12

237 36 21
                                    

Yazar 

İçeriden girmeleri için onay gelince ikisi de sessizlik ve hafif gerginlikle birlikte odaya girdiler.  Odada Tsunade ve Gaaradan başka kimse yoktu. Küçük çaplı bakışmalardan sonra Tsunade konuşmaya başladı. 

" Naruto dün benim iznim olmadan köyün dışına mı çıktın?" Naruto bıkkın bir ifadeyle Hokageye baktı. 

"Hayır Hokage-sama. Ormanın içindeydim. " Tsunade telaşa gerek olmadığını anlayınca gerdiği yüzünü saldı ve devam etti. 

" Seninle birebir konuşması için Gaaraya mesaj yolladım. O da seni merak edip bir an önce geldi ancak sen kayıptın." Naruto bozulmaya başlamıştı. O ne kadar başından birilerini savmak isterse herkes etrafında toplanıyordu. 

"Eğer sezgileriniz yeterince kuvvetli değilse köyün içerisindeki herkesi kayıp zannedersiniz. " Farkında olmadan siniriyle konuşmuştu. Henüz tam olarak duygularını bastıramıyordu. Oda da tekrar bir sessizlik oldu. Kimse Naruto'nun kendilerini küçümseyeceğini düşünmemişti. Ancak hala bir yerlerde negatif de olsa duygular barındırdığı için umutlanmıştı Tsunade. Gaara ilk kez konuştu.

"Naruto , seninle özel olarak konuşmak istiyorum. " Naruto , Gaaraya döndü ve uzun uzun gözlerinin içine baktı,baktı ve baktı. Gaara orada kendini mahkum hissetti. Gözlerinin içinde eski halinden kırıntılar gördü. Ancak kendisi kadar öfkeli, kendisi kadar yaşama isteği dolu değildi. Naruto'nun öfkesi şekil değiştirmiş ,ölüm arzusuna dönüşmüştü. İnsanlara karşı beslediği kin ise en altlarda geziniyordu. Gaara arkadaşı için gerçekten endişelendi . Ama kendisi için ise korkmuştu. 

"Naruto..." Tsunade ve Sasuke ise sadece izlemekle yetinmişlerdi. İçlerinde onları yiyip bitiren endişe ile birlikte. Karşı karşıya gelmiş iki jinchuriki ve birbirinden nefret eden iki bijuu... Eğer bir şeyler ters giderse ve işler çığırından çıkarsa ninjaların içindeki ' Ateşin İradesi' bile onları kurtarmaya yetmezdi. Naruto konuşma kararı aldı.

"Benimle ne konuşmak istediniz Kazekage-sama?" Gaara sarsıldı. Değiştiğini duyduğu Naruto kendisine karşı da mı öyle davranacaktı? Bir anlık içinden bir şeylerin kırıldığını hissetti. Uzun zamandır uyuyan Shukaku bile bu duygu karmaşasına uyanmıştı.

"Tilki çocuğun nesi var?" Gaara da aynı soruyu  kendisine soruyordu. Naruto'nun ne sıkıntısı varsa çözmek zorundaydı. Yoksa ilk ve tek arkadaşını kaybetmek üzereydi. Zor da olsa konuştu.

"Aşağıda mühürlü odada seninle konuşmak istiyorum. " Naruto'nun kaşları çatıldı. Neden mühürlü sorgu odasına gitmesi gerekiyordu?

"Neden orası?" Tsunade cevap verdi. 

"Her ihtimale karşı mühürlü odaya gideceksiniz biz de dışarıda duracağız." Naruto sinirlenmeye başladı. İhtimaller...

"İhtimal dediğiniz benim kontrolden çıkıp size saldırmam mı? Eğer öyleyse ben yokum." Uysalca ve her denileni takip edeceğini tahmin etmişlerdi ancak bu cevap onları şaşırttı. Tsunade şaşkınca sordu.

"Ne demek yoksun?" Naruto kaşlarını çatıp ona döndü. 

" Yokum." Sinirlerinin alt üst olduğunu hissedebiliyordu. Yıllarca dayak yerken kontrolünü kaybetmemişti. Yüzüne karşı hakaret edilirken kontrolünü kaybetmemişti. Ağlamaktan bayılacak hale geldiğinde kontrolünü kaybetmemişti. Peki şimdi neden onu o odaya, mahkumların sorguya çekildiği odaya sokmak istiyorlar? Onu orada esir tutacaklar. Ne yaşamasına ne ölmesine izin verecekler. 'Beni kandırıyorlar ' düşündü Naruto. 

Arkasını dönüp odadan çıkacağı sırada Sasuke bağırdı.

"Gaara yapma!" Naruto , Gaaraya döndüğünde kumlarından bir mühür oluşturduğunu gördü. Demek onu zorla oraya götüreceklerdi. Kumlardan kaçacak kadar gücü olmadığını biliyordu. Bu yüzden olduğu yerde durdu ve Gaara'nın yüzüne bütün düşüncelerini yansıtarak baktı.

'Benim için bittin.' Gaara her ne kadar yapmak istemese de Hokage den zor kullanması için talimat almıştı. Naruto'nun ifadesini görünce gözleri doldu. Eğer elinden geleni yapmazsa kaybedeceğini düşündüğü arkadaşını işte şimdi kaybediyordu.  Kumlar tamamen Naruto'yu hapsetmeden önce odada son kez sesi yankılandı. 

"Bu burada bitmedi." Ve küçücük odada koskoca bir sessizlik oluştu.



...


Kısa kısa ve sık bölüm yazma kararı aldım. Daha doğrusu ilham ve enerjim olduğu zaman yazacağım

Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar


Derin MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin