Part 34. - Indulás az erdőbe.

5.3K 130 2
                                    



Hamar eltelt a következő hét és azon kaptam magam, hogy a családi nyaralásra pakolok be. Remélem, hogy ez a két bőrönd ruha elég lesz.
Már alig várom, hogy elmenjünk erre a felejthetetlen és biztos, hogy kicsit sem kínos nyaralásra. A tény, hogy Mark családja is velünk lesz pár napig kiakaszt. Ezt tuti, hogy nem fogom kibírni sehogy sem. Úgy tudom, hogy Norttal azóta nem is beszéltek, nagyon bánt még mindig ez az egész.

 Pakoltam be magamnak könyveket, a laptopomat, a vibrátoromat és sok más érdekes dolgot.
Ilyen ideges még szerintem nem voltam soha. Nort és én egy kocsival megyünk, hogy kényelmesen elférjünk és a csomagok is. Lilla, anya és Nicolas a másik kocsival mögöttünk.

 - Nem értem, hogy a faszba egyezhettél ebbe bele. – Üvöltöttem Norttal.

 - Te meg miről beszélsz? – Nézett rám értetlenül.

 - Egy családi hétvége, ahol Mark is és a családja is ott lesz? Basszameg itt mindenki hülye?

 - Nyugodj már meg kérlek szépen, nem lesz semmi baj, Esther és Otto nagyon rendesek. És hidd el nekem, hogy Mark is megfog enyhülni, ebben biztos vagyok, megpróbálok majd beszélni vele, tisztázni a dolgokat és kibékülni.

 - Mondanám, hogy megpróbálok én is beszélni vele, de mi már lezártuk ezt az egészet múltkor a nyomtató szobában.

 - Szerintem próbálj meg vele beszélni, hátha azóta átgondolta többször a dolgot és nyugodtabb lett az idegállapota.

 - Jólvan megpróbálom. Hány óra az út oda?

 - Három azt hiszem.

 - Micsoda? Baszki, annyit nem fogok kibírni egy kocsiban veled. – Viccelődtem.

 - Na mi van, félsz, hogy megállok valahol és elkaplak egy gyors kefélésre?

 - Nort. Ez nem vicces. Nem dughatunk többször hahó, a testvéred vagyok baszki, nem rémlik?

 - Tudom, hogy az vagy Anna, de akkor is nagy a kísértés, nem vagyok beléd szerelmes vagy bármi, kérlek ne értsd félre, de a szex kurva jó veled, imádom ahogy szopsz és ahogy elélvezel miattam.

 -Fejezd be kérlek. Többet ne is beszéljünk erről. Én épp vissza akarom szerezni a pasimat, nem fantáziálhatok arról, hogy hogyan szoktam kefélni veled.

 - Nyugi, többet nem hozom fel, vagyis igyekszem a hétvége alatt rendesnek lenni, nem akarok én sem lebukni a többiek előtt. Az hiányzik, hogy mindenki megtudja, hidd el kurva nagy botrány lenne belőle.

 - Az biztos, anya és apa kiakadna, Lilla szerintem nevetne rajta egy jót.

- Figyelj, vissza fogom magam, és ha szexelhetnékem van akkor megyek és kiverem magamnak. Így megfelel?

 - Megfelel köszönöm, és ha nekem is kivan éhezve a puncim, megyek és megdugom magam a kis játékszeremmel.

 - Nagyon perverz vagy húgi, ugye tudod?

 - Tudom, de ez így van rendjén.


Nagyon szép ez a nyaraló.
Az idő is csodás, süt a nap, csicseregnek a madarak, minden kibaszott békés. Minden és mindenki. Kivéve engem.
Mikor megérkeztünk Esther és Otto nagyon kedvesen üdvözölt minket. Mark is mindenkivel kezet fogott kivéve velünk. Szigorú és kegyetlen pillantással nézett minket, meg sem mertem mozdulni eleinte. Esther szólt, hogy menjünk be a házba, pakoljuk le a csomagjainkat és nagyjából húsz perc múlva ebéd. Hatalmas volt ez a ház. Minden gyereknek jutott külön szoba és anyáék is élvezhették kicsit kettesben az együtt létet. Az én szobám a második emeleten volt Nort és Mark szobája között.

Ezt nem hiszem el, de komolyan már. Így büntet engem az univerzum? Meglehet.
Kinyitottam a bőröndömet, kivettem néhány holmimat és leültem az ágyamra.
Fogalmam sincs, hogy hogyan fogom kibírni ezt a három napot Markkal. Annyira szigorú és kegyetlen a tekintete, hogy ha rám téved, hogy mindig el akarom sírni magamat.
A múltkori irodai szex után teljesen össze voltam törve és úgy érzem még mindig nem hevertem ki azt az egészet.
Ebédelni sincsen kedvem lemenni.
Beszélgetni sincs kedvem.
Senkivel sem.

Ne gyere a szobámba. - BEFEJEZETT.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora