Hate(Double Date)(Z+U)

543 58 26
                                    

အရာအားလံုးကို အသိေပးျပီး ဝန္ခံခ်ိန္တန္ျပီဟု Kim Jonginထင္ပါသည္။

''Appaသေဘာပဲေလ...! ကြ်န္ေတာ႔ဘက္ကေတာ႔ ဘာမွေျပာစရာမရိွပါဘူး..! Appaအဆင္ေျပျပီး ဖြင္႔ေျပာခ်င္လာျပီဆိုလည္း ဖြင္႔ေျပာလိုက္ေတာ႔ေပါ့...! အခုေလာက္ဆို Oh Sehunလည္း ေနာင္တေတြရေနပါျပီ...''

''Kyungsooကိုလည္းအားနာမိတယ္...! သူ႔ခမ်ာ ဘုမသိဘမသိနဲ႔ ၾကားထဲကေန ဒုကၡေရာက္ရွာတယ္...''

''ဒါကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔က တမင္ရည္ရြယ္ျပီး သူ႔ကိုလိမ္ခ႔ဲတာမွမဟုတ္တာ...! ျပီးေတာ႔Sehunရဲ႕ စိတ္ရင္းအမွန္ကို သိရဖို႔အတြက္ဆိုေတာ႔ အ႔ဲဒီေလာက္ေတာ႔ ေပးဆပ္ရမွာေပါ့ေလ...! အ႔ဲလိုေျပာေၾကးဆို ကြ်န္ေတာ္လည္း အလိုတူအလိုပါနဲ႔ Chanyeolကိုလည္း လိမ္ထားခဲ႔တာပဲ''

''တကယ္လို႔မ်ား အျဖစ္မွန္ေတြသိသြားရင္ အလိမ္ခံရတယ္ဆိုျပီးမ်ား Sehunက ထပ္ျပီးစိတ္ပ်က္သြားဦးမလားဆိုျပီးလည္း စိုးရိမ္မိတယ္...''

''အို...! သူလုပ္ခ႔ဲတာေတြနဲ႔စာရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔လုပ္ထားတ႔ဲ ဒီေလာက္ေလးက စာဖဲြ႔စရာမရိွပါဘူး...တကယ္လို႔ သူကအထင္လဲြခ႔တယ္ဆိုရင္လည္း ဒီတစ္ခါ Appaအေလၽွာ႔မေပးနဲ႔...!တစ္ခါတည္းသာပြဲသိမ္းပစ္လိုက္ေတာ႔ Appa.. ''

''အဟား..ဟား... ေနာက္ဆံုးအထိ Appaဘက္မွာ Appaရဲ႕ puppyေလးပဲရိွေနခ႔ဲတာပဲ...''

''အဟင္း..ဟင္း..ဟင္း..ဟင္း...ကြ်န္ေတာ္က Appaရဲ့႔သားပဲဟာ..! Appaဘက္မွာပဲ ရိွေနရမွာေပါ့...''

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

သူ႔ကို ဟိုးအရင္တုန္းကေရာ အခုေရာ အရူးလုပ္ခ်င္ေနသည့္ Oh Sehunကို အျပစ္ေပးရမည္။

''Shixun...ကိုယ္႔ကို အက်ႌလဲေပးပါဦး...''

သိပ္မၾကာ သူ႔အနားကို Sehunေရာက္လာျပီး အက်ႌၾကယ္သီးကို လာကိုင္သည္။

သူ႔ရင္ဘတ္၌ ပိုးေကာင္ေလးေတြ လႈပ္ရွားေနသလို ရြစိရြစိျဖစ္ေနသည္။

''ကိုယ္ေလ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို လက္ထပ္ခြင္႔ေတာင္းရင္ ေကာင္းမလားလို႔..''

သူ႔စကားေၾကာင္႔ ေကာင္ေလးရဲ႕ လက္လႈပ္ရွားမႈေတြက ရပ္တန္႔သြားပါသည္။

Hate (completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang