- Anna, Jóreggelt, leülhettek melléd? – Kérdezte Jack, aki szintén a marketing csoport tagja volt.
- Persze gyere csak, hogy vagy mesélj. – Érdeklődtem.
- Jól vagyok köszönöm, reggel akkora dugó volt, azt hittem nem fogok beérni időben.
- Akkor a te reggeled is jól indult. Hidd el az enyém is hasonlóan volt kellemes. – Nevettem.
- Na mesélj.
- Reggel Markkal egy kocsiban, együtt jöttünk dolgozni. Tudod ő Nort legjobb haverja.
- Ó, igen, tudom, mesélte, hogy az apja elvette feleségül az anyukádat. Milyen szuper lehet.
- Nagyon jó amúgy. Nagyon szuper kis család lettünk. Csak Mark nagyon idegesítő. Elég sokat van nálunk és már az idegeimre megy.
- Mark egy faszfej ne is foglalkozz vele.
- Igazad van, egy igazi bunkó.
- És mond csak, mit csinálsz ebédidőben? Van már valami terved? – Kérdezte.
- Nincs még ötletem, szerintem kiszaladok venni valami kaját, aztán egyedül meg eszem.
- Ha gondolod kijöhetnél velem a Malvin's-ba, ebédelünk egy jót, közben beszélgetünk.
- Remek ötlet. Szívesen ebédelek veled.
Lassan megtelt az egész terem, és kezdetét vette a meeting. Megérkezett a főnökünk Helga, majd elkezdte sorolni a napi feladatokat, kiosztotta az anyagokat, mindent átvettünk szépen sorban.
Mark és Nort a másik oldalon ült, majdnem velünk szemben. Észrevettem, hogy szinte mindig rám pillantott, de ahogy csak tudtam, igyekeztem kimutatni azt, hogy mennyire jól elvagyok Jackkel.
Ebédnél Nort és Christa is csatlakozott hozzánk. Szuperül éreztem magamat. Nagyon jól elvoltunk négyesben. Kellemesen elbeszélgettünk, nevetgéltünk és Jack fizette az egyész ebédet. Kedves volt tőle nagyon.
- Mit szólnátok hozzá, hogy ha csinálnánk valamikor valami programot négyesben? - Javasoltam.
- U, ez nagyon jó ötlet, benne vagyok, ti? – Mondta Christa.
- Én is.
- Én is benne vagyok, elmehetnénk valamikor vacsorázni, vagy moziba. – Lelkesedett Nort.
- Szuper ötlet, majd hozzuk össze.
Jack nagyon rendes srác. Sokkal normálisabb, mint Mark. Lehet tényleg megkéne próbálnom vele. Teljesen látni, hogy vonzódik hozzám, és egy kicsit én is hozzá.
Ebéd után visszamentünk, dolgoztunk még egy kicsit, majd újra egy meeting vette kezdetét.
Jack most is mellettem foglalt helyet és hozott nekem egy fahéjas lattét. Milyen kedves tőle.
Amúgy is már majdnem elaludtam, de ez szinte azonnal elillant mikor megláttam hogy felvillan a telefonom és annak az embernek a nevét írja ki a kijelző, akire a legkevésbé vágytam.
- Ő az új szerencsétlen pasid? - Írta.
Faszfej. Nem foglalkoztam vele. Nem is válaszoltam rá, egyszerűen úgy hagytam.
Újabb üzenet érkezett.
- Neki sokkal kisebb a farka, mint nekem. - Folytatta.
Felnéztem rá és bemutattam neki.
Új üzenet. Mi a kurva élet van már megint? Miért nem hagy békén?
- Tőle nem nagyon lesz orgazmusod.
Na itt a vége. Most kurvára felbaszta az agyamat.
Válaszolni kezdtem.
- Menj a picsába Mark. Ma közölted velem kérdezés nélkül, hogy nem lesz több közöttünk. OKÉ! Felfogtam. Akkor mi a büdös faszért nem hagysz most már békén? Menj a picsába. Többet ne írj.
Küldés.
Látni akartam a pillanatot amikor elolvassa.
Az arca lassan elkomorult és szigorú lett. Felnézett rám, de nem szólt semmit. Lassan letette a telefont az asztalra és Helgát figyelte amint épp magyarázza a teendőinket.
Többet nem figyeltem oda rá. Jackkel foglalkoztam, beszélgettem, jól elnevetgéltem.
Lassan délután 4 óra lett. Munka idő vége.
Összeszedtem a cuccomat és elindultam ki a épületből.
Nort utolért a liftnél.
- Jössz velem haza csajszi? – Kérdezte.
- Csak mi ketten?
- Igen, csak mi ketten. Lilla ma sokáig dolgozik majd a kollégája haza hozza.
- Szuper, mehetünk.
- Egész kellemes volt a mai meeting. Nagyon imádom ezt a projektet, amit most készítünk.
Neked, hogy tetszik? Jól láttam, hogy Jackkel dolgozol?
- Igen, nagyon kedves srác. Örülök a közös programnak is amire majd menni fogunk.
- Én is várom már, és hidd el nem csak azért, mert ott együtt lehetek Christaval. Kell már egy kis kikapcsolódás.
- Szerintem is. Meg amúgy nagyon jó együtt dolgozni Jackkel. Szuper ötletei vannak, amik jók is lehetnek. Jól össze tudunk dolgozni, könnyedén kijövünk egymással.
- Az szuper, örülök neki, legalább a te párod normálisan tud dolgozni.
- Miért mondod ezt?
- Mark ma egész végig furán viselkedett. A délutáni meetinget konkrétan végig hisztizte és duzzogta, nem tudom mi baja lehetett.
Ó, nekem van egy tippem. Gondolom felbaszta az idegeit az sms, amit tőlem kapott, de remélem ezek után észhez fog térni.
- Mond csak, Marknak van most barátnője? - Érdeklődtem.
- Nincsen én úgy tudom.
- Szuper.
Beszélgettünk egészen hazáig, kiderült, hogy nagyon sok közös van bennünk Norttal. Egyre jobb ez a nagy családos élet.
YOU ARE READING
Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.
RomanceAnna élete kurvára megváltozott mikor az anyja újra férjhez ment.. Új mostoha testvére Nort lett, akivel egy cégnél dolgoztak. Ezzel nem is lenne gond, ha a haverja Mark, aki szintén kolléga, nem lógna állandóan náluk. Az a kibaszottul szexi Mark...