Hate(30)(Z+U)

463 43 8
                                    

''မင္းစီစဥ္သလို အားလံုးျဖစ္သြားတယ္...! မင္းေပ်ာ္ေနတယ္မလား Oh Sehun..''

ဘယ္ေတာ႔မွမပတ္သက္ခ်င္ခ႔ဲသည့္ Oh Sehunဆိုသည့္လူအား Baekhyun ကိုယ္တိုင္သြားရွာျပီး ေတြ႔ျဖစ္ခ႔ဲပါသည္။

''ကိုယ္နဲ႔မင္းရဲ႕ၾကား ေျပာစရမရိွဘူး Baekhyun...''

''မင္းနဲ႔Chanyeolရဲ႕ကိစၥက ဟိုးအရင္ long long agoကျဖစ္ခ႔ဲတာေတြပဲ...! ဘာျဖစ္လို႔ အခုအခ်ိန္ထိ ဖက္တြယ္ေနဦးမွာလဲ...''

''မင္း လူတစ္ေယာက္ကို မခ်စ္ဖူးေသးဘူးပဲ...''

''Chanyeolက ငါ့ကိုခ်စ္တယ္...''

''အဟ႔!! မင္းကိုChanyeolကသာ တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုရင္ အခုလိုငါရွိတ႔ဲေနရာထိ မင္းလိုက္လာမွာမဟုတ္ဘူးလို႔ ငါထင္တယ္...''

''မင္းဘယ္သူ႔မ်က္ႏွာမွမေထာက္ရင္ေတာင္ Appaရဲ႕မ်က္ႏွာကိုေတာ႔ ေထာက္သင္႔တယ္လို႔ မထင္ဘူးလား Oh Sehun..''

''အ႔ဲဒီေန႔ညက ငါတို႔မွားခ႔ဲတာမွန္တယ္...! ဒါေပမ႔ဲ ငါတို႔ေတြ လမ္းဆံုးထိမေရာက္ခ႔ဲဘူး Baekhyun...! မင္းေျပာသလို မင္းအေဖရဲ႕မ်က္ႏွာကို ေထာက္ရေအာင္ဆိုတာကလည္း မင္းရဲ႕အေဖဆိုတ႔ဲသူလုပ္ခ႔ဲတာေတြေရာ မင္းသိလား...''

''ငါ့အေဖ ဘာျဖစ္လဲ...! မင္းတို႔အျပစ္ကို ဖုံးခ်င္တာနဲ႔ ငါ့အေဖကိုဆြဲမထည့္နဲ႔...''

''ငါဆြဲထည့္လား မထည့္လားသိခ်င္ရင္ မင္းရဲ့ခ်စ္လွစြာေသာAppaကိုေတြ႕အခါ ေမးၾကည့္လိုက္ေပါ့...''

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

''Appa...Appa လူမွန္းသူမွန္းမသိေအာင္ မူးေနခ႔ဲတာပါ...''

ဖခင္ျဖစ္သူရဲ႕အေျဖေၾကာင္႔ သူေနရာမွာတင္ လဲျပိဳက်ခ်င္သြားသည္။

''အ႔ဲ...အ႔ဲဒါကို အခုအခ်ိန္ထိ Do Kyungsooကို Appaအနားမွာ ေခၚထားတယ္ဆိုေတာ႔...! ဘာလဲ ဘာေတြလဲ..! ကြ်န္ေတာ္နားလည္ေအာင္ ရွင္းျပစမ္းပါ...''

''ဒီျပႆာနာကိုAppaေျဖရွင္းဖို႔ ၾကိဳးစားတယ္..! ဒါေပမ႔ဲ Sehunက အ႔ဲဒီေကာင္ေလးကို ဒီအိမ္က ထြက္မသြားခိုင္းဘူး...''

''Appa..ရူးေနတာလား...''

''သူက ကြာရွင္းခိုင္းျပီး Appaနဲ႔ အ႔ဲဒိိေကာင္ေလးကို လက္ထပ္ေစခ်င္ေနတာ...''

Hate (completed)Where stories live. Discover now