•§•21

745 89 65
                                    

Aradan iki hafta geçmişti.

Bayan Bang ve Hannah hala Chan'ın evinde kalıyorlardı. Üç hafta daha kalıp öyle gideceklerdi.

Bu iki haftada Bayan Bang Chung Cha'ya iyice alışmıştı ve sevmişti. Hala kıskanıyordu fakat eskisi kadar değildi. Şimdi kabullenebilirdi.

Chan ve Chung Cha sevgililerdi. Chung Cha model olduğu için çekimlere gidiyor, arada Hannah da peşine takılıyordu. Chaeryeong da ders olmadığı saatlerde onun yanına uğruyor ve ona destek oluyordu.

Chan ise derslerine gidip geliyor, staj için uğraşıyordu. Chung Cha ile çok görüşemeselerde, Chan ona mesaj atmayı öğretmişti. Sık sık mesajlaşıyorlardı. Chan lise dönemlerine dönmüş gibi hissediyordu onunla mesajlaşırken.

Bir sabah Chan sabah erkenden okula gitmesi gerekirken çıkmadan önce Chung Cha'nın odasına uğradı. Bir önceki gün Chung Cha çok yorgun olduğu için erkenden yatmıştı ve hala uyuyordu.

Chan sessizce onun yanına yaklaşıp yatağın kenarına oturdu ve parmaklarının ucuyla onun yüzünü okşadı. Yüzündeki ufak tebessümle yaklaşıp yumuşak bir öpücük kondurdu onun yanağına. O kadar yumuşak ve hafif bir öpücüktü ki, sevmeye kıyamıyor gibiydi.

Chung Cha yanağındaki hafif baskı ve izlenme hissiyle birlikte gözlerini araladı. Birkaç saniye gözlerini kırpıştırıp etrafının netleşmesini bekledi.

Etraf netleştiğinde gördüğü yüz ile gülümsedi ve yüzünü ovaladı. "Tanrım, sabah sabah niye beni izliyorsun. Berbat görünüyorumdur."dedi ve eliyle yüzünü kapattı.

Chan onun elini yüzünden çekerken "Senin çirkin olabilme ihtimalin yok,"dedi. "Bu arada sana da günaydın."

Chung Cha dudak bükerek yatakta doğruldu. "Günaydın."

"Ben okula gideceğim, gitmeden önce seni bir göreyim dedim. Aynı evin içinde görüşemiyoruz."dedi Chan.
Chung Cha onayladı onu. Ne kadar özlemiş olduğunu kelimelerle ifade edemezdi.

Chan cebinden bir şey çıkarttı. "Bir de bunu verecektim."dedi elindekini Chung Cha'ya uzatırken. Chung Cha uzattığı şeyi inceledi.

Bir kimlikti bu.

Ad: Park Chung Cha

Doğum Tarihi: 17.10.1999

"Chan..."

"Chaeryeong kimlik ve öz geçmiş sorunlarının çok fazla karşınıza çıktığını söyledi. Özellikle model olduğun için kimlik bilgilerine çokça ihtiyaç duyuyorsun. Bir süre önce senin için kimlik çıkarttırmaya çalışmıştım. Şimdi çıktı. Okula gitmeden önce vermek istedim. Bugün gerçekten kore vatandaşı olarak, Park Chung Cha olarak dışarı çıkmanı istedim. Doğum tarihini de, benden iki yaş küçüksün o yüzden 99 senesi ve gün, ay olarakta tanıştığımız ilk gün yazdırdım."

Chung Cha'nın gözleri dolmuştu. Parmakları arasındaki kimliğe buğulu gözlerle baktı.  "Öz geçmiş işini de hallediyorum. Bir arkadaşım bu konuda yardım ediyor. En kısa sürede o da olacak. Chaeryeong'a vereceğim. Eksik evrakları o tamamlayacak ve artık karşına bu konularda sorun çıkmayacak."

Elini kaldırıp Chung Cha'nın yanağına damlayan gözyaşını sildi. Chung Cha ise kollarını onun boynuna dolayıp sıkıca sarıldı. "Çok teşekkür ederim..."dedi kısık sesiyle.

Chan kollarını onun beline bağlayıp sarılmasına karşılık verdi. Birkaç dakikalık sarılmanın ardından ayağa kalktı Chan.

"Ben gitmeliyim şimdi. Sen de kalk artık. Hannah ile birlikte dışarı çıkacakmışsınız."dedi.

The Legend Of The Queen | Bang Chan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin