, alig bírta vissza fogni magát. Hangosan nyögött, neki is mindjárt vége volt.
A végén bele adtam mindent. Mély torkozni kezdem és már vége is volt.
- Elmegyek baszki Anna.
A számba engedte forró ondóját. Addig szívtam míg minden csepp ki nem jött.
Miután már semmi sem maradt, felnéztem rá, lenyaltam a farkát és lenyeltem azt a sok ondót.
Félig felült és kielégült fejjel bámultunk egymásra.
- Úr isten cicus. Ez fantasztikus volt. – Mondta.
- Iszonyat jól nyaltál.
- Ahogy te is iszonyat jól szoptál. Baszki ez eddigi életem legjobbja volt.
- Nort, ugye tudod, hogy mostoha tesók vagyunk? És mind kettőnknek van barátja?
- Tudom, de teljesen elkapott a hév. És ahogy láttam te sem ellenkeztél, te is akartad.
- Ez lesz a mi kis titkunk. Ezt soha senki nem tudhatja meg.
- Senkinek sem mondjuk el, soha. Hét pecsétes titok.
Kezet fogtunk.
Ez egy örök titok marad.
YOU ARE READING
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomanceAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...