A kínos nap után, miszerint lebuktam Nort előtt hogy maszturbálok, a testvéri összetartás egyre csak erősebb lett. Éppen Nort szobájában ültünk a padlón, miután hazaért a Christaval közös randiról, és azon gondolkodunk hogyan tudnánk a legjobban megszopatni Markot.- Valami olyasmi kéne ami durva, de valamilyen szinten vicces is. Még a végen örökre megharagszik ránk, ha túl durvák vagyunk.
- Úgy lenne az igazi. - Viccelődtem.
- Nagyon töröm a fejemet de semmi sem jutt az eszembe.
- Várjunk egy kicsit, hátha beugrik majd valami zseniális ötlet pár nap múlva. Addig is mesélj, milyen volt a randid?
- Fantasztikus. Christa egy csodálatos lány. Nagyon sok közös van bennünk, sokat nevetgéltünk, viccelődtünk. Beültünk kajálni a George-ba, ettünk egy fasza hamburgert. Kurva jól éreztem magamat.
- Ennek nagyon örülök, és megcsókoltad?
- Meg, a végén, ah kurva jó volt az is.
- Remélem összejöttök majd. Szuper lenne ha Christa is itt lenne velünk.
- És a te barátod hogy van?
- Kire gondolsz?
- Az elemes barátodra. - Nort viccelődött, én meg hozzá vágtam egy párnát.
- Ez nem vicces, fejezd be. - Szóltam rá.
- Nyugi ez volt az utolsó poénom esküszöm az életemre. És tényleg ne izgulj, nem fogom elmondani senkinek sem.
- Azt ajánlom is hogy ne, mert akkor ígérem hogy Christa kereshet magának új barátot. -
Fenyegettem meg, de csak is olyan testvériesen.Pár óra múlva anya és Nicolas is haza ért a kirándulásról. Majd ki csattantak a boldogságtól annyira jól érezték magukat. Hamar fel is mentek az emeletre és bezárták a hálószobájuk ajtaját.
- Ajaj, vajon most szexelnek? - tette fel a kérdést Lilla.
- Valószínűleg igen. - válaszoltam.
- Remélem nem lesznek hangosak, nem akarok éjjel átkopogni hozzájuk hogy csend legyen már.
- Holnap mit csináltok?
- Lilla és én plázázni megyünk, te meg azt mondtad hogy egy autóbontó telepre mész Markkal.
- Igen úgy lesz. Kell pár alkatrész, aztán meg nézzük mi lesz.
- Jó programnak tűnik. Valamikor elmehetnénk Paintball-ozni amúgy. Mit szóltok hozzá?
- Jó ötlet.
- Elhívhatod Christat is ha akarod. Én is hívok majd valakit szerintem.
- A titkos randi partneredet?
- Kapd be.
- Nort ne piszkáld már, majd ha akarja elmondja hogy kivel randizik.
Befejeztünk a vacsorát, elmosogattunk, elpakoktunk majd mi is vissza vonultunk a szobáinkba.
Hamar lezuhanyoztam és befeküdtem az ágyamba. Pörgettem az Instagrammot, de semmi érdekest nem találtam benne.
A újjaim megint Mark2288 profiját gépelték be a keresőbe. Hihetetlen hogy mennyire jó képű egy srác. Vajon miért nincsen barátnője? Tudom tudom, hogy nemrég szakítottak Evaval de akkor is érdekes hogy pont velem kezdett el kavarni. Eddig sohasem ilyen lányokat kergetett, de aztán kitudja lehet hogy most ilyen lett az ízlése.
Borzasztóan cuki volt a képeken.
Nem.
Kikell őt verned a fejedből.
Gondolkozz, szerinted meddig akarna téged? Még kettő vagy három dugásra, aztán úgy is dobna.
Na jó, muszáj aludnom, sűrű volt a ami nap azt hiszem.
Hirtelen eszembe jutott a vibrátorom, de gyorsan el is vetettem ezt az ötletet.
Szám mosolyra húzódott ahogy eszembe jutott a reggeli kalandom Norttal. Remélem nem gondolt semmi perverzre velem kapcsolatban.
VOUS LISEZ
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
Roman d'amourAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...