Wróciliśmy do mieszkania w środku nocy, podwiozła nas limuzyna. Tuż w progu drzwi, przywitały nas zwierzaki ciesząc się z naszego powrotu. Wzięłam Pancake na ręce przytulając do siebie szczeniaczka.
Po długim namawianiu Kastiel w końcu się zgodził żeby pies z nami został. A zaraz po tym zjadł jego naleśnikowe ciasteczka.Usiadłam blisko chłopaka na sofie, szybko zauważyłam jego mglisty wzrok i zamyślony wyraz twarzy, chodź ciężko jest to u niego zauważyć. Na jego nieszczęście znamy się za dobrze.
- Nad czym tak rozmyślasz ?
Kas:- Czuje że nie wróciła bez powodu. Że czegoś chce.
- Myślisz o swojej byłej kiedy siedzę tuż obok. Czy mam się być zazdrosna ?
Kas:- Nie masz o co.
- Powiesz mi co było między wami ? Nie namawiam, ale też nie będę ukrywać że to mnie ciekawi. I boje się. Co jeśli mi ciebie zabierze. - przytuliłam się do niego, Kas uwięził mnie w kurczowym uścisku. Ściskał mnie tak jakby się bał. Jego usta przywarły do mojego czoła, złożył na nim długi pocałunek nim oparł policzek o moją głowę
Kas:- Jesteś głupia dziewczynko. To się nigdy nie stanie. Debra była błędem, nigdy nie powinienem się do niej zbliżać. - Kas puścił mnie i podszedł do ściany na której wisiały jego gitary. Zdjął tę która była pierwsza w jego kolekcji, elektryczna z czerwonym lakierem. Po czym z powrotem usiadł obok mnie z instrumentem na kolanach. I gładko przejechał palcami po strunach. Nastroił ją. - Powiem ci wszystko. Ale najpierw. Posłuchaj. - zaczął cicho przygrywać jakąś spokojną melodię. A chwilę później jego głęboki anielski głos rozniósł się po pomieszczeniu.
I don't know what will happen tomorrow.
I will not change what the future holds.
But I want to be with you.
For all the hours and minutes.
Sometimes the world rushes like crazy.
It's hard to see what we're missing.
But I know well.
When you stand by me
That my destiny.
It is always by your side.
I just want;
Always be with you.
Always be with you.
I promise for the rest of my life.
To be with you always
From the beginning.
I knew from the first moment.
That it will be you.
My light in the dark
A light in the dark.
You gave me no choice.
I fell in love.
I don't know what will happen tomorrow.
I will not change what the future holds.
But I want to be with you.
For all the hours and minutes.
Kilka łez spadło z moich policzków na kolana zostawiając po sobie ciemne plamki. To było fantastyczne, serce obija mi się o żebra łomocząc jak perkusja. Nie mogłam się uspokoić. Ostatni raz kiedy napisał dla mnie serenadę byliśmy jeszcze w liceum.
CZYTASZ
Nie wierzę w Miłość (+18) - Kastiel
FanfictionLuna trzy lata temu chcąc skończyć z burzliwą przeszłością przyjechała do Anglii. W liceum Słodki Amoris zdobyła wielu przyjaciół, zalotnikòw ale i kilku wrogów jak potoczy się jej historia.... Sezon 2 - Gdybyś miał wybrać między zespołem a mną co...