- Mi történt ma? Akárhányszor rád néztem olyan volt az arcod mintha sírni karnál. – Faggatott Nort hazafele.
- Szexeltünk Markkal.
- Hogy mit csináltatok?
- Szexeltünk. A fénymásoló szobában, ebédidőben.
- De ez, hogy történt?
- Véletlenül futottunk össze. Beszélgettünk, összevesztünk és dühös szex lett belőle. Ez egy fajta búcsú volt tőle.
- Búcsú?
- Igen. Búcsú a kapcsolatunktól és tőlem. Azt mondta nem tudja feldolgozni azt, ami történt és hogy nem tud tovább lépni rajta.
- Baszki, nagyon sajnálom. Azt hittem, ha lenyugszik akkor megtudjátok majd beszélni.
- Hagyjad, ne is foglalkozz vele. Tudtam jól, hogy ez lesz, hogy nem lehet majd a dolgokat helyre hozni.
Csendben utaztunk tovább hazafelé a dugóban. Kurvára szarul éreztem magamat, hogy most már hivatalosan is le lett zárva és be lett fejezve a kapcsolatunk Markkal.
A könnyeimmel küszködöm és észreveszem, hogy Nort engem figyel, visszafordul az utat figyeli tovább, de nem szól semmit.
Mióta megtörtént az, hogy lefeküdtünk egymással a kapcsolatunk nagyon erős lett. De abszolút nem szerelemből, hanem mint testvérek. Érdekes egy helyzet ez. A családunk nem tud semmit erről az egészről, még Lilla sem. Pocsék lenne, ha kiderülne, de ezt a titkot inkább megtartjuk magunknak.
Hazaérve semmit sem csinálok. Ölük az ágyamon és tovább síratom a szánalmas életemet. Még a kedvenc szomorúság elleni felvidító dolgomhoz sincs kedvem, miszerint kényelmesen elhelyezkedni az ágyamban és élvezni egyet a vibrátoromtól. Talán majd este amikor mindenki alszik. Direkt olyat vettem anno még magamnak, ami szuper halk és szinte nincs semmi hangja, sok féle képen tud rezegni és mindig minden alkalommal képes vagyok tőle egy hatalmasat élvezni.
Böngészni kezdem az internetet, a közösségi oldalakat, a keresőbe rögtön Mark nevét írom be, de semmi új képe nincsen feltöltve.
Szuper.
- Szia tesó mi újság? – Kukucskált be Lilla az ajtómon.
- Szia, gyere be nyugodtan. Hogy vagy? – Érdeklődtem.
- Megvagyok köszi, holnap randim lesz képzeld.
- Kivel lesz?
- Marcussal.
- Róla meséltél már nekem egyszer ugye? Ő volt a nagymama kísérője a rendelőben igaz?
- Igen, pontosan ő az. Elmegyünk kávézni délután, holnap úgy is szabadnapos vagyok.
- Azért majd vigyázz magadra, rendben? Tudom, hogy nem ezt akartad hallani, de mindig lény óvatos.
- Tudom és igazad is van, és tök jól esik, hogy így figyelsz rám. Szerencsére Daniel már nincs képben és nem is hallok felőle. Nehezen hevertem ki azt a dolgot vele, hogy rám támadt, de úgy voltam vele hogy muszáj erősnek lennem, és akkor menni fog. Ha netán holnap majd Marcus sem fog érteni a szép szóból, ha azt mondom, hogy nem, miközben rám akar mászni, akkor nem fogom vissza fogni magamat. Behúzok neki egy jobbost és kész.
- Nagyon helyes, örülök, hogy ezt mondtad. Te egy kemény csaj vagy ne izgulj, bárkit le tudsz nyomni, ha arról van szó.
- Az tuti. Figyu én éhen halok, lemegyek megnézem, hogy anyu, hogy áll a vacsival, lejössz te is?
- Megyek majd én is csak előtte még el kell intézzek egy telefonhívást, menj nyugodtan.
- Oké majd gyere.
Lilla kiment a szobámból, végre ismét egyedül voltam. Imádom Lillat de most nem volt kedvem senkihez sem.
Felkeltem, becsuktam az ajtómat, de inkább gyorsan be is zártam.
Kell egy kis lazítás.
Elővettem a laptopomat, bekapcsoltam és előkerestem a kis játékomat is.
Kényelembe helyeztem magamat, kerestem egy pornó oldalt, nyomtam egy nagy adag síkosító gélt a vibrátorra és a puncimhoz helyeztem.
Elkezdtem egy videót nézni, de annyira nem kötötte le a figyelmemet, hogy inkább hagytam és lehunytam a szememet.
A képzeletemben Nort jelent meg. Basszameg. Majd utána Mark.
Egyszerre kezdtek el dugni, és kibaszott jó volt.
Gyorsabb fokozatra kapcsoltam és gyorsan kezdtem el mozgatni magamban a mű faszt. Éreztem, hogy nyögni kell, de muszáj volt csendben maradni, még a végén valaki meghallja, hogy mit csinálok. A képzeletemben a két fiú csak úgy pumpált, hogy kapkodni kezdtem a levegőt. Ahogy még jobban gyorsítottam jött is az orgazmus. Belemarkoltam a takarómba és próbáltam elszorítani az üvöltést.
Amint csillapodott az orgazmus, nem hagytam abba, még egyszer akartam. Olyan gyorsan mozgattam a faszt magamban, hogy már kezdett fájni a karom, de nem akartam abba hagyni. Feltérdeltem az ágyra, a falnak dőltem és döfködtem magamat szégyentelen módon. Újra jön, már is itt van. Itt már abszolút nem tudtam uralkodni magamon. A falhoz ütöttem a tenyeremet és hangosan felnyögtem. Olyan mámorban voltam, döbbenet, hogy ezt egy vibrátor hozta ki belőlem.
Amint újra rendesen kaptam levegőt, kihúztam magamból a péniszt és eldőltem az ágyamon. Pár perc után felültem, megtöröltem a kis játékszert és visszatettem a fiók mélyére. Megigazítottam magam, felvettem valami egyszerű otthoni ruhát és lementem a konyhába vacsorázni.
Mind leültünk és beszélgetni kezdtünk. Épp anyának magyaráztam a munkámról amikor Nort figyelni kezdett. A beszélgetést folytatta anya és Lilla így halkan megkérdeztem Nortot, hogy mi a faszt bámul?
Gépelni kezdett a telefonján, majd felnézett. Az én telefonom rezegni kezdett a lábam között.
Üzenet Norttól.
- Tudom mit csináltál. – Írja.
- Miről beszélsz? – Írtam.
- A fejed mindent elárul. Hányszor élveztél el?
Felnéztem rá és nem tudtam szóhoz jutni a döbbenettől. Nort észrevette, hogy ez a szex, vagyis inkább a kielégült, orgazmus utáni fejem. A kurva életbe.
- Hülyeségeket beszélsz.
- Nem. Látom rajtad. Ki vagy pirulva és csillog a szemed az orgazmustól.
- Nort, ezt fejezd be.
- Csak akkor, ha elmondod hányszor élveztél el.
- Kétszer.
Elküldtem és visszatettem az ölembe a telefont. Norttal már nem volt közöttünk semmi, de attól még imádott perverz lenni.
Felnéztem rá mosolygott és kacsintott.
Mozgolódni kezdett a helyén, láttam rajta, hogy feszeng.
Ledobtam a földre egy szalvétát, így betudtam nézni az asztal alá.
Nort nadrágja nyitva volt és a keze a farkát fogta. Megnyaltam a szám szélét, nagyot nyeltem és vissza ültem a székemre.
Igyekeztem közömbös arcot vágni, de nehezen ment.
Muszáj valahogy leállítanom magamat.
Sürgősen.
ESTÁS LEYENDO
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomanceAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...