Péntek este van.
Mark és Nort az emeleten játszik, én a konyhában segítek anyának és Lillanak a vacsorában. Péntek este Mark sokszor itt alszik nálunk. Máskor meg Nort náluk. Ma a mi házunk volt a soros.
Nem nagyon beszéltünk az elmúlt két napban, annyi munkánk volt, hogy szinte wc-re sem volt időnk kimenni.Folyton csak rá gondolok, ez borzasztó. Mindenhol ő szerepel a gondolataimban, ráadásul egyre többet gondolok rá a zuhany alatt is.
Muszáj lenne vele beszélnem, de nem tudom mikor tudnánk kicsit kettesben maradni.
Jacktől azóta rosszul vagyok. Gusztustalan és nyálas sms-eket ír nekem, ráadásul még szexi képeket is kér tőlem néha, de azt nem kapja meg. Marknak szó nélkül elküldeném, de Jacknak nem szeretném. Hánynom kell tőle.
Szerencsére tegnap nem dolgozott így nyugtom volt az irodában. Ha ez nem változik meg, akkor meg kell neki mondanom, hogy köztünk nem lehet semmi. Nem tudom mi lelte, hogy ennyire akaratos és perverz lett. Nem tetszik így nekem.- Fiúk, vacsora, gyertek enni mielőtt még kihűl. – Kiabálta anya fel az emeletre, de szerintem Norték meg sem hallották. – Anna drágám kérlek menj fel és szólj nekik.
- Rendben.
Felszaladtam a lépcsőn és bekopogtam Nort szobájának az ajtaján.
- Nort. Anya szólt, hogy vacsora van, gyertek enni.
- Mindjárt megyünk, csak ezt még eljátsszuk, kettő perc van hátra.
Mark nem nézett fel rám. Ezt már nem tudtam hova tenni. Otthagytam őket és visszamentem a konyhába. Leültem Lilla mellé és beszélgetni kezdtünk.
- Képzeld, megismerkedtem egy sráccal. – Mondta Lilla.
- Komolyan? És kivel?
- Marcus a neve és a klinikán. Ma volt bent nálunk, a nagymamáját kísérte el fogászati kezelésre. Nagyon édes volt. Beszélgettem vele, aztán számot cseréltünk.
- Örülök neked, remélem rendes veled.
- Persze hogy az, nagyon vissza fogott srác, pont nekem való. Az egyetemen tanít, mint irodalom tanár. Nem rég kezdet, szóval nagyon intelligens és okos. Vonzó nagyon.
- Akkor hajrá, és beszélgess vele. Menjetek el kávézni, sétálni, ami jól esik. A többi majd alakul magától.
Mindenki boldog szerelmes volt körülöttem. Lillanak is alakult valami és Nort is szépen haladt előre Christaval. Nagyon örülnék, ha egy pár lennének, össze is illenek.
Én meg megbaszhatom magamat, szó szerint. Nagyon ki vagyok már éhezve egy kis szexre, amire Mark szóba sem jöhet.
Tilos vele bármit is csinálnom.
TILOS.
Lassan mindenki helyet foglalt az asztalnál. Próbáltam laza lenni és nem idegeskedni.- Akkor holnap kirándulunk? – Nézett ránk Nicolas.
- U, apa nem fog menni.
- Miért nem?
- Randim lesz holnap, és nagyon nem szeretném lemondani.
- De mi lesz a kirándulással?
- Menjetek el kettesben, úgy is rátok fér egy kis romantika friss házasokként. – Tanácsolta Nort. – Kirándulni elmehetünk akár jövőhéten is szerintem. Nem gond?
- Persze fiam menj csak, nem állok az útjába ennek a helyes lánynak.
- Köszi apa. – Füligért a szája.
Na a holnapi programomnak lőttek. Nem akarom anyát és Nicolast zavarni a jelenlétemmel, hadd kiránduljanak kettesben.
Ahogy hallottam Lilla sem lesz itthon, így egyedül maradok.
Legalább lesz egy kis nyugtom és egy kis szabad és nyugodt időm magamra.
Vacsora után visszavonultam a szobámba. Becsuktam az ajtót, kapcsoltam egy kis hangulatvilágítást és leültem az ágyamra. A lelkem kicsit nyugodtabb volt, mint a vacsora alatt, Markkal beszélgettünk, de semmi érdeklődést nem mutatott felém.
Beszéltem pár szót Christaval, odáig volt, hogy randevúra mennek Norttal. Adtam neki pár tanácsot, hogy hova menjenek és hogy miket szeret Nort.
Videó chaten kiválasztottuk a ruháját s a hozzá való cipőt, minden szuper lesz úgy érzem.
Holnap hétvége, sokáig lehet aludni, így nem kapkodtam el az esti fürdést. Átsétáltam a fürdőszobába, becsuktam az ajtót és levetkőztem.
Vetem egy forró zuhanyt, ami nagyon jól esett. Égette a bőrömet a víz. Hajat mostam, felkentem egy haj pakolást, sokáig elidőztem, nem kapkodtam. Hajmosás után fogat mostan és felkentem egy kis hidratáló arckrémet is.
Éppen a hajamat fésűltem mikor az ajtó kinyílt, és gyorsan be is csukódott. Hangosan kattant a kulcs a zárban, mire odakaptam a fejemet.- Hát itt vagy.
- Mark, miért jöttél be? Menj ki kérlek. - Nem hittem a szememnek.
- Beszélnünk kell.
- Igen, kellet volna, úgy két nappal ezelőtt.
- Anna kérlek, ne csináld ezt. Majd meg őrültem, hogy nem tudtam beszélni veled, kettőnkről.
- Hogy miről? Kettőnkről?
- Igen, kettőnkről. Nem bírok leállni, annyira kívánlak téged.
- Mark ezt nem tehetjük meg, bunkó dolog lenne Norttal szemben és nem akarom megbántani.
- Kit érdekel Nort? Hidd el őt nem zavarja, ha együtt lát veled. Tudom mert már mondta.
- Ezt mondta neked? Na ne viccelj.
- Hidd el tényleg ezt mondta, de kérlek csak hallgass végig. Mi lenne, ha randiznánk?
- Nem tudom Mark. Na jó figyelj, őszinte leszek veled. Nagyon vonzó vagy számomra, de nem vagyok benne biztos, hogy nekünk ez működne. Elég nagy nő csábász vagy és ki tudja lehet egy hét után meg is csalnál, nekem erre viszont nincs szükségem, nekem egy rendes megbízható barát kell.
- Adj nekem egy esélyt kérlek, ha nem próbálod meg akkor sosem tudjuk meg, hogy működne e a dolog.
- És ha nem megy akkor mi lesz? Tovább járkálsz ide Northoz? Vagy ha a ti barátságotok megy rá?
- Mit izgulsz már ilyen dolgokon? Fejezd be, mert elég vissza taszító. Ne viselkedj úgy, mint egy baszatlan picsa, aki régen kapott egy méretes faszt a puncijába.
-Én vagyok a vissza taszító? Bazdmeg, kapd be és húzzál ki innen.
- Na azt várhatod.
- Menj ki a picsába. Nekem egy ilyen ember nem kell.
- De igen, kell, látom a szemedben, hogy kurvára ki vagy éhezve rám és alig várod, hogy a falhoz nyomjalak és kegyetlenül megkeféljelek. Alig várod, hogy ugrálj a farkamon és ne kapj levegőt a sokszoros orgazmus után.
- Húzz innen a faszba, most.
Megakartam lökni, de nem sikerült. Elkapta a karomat, és a falhoz nyomott.- Ne legyél ilyen harcias kislány, még a végén bajod fog esni.
- Takarodj innen.
Jobb kezem lendült. Arcon akartam csapni, de nem tudtam, mert újra elkapta a karomat. Szorosabban a falhoz nyomott. Egyik keze a karomon, másikat gyengéden a nyakamra tette. Óvatosan megszorította, közelebb hajolt, éppen, hogy nem ért össze az ajkunk.
- Kurvára beindít a tüzes oldalad. Nézz le.
Lenéztem és megláttam Mark kőkemény álló farkát. A hegye kicsit kikukucskált a nadrágjából.
Basszameg.
Lassan felnéztem rá és megnyaltam a szám szélét.- Ha nem lenne elég akarat erőm, most itt helyben durván megdugnálak. Csak úgy kapkodnád a levegőt és sikítanád a kurva nevemet.
Lassan nyeltem egyet és újra megnyaltam a szám szélét.
- A picsába bazdmeg. – Folytatta.
A következő pillanatban teljesen a falhoz szorultam és hevesen megcsókolt. Az ajka olyan forró volt, hogy már szinte égetett. Elengedte a karomat és a nyakamt. Egyik kezével bele túrt a hajamba a másik kezével magához húzta a csípőmet. Alig kaptam levegőt. Éreztem, hogy a combomon folyik a nedvem.
Kibontotta a köntösöm madzagját és a mellemet kezdte el markolászni. Abba hagyta a csókot és lehajolt. Bekapta a bimbómat és szívogatni kezdte.- Ah, baszki. – Lihegtem.
Kurvára akartam még ebből az egészből. Felváltva szívogatta mindkét mellemet, közben a fenekemet markolászta.
- Meg akarlak dugni Anna, most azonnal.
- Itt a fürdőszobában?
- Igen itt és most, azonnal. Egy percet sem bírok már várni.
STAI LEGGENDO
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
Storie d'amoreAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...